[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 18:55

Mooie foto's komen er weer voorbij. Als alles binnen is ga ik weer bezig met de feedback! Ik had trouwens een kort vraagje, hoop dat ik die hier ook mag stellen :o maar ik zit wat met de onjuiste kalibratie van mijn laptopscherm nu staat een nieuwe op de planning maar dat duurt nog minstens een jaar. Maar als ik mijn laptop aansluit op mijn nieuwe tv lcd via hdmi neemt hij dan de imstellingen van de laptop over of behoud hij z'n eigen instellingen (die wel correct zijn?)

Kanzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 18:57

Lovesushi, kan je niet een uitsnede maken, dat je als het ware inzoomt?
Dan ben je zowel de lucht als het kaartje kwijt, en hou je een leuk portret over.

Agossie

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-15 18:58

Dames en heren(?), ik ga mijn uiterste best doen om rond 22:00 de lijst te plaatsen. Ik moet zo weg en ben wellicht niet op tijd terug.

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 19:11

Doe maar op je gemak Agossie!

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 19:20

Deel feedback week 6, tweede deel komt morgen :)

Agossie; heel mooi! Misschien de volgende keer het paard helemaal erop. Nu mist er zon klein stukje.. dat ik vind ik persoonlijk jammer.
Ash_ ; Super leuke foto, leuk moment ook! Jammer dat hij bij mij op de pc niet helemaal scherp is. Is ook moeilijk op z’n moment.
Asselruiter; leuke hoek om foto te maken. Ik vind alleen het onderwerp misschien niet heel boeiend. Maar dat kan aan mij liggen.
Astor; Hele mooie kleuren. Mooi paard ook, misschien qua compositie jammer dat hij zijn hoofd/nek een beetje gespannen staat.
Babel; Ik had hem al in je topic gezien. De kleuren en scherpte vind ik heel mooi maar de uitstraling van de foto vind ik heel naar.. sorry.
Bellatrix; Mooie kleuren, jammer dat de menner zijn hoofd mist hihi
Billonache; Mooi paard. Jammer dat hij niet helemaal scherp is op zijn hoofdje.. wel erg mooie schimmel.
Binky; Wat een heerlijke relaxte uitstraling , de achtergrond vind ik een beetje afleiden. Misschien de volgende keer een neutrale achtergrond nemen.
Brechtjee; Mooie foto, nix op aan te merken, misschien jammer dat het neusje niet scherp is.
Bumblehorse; lief hondje, toch zou ik hem in kleur willen zien, dan misschien een leuke achtergrond kleur. Verder leuke foto.
Calice; jammer van de ruis erover. Wel leuke fjord!
CarolaXXX; mooie foto, het lijkt alsof de horizon niet helemaal recht is. Maar kan aan mij liggen. Wel een mooie uitstraling.
Cathyenbeau; niet op te zeggen. Leuke foto.
Crazy_horse; sprankelende foto met leuke kleuren.
CarzyIris; heel mooi, wordt er ook erg jaloers van!! :D
Crazymel; mooi, niets op aan te merken.
Dandy200; spannende foto, jammer dat de maan niet helemaal rond is. Wel mooi gebouw zo in het licht.
Deetjeeuh; mooi scherp, niets op aan te merken.
Eline91; spontane foto, dat je dat durft gewoon foto’s van onbekende maken haha , alleen de stalenbuis links vind ik jammer.
Elle108030; leuke foto, niets op aan te merken.
Eskegirl; heel gaaf, uitprinten en aan de muur hangen!
Fellow; Heel leuk gedaan. Ik neem aan dat het hooi is in de manen, ziet er mooi uit.
Femmelz; ik vind hem een beetje onduidelijk. Misschien leuk als die scherp op de lippen was geweest. Of als je damp zou zien. Nu vind ik hem niet helemaal af lijken, niet echt boeiend…
Gerdjehoran; Wauw! Super mooi! Ook uitprinten en aan de muur hangen!
Glenstorm; Wel erg mooi scherp maar ik heb niet iets hiermee.
Gracezellaa; mooi beeld, leuke hoek misschien het hoofd iets oplichten want ik vind dat die nu een beetje weg valt.
Gub; Heerlijk in de sneeuw. Mooi moment ook. Niets op aan te merken verder.
Hanna_94; heel gaaf. Als je eventueel het hek zou kunnen weg shoppen zou je zeggen dat die in het wild loopt ;)
Heavenslove; mooie plaat. Niets op toe te voegen.
Hilly200; haha leuke foto. Mooi scherp. Leuk.
Horserider22; ik vind het een interessante foto, wel jammer dat het veertje bij mij op mijn scherm niet helemaal scherp is.
Ingvild; mooi rustig plaatje , niets op aan te merken
Irene96; heel mooi, zeker met deze kleuren en die weerspiegeling
Isacalixa; lief onzeker (?) hondje. Mooi zo met het licht en bewerking.
It_is_me; mooie kleuren. Misschien iets te zacht. De bomen zouden wel iets helderder kunnen naar mijn smaak.
Ismy; Hond past mooi bij het weer  Ik vind zelf dat hij iets te veel overbelicht is. Maar dat is denk ik smaak.
Jespri; niets op aan te merken.
Jessica_1998; ik zou zelf meer zakken zodat je meer op lijf hoogte komt. Nu gebeurt er heel veel om de hond heen. Dat vind ik persoonlijk jammer.
Jewemm; wauw. Heel mooi. Mooi helder.
Jilinda; vrolijke foto. Jammer dat het oortje niet helemaal scherp is.. wel erg leuk gedaan. Erg creatief.
Joeluna; leuke foto. Misschien is het ook leuk als die vanaf de grond genomen was. Meer op de hond zijn hoogte. Wel mooi scherp vind ik.
Joysieee; het lijkt wel of die een heel klein nekje heeft.. maar kan aan mij liggen. Kan er niet veel over zeggen.

