Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
RobinCera schreef:ik ga hóogst waarschijnlijk vanavond deze camera kopen
heeft iemand er ervaring mee?
http://www.pixmania.nl/nl/nl/184087/art ... zwart.html
luwaniej1 schreef:hoi
ik zoek een een foto camera waarmee ik echt scherpe fotos kan maken van paarden, bewegend dus. 1tje die gelijkeen foto maakt als je klikt. waar moet ik naar kijken kwa mega pixels en optische zoom..? nieuw of tweede hands maakt me niet zo veel uit. ik wil tot 250 euro uitgeven... ik hoor t graag... alvast bedankt
groeten
JW18 schreef:@maikiejj, de s7000 is een perfecte camera. Is al wel een ouder model maar dat geeft verder niets.
maikiejj schreef:JW18 schreef:@maikiejj, de s7000 is een perfecte camera. Is al wel een ouder model maar dat geeft verder niets.
oke bedankt!
Maar bedoel je met een ouder model, dat de kwaliteit foto's veel minder zijn?
Want kun je hem zo instellen dat de achtergrond wazig wordt oid, wat je weleens met fotoshoots ziet..? Dat alleen al is perfect voor mij, het hoeft heus geen splintermooie nieuwe model te zijn( veel te duur)maar een soort van speiegelreflex ofzoiets..?
xx
maikiejj schreef:JW18 schreef:@maikiejj, de s7000 is een perfecte camera. Is al wel een ouder model maar dat geeft verder niets.
oke bedankt!
Maar bedoel je met een ouder model, dat de kwaliteit foto's veel minder zijn?
Want kun je hem zo instellen dat de achtergrond wazig wordt oid, wat je weleens met fotoshoots ziet..? Dat alleen al is perfect voor mij, het hoeft heus geen splintermooie nieuwe model te zijn( veel te duur)maar een soort van speiegelreflex ofzoiets..?
xx