week 24 Wat een krachtpatsers gingen er vandaag door het water in het bos
Moirin
Geplaatst: 19-06-16 20:57
Ik kom de laatste tijd weinig aan fotograferen toe. Een oude foto deze week dus. Een politieman wacht af tot de laatste wielrenner voorbij is. Week 24:
Week 24 Dansshow "Another Cinderella Story" Best lastig Een concert met weinig licht is tot daar aan toe, maar hier werd wel heel veel en heel snel bewogen Wel ontzettend leuk om te doen!
Agossie
Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-16 22:28
Het wordt wat later vandaag! Ik ben nu net thuis en moet eerst mijn eigen foto doen, dan kan ik pas beginnen aan de lijst... Hij komt er aan!
Edit: week 24
Ik mis nét wat scherpte, maar het was zo gaaf! Helaas kwam hij niet dichterbij...
hamsterfan
Geplaatst: 19-06-16 22:48
Week 24;
Edit; Nu eens verkleind naar bokt formaat, maar lijkt de foto weer heel lelijk
Deze keer weer eens tijd voor een feedback rondje. Iedereen ook weer bedankt voor de feedback die ik ontvangen heb.
Ik heb vanuit de lijst gewerkt en de opmerkingen bij de foto's niet gelezen. Excuus als ik daardoor iets zeg wat al opgemerkt is.
Agossie Vogels fotograferen is heel moeilijk en vraagt veel geduld ben ik achter gekomen. Goed dat je hem op de foto hebt weten te krijgen. Athelas Mooie belichting en compositie. Een heel zomers plaatje zo. Bellatrix "Lieve foto en mooi zacht bewerkt. Je hebt haar blik mooi gevangen, lekker nieuwsgierig. Links onderin zit iets wat ik nog weggewerkt zou hebben. Biebz Nette foto, op het juiste moment genomen. Ik vind het altijd wel iets mooier als het licht van de voorkant komt in plaats van achter de ruiter maar dat is een verfijning. Ook zou je haar gezicht iets op kunnen lichten omdat deze nu in de schaduw valt. Bumblehorse Nette foto, het schuine vind ik hier niet zoveel toevoegen en ik zou hem dan ook liever recht zien. Caaramel Gave foto, met weinig toch veel zeggen. Knap gedaan. Calice Macro scherpstellen vind ik echt best moeilijk, goed gedaan op deze. Ook mooie achtergrond en moment. Een geslaagde foto. Als je het licht van achter de vlinder laat komen zie je mooi de doortekening in de vleugels, nu valt die een beetje weg. Deetjeeuh Zoals al gezegd, hele gave foto met wow factor Eefsel2109 Knappe foto, mooi actiemoment. Het wit in de poten is misschien iets overbelicht. Fem Leuke onverwachts hoek en een leuk portret. Fristilover Technisch had je hem denk ik iets onder kunnen belichten vanwege het donkere paard, nu is het paard m.i. iets overbelicht. Verder een beetje een snapshot vanwege het halster+touw en het hoge standpunt. Voor een portfolio foto minder geschikt. Gerdjehordan Prachtige lichtval en mooie details zichtbaar bij het paard daardoor. Ik vind hem geslaagd. Gub Prima foto, het hout erachter vind ik iets te opvallend maar daar tegenover heb je een super leuke blik te pakken. Hamsterfan Nette foto, het hoekje onderin zou je er nog af kunnen halen. Dat vraagt een beetje de aandacht door de afwijkende kleur. Horserider22 Leuk in beeld gebracht, een geslaagde foto. Ingvild Nette foto, ze blijven schattig die veulentjes. IsaCalixa In eerste instantie dacht ik dat de achtergrond heel druk was zo maar door de kadering van de twee bomen en de houding van het paard werkt hij wel. Leuk zo'n ander gezichtspunt. Jesicaaaa Hele gave foto! Jespri Het heeft wel wat zo krap gekaderd maar ik mis toch de puntjes van de oren. Ik weet niet hoe de kleuren eruit zagen maar in zwart wit vind ik hem een beetje vlak qua contrasten. JewEmm Een mooi landschap, de vage planten in de voorgrond trekken wel wat veel de aandacht. Ik zou het mooier vinden met een ander ( scherper of dichter bij) doorkijkje. Joeluna Leuke foto. Joysiee Mooi moment en een leuke foto. De huidskleur van de ruiter lijkt wat teveel saturatie te hebben in verhouding tot de andere kleuren in de foto maar verder prima. kirsten4 Super zoals de pony de lens in kijkt. Een heel pakkende foto. LoveSenna Mooi! Luckyy80 Leuke pose alleen het "zonnetje" past er wat mij betreft qua licht in de foto niet zo goed bij. Lyn85 Gave foto, zwart wit vind ik goed werken hier. Magda90 De krappe kadering werkt prima en het effect van analoog is mooi. Qua verhoudingen vraag ik mij af hoe de foto gewerkt zou hebben als je iets minder ruimte erboven had gelaten, nu is dat een wat kaal stukje. Mariett Nette foto. MarijeR Nette foto. Marjoow Leuk moment. De achtergrond is wel wat aan de drukke kant. Moirin Als ik er naar kijk als straat- of sportfotografie vind ik het toch wat moeilijk om de bedoeling van de foto te zien. Hij wacht ergens op maar je ziet niet echt wat. Murosh Hij lijkt scherpgesteld om de wimpers en niet op het oog. Hij voelt net niet scherp in elk geval. Neverland Voor een macro vind ik hem net iets te ver weg genomen. Dan had er meer scheiding moeten zitten tussen de bloem en het insect. Mischien kun je met tussenringen dichterbij komen. Niobe Gave foto! Pradadaan Nette foto. Quir Mooie alerte houding van het paard en leuke plaatsing zo aan de rechterkant. Het blauw van de lucht lijkt iets te veel en zou je wat mij betreft iets af mogen zwakken. Zwart wit zou bij deze foto denk ik ook wel passen. Revanches Mooie compositie en licht. Super foto! Shiloh De achtergrond is nog wel behoorlijk aanwezig maar verder leuke foto. De hond kijkt heel alert. S_imone Nette foto. Tigress Om eerlijk te zijn vind ik je week 25 een veel spannendere foto. Die geeft meer het gevoel van actie en de reflectie erbij maakt hem echt af. Week 24 is opzich wel netjes maar ik ga voor die van week 25. Al zou ik daar het groene randje boven in nog weghalen. Tivara Hele mooie foto met een wow gehalte xMaxiee Netjes belicht op de witte delen. Jammer dat het halster zo scheef zit.
Ik wou inderdaad eerst het hoekje er af halen, maar heb het zo gelaten, zo kan je zien dat de haag schuin afloopt en anders vond ik hem net even te krap aan de onderkant haha
Ik vond die minder krappe kadering eigenlijk leuker geloof ik, Shiloh! Dan dacht ik echt: 'wauw, waar ben ik naar aan het kijken'! Echt een gave foto, haha