Mijn week 7

Afbeelding
Lens 55.0-200.0 mm f/4.0-5.6
Focuslengte 80 mm
Belichting 1/500
F-nummer f/4.2
ISO 1100

Wel weer een hoge ISO .. maar het beeld spreekt mij wel erg aan wat mijn hond uitstraalt.

femmelz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 19:22

Week 7.
Afbeelding

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 19:26

Ik plaats ook eerst maar een foto, daarna ga ik weer verder met feedback. Wat zijn er ineens een foto's bij gekomen.

Helaas wel weer een uit de oude doos.. De foto's die ik vanochtend heb gemaakt waren echt bagger! Ik heb deze wel net opnieuw bewerkt.
Deze is in november in de dierentuin in Köln gemaakt. Vind dit zo'n leuke foto. Ben wel fan van dieren en hun emoties. Fototechnisch geen super foto.

Afbeelding

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 19:29

Mijn week 7. Heb echt lang staan twijfelen welke in te zenden, want ik ben gisteren weer naar de dierentuin geweest. Maar omdat ik in de week toch zo jaloers was op die vogel-foto, ben ik nu gewoon super blij dat ik er ook eentje kan insturen :P Moet ik dus speciaal naar de dierentuin om éindelijk eens een mus te kunnen fotograferen :')

Afbeelding

JewEmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 19:31

Mijn week 7, een HDR

Afbeelding

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 19:43

Feedback vanaf pagina 107. Ga volgende week weer persoonlijke feedback geven op iedereen hoor :)

Mooie foto's waar ik niks op aan te merken heb:
Iriscope, Agossie, LauraBloem, Jespri, K_m, _kiki, Carolaaaxxx, Asselruiter, Astor, joeluna, superliesje, caaramel, Suuzels, Rianne, TeSzZz, lovesushi, _Elke, femmelz, Hanna_94, JewEmm.

Asselruiter
Gaaf gedaan!
billionache
Leuke foto, maar inderdaad jammer dat hij onscherp is!
caaramel
Jou foto van week 6 vind ik mooi! Die van week 7 vind ik iets te flets. Misschien dat dit juist wel je bedoeling was met de bewerking ;)
Jessica_1998;
Ik vind het wel een mooie foto, maar stoor mij eerder aan de riem dan aan de vlieg hihi ;)

CrazyIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 19:57

Ik ben geopereerd deze week en normaal zou ik m'n schouder 3 weken moeten immobiliseren, maar omdat er nog een gescheurde pees is gevonden, is het 6 weken. Dat betekent dus 6 weken niet fotograferen, want ik beschik niet over een degelijk statief :(
Het zullen de komende weken dus herbewerkte foto's uit de oude doos worden.

Week 7
Afbeelding

Kimmetjee04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 19:57

Bedankt voor de feedback op mijn foto van week 7.
magda_90 schreef:
Eline91
Kimmetjee04
Qua fotobewerking netjes gedaan. Ik mis alleen het verwantschap tussen beiden op de een of andere manier... Je bent het zelf toch? Je kijkt hier erg nadenkend/piekerend namelijk en als je meer een dromende houding had aangenomen, had ik het verwantschap begrepen. Snap je?

