Hier bij mijn week 24
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En ik heb wat goed te maken met de weken die ik gemist heb en het laat inleveren van foto's, dus om te beginnen even uitgebreid feedback
Het doel was week 21 tm 24, maar ik moet nu echt verder met leren voor de tentamens dus het is 22 tm 24 geworden. Sorry voor eventuele foutjes, autocorrect bemoeide zich er constant mee
Erg mooi scherp. Vind dat je de pinguïn mooi geplaatst hebt in je foto en in deze achtergrond komt hij mooi naar voren. Kortom erg mooi!
Afgezien van je boze model vind ik de foto erg mooi, je speelt mooi met scherpte en onscherpte en de kleuren komen hierin erg mooi naar voren. 

Mooi model heb je! Vind verder de compositie erg mooi en je kleurgebruik is ook erg goed. zijn ogen springen er heel mooi uit!
Vind het wel een leuk experiment qua stijl, ga er straks wat meer over opzoeken.
hamsterfan schreef:Bedankt
Ik verklein mijn foto's al tot 1000x1500 (en andersom), welk formaat kan ik het beste kiezen voor flickr denk jij?
Hier hadden we een tijd terug in het topic ook een discussie over, ik verkleinde eerst ook namelijk met Flickr. Maar nu inderdaad nergens meer last van! 

Is in de dierentuin in Londen.
LH_K-2548 by Lynn Hertogs, on Flickr
Deze is vooral uberschattig!
Ik vind vooral die rechtsonder leuk!
Heel leuk! Ook het effect erop is leuk.