Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Noraly_ schreef:@JW18 en moet ik hem dan ook om de 5 min. opladen? of zit er dan gewoon veel meer power in de batterijen? en zouden powerpix duracell baterijen helpen?:P
luwaniej1 schreef:heeft iemand hier ook de s602? ervaringen?
Ashleey_ schreef:Ik ben eigenlijk nog steeds op zoek naar voorbeeld foto's van de Panasonic FZ30!
Maar denk dat helaas nog niemand mij daarmee kan helpen!
Niien_ schreef:Hoi,
Ik wil graag een camera waar je mooie paardenfoto's mee maakt.
Waar je ook actiefoto's mooi mee kan stilleggen zeg maar.
En rijfoto's mooi kan fotograferen zonder dat ie heel erg bewogen is.
Iemand idee?
Alvast bedankt.
Liesje89 schreef:Niien_ schreef:Hoi,
Ik wil graag een camera waar je mooie paardenfoto's mee maakt.
Waar je ook actiefoto's mooi mee kan stilleggen zeg maar.
En rijfoto's mooi kan fotograferen zonder dat ie heel erg bewogen is.
Iemand idee?
Alvast bedankt.
Ik durf het bijna niet meer te zeggen, maar de Fuji Finepix S5600 is daar uitermate geschikt voor
Jasphertje schreef:heeft er al iemand voorbeeldfoto's van de EOS 400D?
hoe fotografeert hij? is hij bv ook voor je pa en ma hanteerbaar? en kun je zonder speciale lens ook scherpe bewegingsfoto's maken?
Santos_ schreef:Mijn moeder en ik willen een nieuwe fototoestel, we hebben wel een idee welken we willen dus als iemand ervaringen en voorbeeldfoto's heeft zijn die welkom! Deze camera's willen we wel:
Canon Powershot S3 IS (mijn favoriet)
Fujifilm Finepix 9600 of 9500
Kodak Easyshare 24-140
Weet iemand misschien nog zulk soort camera's die ook leuk zijn en niet al te duur? Een spiegelreflex wil mijn moeder niet.
Glossi schreef:Santos_ schreef:Mijn moeder en ik willen een nieuwe fototoestel, we hebben wel een idee welken we willen dus als iemand ervaringen en voorbeeldfoto's heeft zijn die welkom! Deze camera's willen we wel:
Canon Powershot S3 IS (mijn favoriet)
Fujifilm Finepix 9600 of 9500
Kodak Easyshare 24-140
Weet iemand misschien nog zulk soort camera's die ook leuk zijn en niet al te duur? Een spiegelreflex wil mijn moeder niet.
De combi winkel rade me Kodak camera's af, die schijnen niet lang mee te gaan of zo?
Heb nu een Sony W30 die me tot nu toe wel voldoet, en niet te duur (209 euro)
Zie pagina 1 voor voorbeeld foto's
BLK schreef:Ik ben opzoek naar een leuk cameraatje met mooie scherpe foto's maar ónder de € 80,-.
Zou er hoop zijn dat dit gaat lukken, en zo ja welke digicamera?
loulou schreef:BLK schreef:Ik ben opzoek naar een leuk cameraatje met mooie scherpe foto's maar ónder de € 80,-.
Zou er hoop zijn dat dit gaat lukken, en zo ja welke digicamera?
80 euro is niet veel geld. ik denk dat je dan voor tweedehands moet gaan kijken.