Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Veirl schreef:Ik bedacht me net ineens dat het me wel handig leek om eerst een cameratas te kopen zodat ik m'n lenzen wel goed kan opbergen. Mijn camera staat nu ook altijd 'zo' in de kast, zonder tas oid. Wordt wel tijd voor een tas.
Hoe bewaren jullie je lenzen? Neem nl. aan dat er maar een bepaald aantal past in een cameratas.
JolandaS schreef:Veirl schreef:Ik bedacht me net ineens dat het me wel handig leek om eerst een cameratas te kopen zodat ik m'n lenzen wel goed kan opbergen. Mijn camera staat nu ook altijd 'zo' in de kast, zonder tas oid. Wordt wel tijd voor een tas.
Hoe bewaren jullie je lenzen? Neem nl. aan dat er maar een bepaald aantal past in een cameratas.
Mijn 'basis-uitrusting' zit in een rugzak en staat eigenlijk altijd klaar voor gebruik. De rest van mijn apparatuur zit verspreid over verschillende tassen.
Veirl schreef:Ik bedacht me net ineens dat het me wel handig leek om eerst een cameratas te kopen zodat ik m'n lenzen wel goed kan opbergen. Mijn camera staat nu ook altijd 'zo' in de kast, zonder tas oid. Wordt wel tijd voor een tas.
JolandaS schreef:Mijn 'basis-uitrusting' zit in een rugzak en staat eigenlijk altijd klaar voor gebruik. De rest van mijn apparatuur zit verspreid over verschillende tassen.
Nouks schreef:misschien passen er best 4 1000D's met kitlens in, maar als je een grotere body, een battery grip of telelens hebt wordt 't plotseling al lastiger.
HLPhoto schreef:Da's ook lollig, bekende van me heeft zo'n Crumpler besteld via internet. Hij moet nu voortaan de grip onder z'n 5D's vandaan halen voor ie ze op kan slaan
Alwiene schreef:Tsja... kijk eens wat professionele objectieven kosten. Twee pro-bodies en vijf-zes objectieven ga je al ruim over de 10.000 euro heen als je flinke eisen stelt. Wat is 350-400 euro voor een tas nog als wat je erin stopt meer kost dan je auto?Wow, ik dacht dat ik al geschrokken wás van prijzen, maar 350-400 euro voor een tás? OMG
HLPhoto schreef:ISO kan bij je 500D tot 12800, maar dat zou ik niet doen
50mm f/1.8 gebruiken en niet groter schieten dan f/2.8, ISO voldoende aanpassen (1600 oid). Krijg je goeie scherpe plaatjes.
Met IS en een klein diafragma gaan rommelen is not worth the hassle.
Alwiene schreef:Ja oke, binnen die verhoudingen is het weer een heel ander verhaal natuurlijkVraag me alleen toch echt af of het dat nou móet kosten, of dat het toch ook merk is wat je weer vooral betaald