Voor nu, jullie bedankt voor de reacties. Heb inderdaad gemerkt dat ik hier en daar wat scherpte mis. Waarschijnlijk omdat ik een klein diafragma heb gewerkt. Heb nu al weer wat geleerd!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Kiki_ schreef:Ik heb Agossie al een berichtje gestuurd maar ben waarschijnlijk week 3, 4, 5, 6 niet in staat om op tijd in te leveren dus die foto's zal ik later inleveren.
xFace schreef:Kan je die verder uitleggen?TeszZz: Hmm, ik ben er nog niet echt over uit wat ik van deze foto vind :p Hij is zeker mooi, maar ik mis een beetje een soort van 'zachte bloemensfeer'
Kimmetjee04 schreef:Scherpte mis ik idd ook, autofocus werkt niet met dat opzetstuk en beter kreeg ik m handmatig niet. Heb er een hoop gemaakt en dit was een van de scherpste. Dus dat wordt nog even verder oefenenTeSzZz
Prima gelukt voor een uitprobeersel hoor! Ik mis nog wel net iets scherpte op het midden en er lijkt enige ruis, wat was je iso? Hopelijk ben je nu weer beter!
Sicayes schreef:Dankjewel!TeSzZz: Hij lijkt niet helemaal ragscherp maar ik vind hem qua kleur en compositie echt heel fijn.
quartel schreef:DankjeTeSzZz Ik vind hem erg leuk....prima foto! Ik vraag me af waar jij zelf niet tevreden over bent.