Bedankt voor de feedback; ik snap je!
Grappig om te lezen dat een ander het juist wel weer bij elkaar vind passen en mijn blik ‘dromerig’ vind. Zo zie je maar weer; fotografie is subjectief :)

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 20:16

Mijn POTW 7
Afbeelding

LinSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 20:18

Iedereen weer super bedankt voor de feedback! Ik heb volgende week vakantie dus dan zal ik ook weer feedback geven. Super leerzaam zo!

Hierbij mijn week 7

Afbeelding
Ik wilde eigenlijk golven fotograferen met lange sluitertijd, maar de zee was dus zo glad als een spiegel :7 Toen de prachtige zonsondergang maar gefotografeerd.

Instellingen:
f/29
1/25 secs
ISO 100
50 mm

Ik heb het idee dat hij niet helemaal scherp is, wellicht door de te lange sluitertijd, maar kreeg een kortere sluitertijd niet voor elkaar.

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 20:25

Mijn POTW

Afbeelding

_Patriciaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 20:27

Mijn POTW 7:
Afbeelding

Heb mijn best gedaan in PS maar merk dat ik nog wat kennis mis om hem mooi na te bewerken. Daar ga ik mij de komende tijd eens goed in verdiepen :)

MZorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 20:35

Heehee!

Ik heb het zo druk met allerlei andere dingen en dan probeer ik toch nog hier en daar wat te fotograferen. En dan heb ik ook nog zo'n stomme laptop die geen LR en PS aankan, maar dit alleen kan doen op een andere pc waarover ik heel weinig beschik en dan moet ik dus roeien met de riemen die ik momenteel heb, dus vandaar dat het steeds niet echt helemaal goed is naar mijn mening, maar vooruit, deze durf ik nog wel in te leveren.

Mijn week 7
Afbeelding

Leonyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 20:37

Zal zo dadelijk weer een feedback-post plaatsen van de afgelopen week.

Mijn foto voor deze week is wellicht minder universeel dan de vorige inzendingen en wat meer smaak- en stijl gevoelig. Geschoten in Breda, met een nieuw aangeschaft Holga lensje.
http://www.kamera-express.nl/is-bin/INT ... imple=Zoek

Echt volledige scherp is hij dus ook niet, maar dat is juist belangrijk nu ik het spanningsveld tussen scherp/onscherp aan het onderzoeken ben. Wanneer voegt scherpte/onscherpte iets toe aan een foto? M.a.w. bewuster omgaan met focus.

De foto is overigens zo uit de camera gekomen, met het Holga lensje hoef je niks aan nabewerking toe te voegen voor een authentieke sfeer over je foto heen. Heerlijk om mee te experimenten!

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 20:53

Mijn week 7. :))
Afbeelding

sorsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 21:05

Bedankt voor alle feedback!
Ik heb het even heel erg druk gehad (eigenlijk nog steeds) met school. Hier is mijn feedback van week 6.

