en vind je het wat..?? moet er nog wat aan gebeuren en o,ja ik heb de teugels ook weggewerkt dat ziet er wat mooier uit (vind ik dan he)
ik ben beginnertje dus niet teveel negatieve commentaar.. *schaam*
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Alice schreef:Ik ga 20 Augustus mijn verjaardag vieren en tegerlijkertijd een afscheidsfeest omdat ik naar Australië ga voor 6 maanden. Nu zit ik al heel lang te wachten tot ik een keer een lieve foto van Norman en mij kan laten maken, maar het duurt mij te lang,...de kaarten moeten natuurlijk wel op tijd verzonden worden. Ik heb van alle foto's die ik nu heb van Norman, 1 die ik echt zou kunnen gebruiken;
http://img24.imageshack.us/img24/9448/n ... url]
En dan gaat het me het meest om het plaatje wat hier omcirkelt is;
Ik heb zelf ook paint shop pro, maar snap er nog bijna niks van dus laat het aan jullie over,...
Ik hoop dat jullie mijn daarbij kunnen helpen.
Er mag heel veel geknutseld worden, maar het moet er wel reël uit blijven zien. En als het kan een tekst over de datum, verjaardag en afscheid tegerlijkertijd. Het mag niet al te groot worden, want hij moet natuurlijk wel op een kaartje passen.
Hier nog 2 foto's die gebruikt kunnen worden
Als achtergrond zou leuk zijn (zonder Melbourne erop)
Of
Met de tekst; Ik wil geen afscheids feest zonder, voordat ik ga,..Down Under!
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Tanjake13 schreef:Ook bedankt love_wiepke !
Ik vind ze echt heel leuk gelukt!
De 2de vind ik ook iets minder, maar is ook wel een moeilijke foto om te bewerken...
ik vind dat die laatste wel iets heeft![]()
en die eerste, jah de bol he
Leuk gevonden met dat paraplu'tje
Allemaal bedankt!!!![]()
xXx
Tanja
Dieuwke1989 schreef:Zoo MirZam die fries is kei mooi! ik had die ook gebrobeert te bewerken, maar alleen de achterhand was een beetje mooi gelukt
Boyke_Candy schreef:Dankjewel!! Ik wil ook wel wat bewerken, pm maar wat foto's!