Agossie, erg mooi gedaan, de belichting vind ik erg goed gelukt. Het enige wat misschien anders had gekund is het paard iets meer naar rechts in het beeld.
Ash_, mooi spontaan moment! Jammer dat hij niet helemaal scherp is
Asselruiter, persoonlijk vind ik de foto niet echt bijzonder. Ik mis de gedachte bij de foto zeg maar. Hij is fototechnisch wel goed scherp.
Astor, mooie foto, maar voor mijn gevoel staat het paard een beetje raar ;)
Babel, mooie foto! Mooi scherp geworden! Jammer dat de ruiter zo trekt, haha
Bellatrix, foto is goed scherp, alleen jammer dat het gezicht niet op de foto staat ;)
Billionache, paard kleurt mooi zo tegen de achtergrond!
Binky, je foto is goed scherp, jammer van de wat rommelige achtergrond!
Brechtjee, mooie kleuren! Jammer dat het hoofd niet helemaal scherp is.
Bumblehorse, de foto lijkt een beetje onscherp. Misschien had je voor de compositie nog wat verder in kunnen zoomen?
Calice, lekker koppie! Mooie foto
Carolaaxxxx, de foto lijkt genomen bij donker weer, misschien had je qua nabewerking hier nog iets mee kunnen doen?
Cathyenbeau, mooie foto, verder geen commentaar ;)
Crazy_horses, ook een mooie foto en verder geen commentaar ☺
CrazyIris, mooi die bergen!
Crazymel, mooi gelukt, alleen jammer dat de maan een beetje kaal in het zwart staat ;)
Dandy200, jouw foto doet het bij mij niet
Deetjeeuh, mooie foto met een mooie scherptediepte!
Eline91, mooi moment en goed gelukt
_Elke, super mooie kleuren!
Elle108030, mooie foto, maar ik had misschien nog iets meer van het oog willen zien
EskeGirl, mooi ingezoomd en scherp gesteld
Fellow, grappig oogpunt
Femmelz, orgineel idee
GerdjeHoran, heel mooi! Mooie kleuren en mooi licht!
glenstorm, wat heb je dat gaaf gedaan! Mooi concept en goed uitgewerkt!
Gracezellaa, bijzonder oogpunt zo!
Gub, mooie en scherpe foto
Hanna_94, gaaf! Mooi licht ook!
HeavensLove, wauw mooi! Lijkt wel een sprookjesfoto!
hilly200, leuk idee! En ook leuk het contrast van sneeuw met de kaarsjes.
horserider22, leuk idee, jammer dat de veren er niet helemaal op staan.
Ingvild, mooie en warme foto
Irene96, wauw! Mooi!
IsaCalixa, leuke en vrolijke foto
it_is_me, leuke winterse foto!
ismy, mooi licht en de hond komt ook mooi uit op de foto!
Jespri, mooie foto, hoewel het gezicht iets te glad lijkt misschien?
Jessica_1998, leuke foto, maar misschien was hij mooier geweest als hij iets meer ingezoomd was
JewEmm, mooi licht en mooie foto
jilinda, leuk idee!
joeluna, leuke foto
Joysieee, mooie foto, maar lijkt net niet helemaal scherp
Kanzi, mooi licht!
Killyenn, mooie lucht en leuk het contrast van binnen en buiten!
KimdeGroot94, mooie foto
Kimmetjee04, leuk concept en mooi uitgevoerd!
k_m, mooie foto en zwart wit versterkt hem!
LauraBloem, mooie kleuren!
laurajoy15, leuk gedaan met scherp en onscherp en mooie kleuren!
Leonyr, mooi contrast van de honden met de lucht!
Lipydo, gaaf! Hele mooie kleuren!
LinSa, leuke foto. Oogt een beetje herfstachtig qua kleuren
LOVESUSHI, lieve foto!
magda_90, mooie foto
manonfleur, niet echt mijn smaak, maar dat is persoonlijk
MarBri, mooi! Mooie kleuren!
Mariett, oeh, aparte foto, wel heel mooi!
marijepagter, foto lijkt net niet helemaal scherp bij de ogen?
MarijeR, lief roodborstje! Past goed bij de winter!
Marit, mooie felle kleuren!
Marjoow, leuke foto, jammer dat de bovenkant er niet helemaal op staat
Mb_foto, wat een pret koppie! Mooie foto!
monbyou, leuk concept!
Murthul, grappig idee
MyHu, mooie foto!
MZorro, mooie silhouet!
Nefertarie, mooie foto, geeft een spookie sfeer ☺
NESCAFE, mooi! Ziet er ondanks de kou nog gezellig uit!
Niene87, haha, vrolijke vogel! Leuk!
_Patriciaa, mooie foto, jammer dat de foto wat pixelig is, maar het was zeker donker binnen?
PenS, mooie foto
ponyaddicted, leuke foto, maar ik vind foto’s van de zijkant meestal mooier ☺
quartel, mooie foto, maar ik vind hem net iets te veel belicht
Racheel, leuke foto, jammer dat de pluimen een beetje weg vallen door de kleur.
Revanches, super lief! Mooi gelukt is lastig om zoveel hondjes mooi op de foto te krijgen!
Rianne_, lief en stoer hondje!
Robin_Rikkie, leuk en lief geitje
rosslover, grappig gedaan zo met de tak op de voorgrond
Sanne_com, mooie serie foto’s!
SharonPlugge, mooie foto, ziet er lief uit
showteam, aaah, super lief! Mooi gedaan met de zachte kleuren!
S_imonee, leuke foto, jammer van de onscherpte
Sicayes, apart dier! Mooi gemaakt!
Sodeletuut, mooi!
SternPhoto, grappig moment!
SuperLiesje, mooie foto, goede scherptediepte
Suuszels, mooie en zachte foto!
taarss, lief! Wel een beetje heel erg roze :P
tesseke, mooi concept
TeSzZz, mooie bloem
verography, mooie locatie en erg mooi licht!
wendy1987, wauw!
WiancaR, mooie foto, maar ik vind hem iets te geel
xFace, schattige foto, persoonlijk vind ik het object links onderin wel storend
XiiaaooNaa, mooie en scherpe foto!
Ylvy, lieve en mooi scherpe foto!

Mijn foto van week 7
Afbeeldingweek 7

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 21:06

Bedankt allemaal voor de leuke feedback & wat komen er gave foto's voorbij! :D

NorwayFjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 21:08

Week 7
Afbeelding

Vanochtend onderweg naar mijn werk gemaakt, ik kan echt genieten van mooie zonsopgangen <3
Ben opzich tevreden, foto is niet heel spectaculair maar wel precies wat ik wilde maken :)

jilinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 21:09

week 7
ik was helaas de tijd vergeten waardoor het alweer wat donkerder werd, maar meer tijd en inspiratie zit er niet in deze week O:)
Afbeelding

Eline91

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 21:10

Vervolg op mijn feedback voor week 7:

XiiaaooNaa Mooie foto, ik vind hem echt heel aansprekend :)

Ash_ Leuk zo met die reflectie in het oog, dat geeft je foto net wat meer diepte :)

Gub Ontzettend gaaf zeg! Hoe heb je dat gedaan? :D

Iriscope Knappe foto, ik vind hem heel gaaf! Jammer van dat kitesurftoernooi!

Agossie Leuke foto, hij straalt echt kracht uit!

LauraBloem Ik vind de scherpte best meevallen, maar ik mis een beetje een onderwerp of iets wat echt benadrukt wordt in je foto.

Jespri Leuk gedaan, je foto heeft wel wat bijzonders. Misschien was het leuker geweest als je nog wat verder ingezoomd had op één van de takken en dan met het landschap op te achtergrond?

k_m Wat een bijzondere foto! Heel bijzonder sfeertje, maar wel ontzettend gaaf gedaan :D Ik word er spontaan bang van ;)

_Kiki_ Je week 3 vind ik heel gaaf, bijzondere kleuren zo in die lucht en op het water!
Ook je week 4 vind ik heel erg aansprekend, door de heldere kleuren heb ik het gevoel dat ik echt in het landschap sta :)
En week 5 is al net zo gaaf, ik vind het alleen wat jammmer dat et water zo groen uitslaat.
Week 6 vind ik net wat minder dan de rest, het lijkt of de grassen niet genoeg contrasteren met de aarde van de berg.
Week 7 vind ik dan weer heel erg gaaf geworden!
Eigenlijk zijn al je foto's ontzettend goed, knap staaltje fotografeerwerk! Ziet eruit of je een heel leuke vakantie gehad hebt? ;)

Carolaaxxx Ik mis toch wat scherpte en contrast in je foto, het lijkt wel of je gezicht een beetje wegvalt in de achtergrond doordat het allemaal dezelfde tint grijs is.
Ik heb het gevoel dat deze foto beter zou uitkomen met een andere nabewerking: In kleur geeft het waarschijnlijk al een heel ander beeld, maar ook in zwart-wit kan je ervoor zorgen dat je gezicht beter uitkomt door te spelen met de verschillende kanalen.
Ik heb onlangs een leuke tutorial voor zwart-wit gezien van Phlearn, die kan je hier bekijken :) Zeker leuk als je graag met zwart-wit werkt!

Asselruiter Heel gaaf gedaan, leuk hoe die kleuren uitkomen!

Astor Je week 6 is best gaaf, heeft zo'n beetje een mystieke sfeer. In je week 7 vind ik het dan weer wat jammer dat er niet echt een onderwerp naar voren komt. Vooral voor die tweede foto vind ik het ook jammer dat de kleuren wat grauw zijn.

joeluna Leuk gedaan! Waar is die foto genomen?

billionache Hij blijft toch heel erg leuk, en ik kan wel zien dat het oorspronkelijk een heel scherpe foto was. Ik ben heel erg benieuwd naar het origineel!

SuperLiesje Ik mis inderdaad wat scherpte, en dan vooral rond de ogen van de hond.

caaramel Leuk hoe je met je scherptediepte gespeeld hebt, en mooie bokeh heb je :) Alleen jammer dat het takje wat donker is waardoor je weinig detail overhoudt. Je week 7 vind ik ook best leuk, al vond jij het vast niet leuk om daar zo te zitten ;)

Suuszels Waaauw, ik vind je foto echt ontzettend gaaf geworden! Hij is echt perfect qua scherpte, en je weet ook enorm veel gevoel in je foto te leggen :) Heel knap gedaan!

Rianne_ Ik vind hem best leuk, maar hij was leuker geweest als je een wat bijzondere lucht op de achtergrond had gehad met wat wolken :)

TeSsZz Leuke foto, ik vind hem echt goed gelukt! Je hebt de ogen van de hond mooi scherp en je foto straalt echt kracht uit :)

LOVESUSHI De lucht vind ik niet zo storend, maar ik heb vooral het gevoel dat de foto niet helemaal scherp is. De gezichten staan er niet helemaal duidelijk op, en dat is natuurlijk jammer :)

Jessica_1998 Leuke hond heb je! Je foto is ook heel leuk, al heb ik toch een gevoel dat hij wat scherpte mist.

_Elke Gave foto, heel leuk gedaan! De hond is mooi scherp, ik heb hier echt niks op aan te merken :) Hoge ISO stoort helemaal niet.

femmelz Leuk idee, heel gaaf uitgewerkt! Ik heb alleen het gevoel dat hij niet helemaal scherp is, als je een spiegelbeeld fotografeerd moet je niet echt scherpstellen op de spiegel maar soort van "erachter", alsof het een raam zou zijn waar je door fotografeert :)

S_imonee Wat een krachtige foto! Hij mist wat scherpte en de kleuren zitten niet helemaal goed, maar het gevoel dat hij uitstraalt maakt dat echt ruimschoots goed! :D

Hanna_94 Heel gaaf gedaan, hij is leuk geworden! Ik wist niet eens dat ze mussen hebben in de dierentuin :=

JewEmm Ontzettend gave foto, ik vind hem heel goed gelukt! Welk programma heb je gebruikt om je HDR te mergen?

CrazyIris Heel gave foto, knap gedaan zeg! Weet je nog welke instellingen je gebruikt hebt? Het lijkt me niet makkelijk om het vuur zo gedetailleerd op foto te krijgen...
Balen van je schouder zeg :( Hopelijk geneest hij goed en houd je achteraf geen last!

Revanches Wat een ontzettend leuke foto! Om bij te smelten <3 Ik vind hem echt supergoed gelukt, er ligt ook heel veel gevoel in :)

LinSa Ondanks dat er geen golven waren ben je toch met een heel leuke foto thuisgekomen! Knap gedaan!

Ylvy Ik vind hem heel leuk! Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de kleurenversie, ik vermoed dat het paard daar net nog iets beter uitkomt :)

_Patriciaa Gaaf gedaan, heel leuke foto! Hij is heel mooi geworden gegeven het feit dat een binnenbak niet de beste plek is om in te fotograferen.

MZorro Leuke foto, maar ik vind het wat jammer dat de achtergrond/lucht zo weinig contrasteert met de witte vacht.

Leonyr Gaaf dat ouderwetse effect! Lijkt me wel een leuk lensje om mee te fotograferen :) Bij deze foto vind ik het inderdaad niet verkeerd dat hij niet 100% scherp is, dat maakt hem nog wat authentieker :)

Deetjeeuh Knap gedaan, heel leuke kleuren en mooie details! Welke vloeistof heb je hiervoor gebruikt?

sorsie Leuk gedaan, ik vind je foto best gaaf geworden! De scherpte zit naar mijn gevoel ook helemaal goed ;)

SharonPlugge Heel gaaf sfeertje, lekker mysterieus :) Ik ben in elk geval fan van je foto!

jilinda Die roos is best gaaf geworden hoor :) Ik vind hem in elk geval leuk!

--------

S_imonee, _Elke Bedankt voor je feedback!

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-15 21:16

Eline91 schreef:
S_imonee Wat een krachtige foto! Hij mist wat scherpte en de kleuren zitten niet helemaal goed, maar het gevoel dat hij uitstraalt maakt dat echt ruimschoots goed! :D

Thanks! Ik ben het met je eens. Heb nog geprobeerd om de kleuren wat 'levendiger' te maken. Maar meer dan dit kon ik er niet van maken. Het is ook van achter een glas in aardig donkere ruimte gemaakt en ook nog eens op een druilige dag haha. Maar ben wel blij met het resultaat, ondanks dat hij fototechnisch niet super is :D