Ik ga vanaf nu proberen om regelmatig feedback te geven als ik tijd heb. Hopelijk zijn jullie er iets mee.
Feedback vanaf p 104
Iejoorr Week 6: ik vind de foto vrij grauw overkomen. Het is momenteel wel zo in de natuur, maar persoonlijk ben ik meer voor de warmere kleur. Deze kleuren lijken me ook erg blauw. Wel een mooie compositie. Week 7: Dit vind ik dan al veel mooiere kleuren wel heb ik de indruk dat hij scherpte mist. Sodeletuut: heel erg mooie foto. Ook mooie omzetting in zwart wit. Het witte lijntje dat rechts naast het hoofd erg opvalt, zou ik nog wel wegwerken. HeavensLove: Erg mooie foto. Leuke scherptediepte! Ingvild: Ik zou de foto nog rechttrekken en de kleuren iets versterken. Hij komt nu een beetje flets over. SternPhoto: Ik heb de indruk dat de foto al lager is genomen dan een gewoon gezichtspunt (dus rechtstaand), maar ik denk dat, als je nog iets meer zakt, de foto mooier gaat zijn. Dan zit je echt op het niveau van de hond. Ik weet uit eigen ervaring dat je soms ook geen tijd hebt om dat nog te doen bij zo’n actiefoto. Heel erg leuk moment van de actie! Murthul: Heel erg mooie foto. Als ik dan toch een minpuntje zou moeten zeggen: de achtergrond. Deze is wel dezelfde kleur, maar ik denk doordat de zon op de muur valt en op de achtergrond een hoek is, dat je zo’n lijn krijgt. Kat heeft wel een héle mooie kleur ogen. Ik wou dat ik die van mij ook zo op foto kreeg It_is_me: Je foto is goed scherp. Het is ook leuk dat je de schaduw van de bloem nog op de muur terugziet. Wat ik wel spijtig vind is dat de bloem rechts is afgesneden. En het blaadje in de rechteronderhoek zou ik zelf wegwerken. Kimmetjee04: Waauw! Zo’n foto staat bij mij ook nog op de planning (ooit). Heel erg mooi gedaan! De 2 foto’s passen heel erg leuk samen. Het ‘dromerige’ hoe ze kijkt, en dan samen met die zonsondergang en mooie wolken. Echt een topfoto! Heb je hiervoor een bepaalde tutorial gevolgd ofzo? Dandy200: Ik vind de foto vrij ‘krap’. Het onderste deel van de benen is nu afgehakt. Probeer volgende keer iets meer achteruit te gaan, en wat door je knieën te gaan. Het is wel goed dat je ruimte hebt gelaten aan de kant waar het paard naar kijkt. Horserider22: Puntje van scherpte geef je zelf al aan. Voor de rest een nette foto. Maar misschien had je iets meer met compositie kunnen spelen? Crazymel: Laagjes zijn mooi scherp. Kleuren zou ik persoonlijk een beetje oplichten. Marijepagter: Mooie scherptediepte. Ik heb de indruk dat de foto een beetje overbelicht is. NESCAFE: wauw, een hele mooie foto! Ook erg mooi hoe het takje precies in de mist ‘verdwijnt’ bovenaan. Wendy1987: Persoonlijk ben ik niet van die half-scheve foto’s. Ook zou ik het hondje volgende keer verder van de boom zetten, zodat je meer scherptediepte kan creëren. KimdeGroot94: Erg leuke foto! Niets op aan te merken. Magda_90: mooie silhouet van de actie! Crazy_horses: Mooie foto! Kan zo in een reclameboekje Kanzi: Superleuke foto! De foto vertelt ook wel een verhaal. MyHu: Leuk idee, maar ik vind de foto vrij donker. Sanne_com: Mooie doorkijk. Ik vind de foto aan de linkerkant wel krap. Marjoow: Wat een tedere foto. Persoonlijk zou ik nog wel de teugels wegwerken. IsaCalixa: Mooie foto. Ook heel erg goed gebruik gemaakt van het natuurlijke licht! EskeGirl: Persoonlijk vind ik deze foto niets. Ik denk dat, als je de foto meer van voor zou nemen en daarna wat oplichten, je al een heel ander beeld zou krijgen.
tesseke
Geplaatst: 15-02-15 17:39
week 7
Manon_vdv
Geplaatst: 15-02-15 17:53
Mijn week 7: Ik verzamel hier. Het is de bloem uit het grafstuk van mijn overleden opa, daarom is hij zo stoffig. Heb ook wat meer gespeeld met koeler maken, ipv warmer. Ik zal proberen vanavond feedback te geven.
Feedback week 7, vanaf pagina 97, ik zal mijn best doen .
Hilly200: leuke foto, ik had hem misschien liever iets warmer gezien, met iets meer kleur. Maar dat is puur smaak. taarss: lieve foto! rosslover: Ik had hem wat leuker gevonden als de hond iets scherper was geweest. Sicayes: Superleuke foto! xFace: Leuk gedaan met die sneeuwvlokken! elle108030: Ik vind het niet zo'n speciale foto. Eline91: Ik vind het een goed gelukte foto! Verosjaak: Jolijnn: Ik had hem liever iets lichter gezien. MarBri: Superleuk gedaan! Sodeluut: Erg mooie foto! Ingvild: Ik zou de molen liever wat scherper hebben gezien. Murthul: Mooie foto! Kimmetjee04: Heel gaaf gedaan! Dandy200: Ik vind deze foto persoonlijk niet heel boeiend, ik denk dat als je wat meer met scherpte-diepte had gespeeld dat het dan al wat leuker was . horserider22: Leuk gedaan! NESCAFE: Erg mooi! Vooral de kleuren op de achtergrond. KimdeGroot94: Erg tof gedaan! Kanzi: Erg leuk! Marjoow: Erg leuk! Maar de teugels storen een klein beetje. Cleo_: Leuke foto, maar ik mis de scherpte. Tesseke: Leuke foto! Bellatrix: Mooie foto! Maar ik had hem liever iets minder roze gezien (vooral aan de onderkant) .
showteam
Geplaatst: 15-02-15 19:42
Week 7:
Niet zo heel interessant maar er is deze week niks anders uit m'n camera gekomen
Ik ben keislecht in wegwerken helaas. Hoofdstel ben ik ook geen fan van, maar ze had alleen maar 2 lage neusriemen en vod het niet mooi om ze met verschillende hoofdstellen te pakken
Calice
Geplaatst: 15-02-15 21:17
Bedankt voor alle Feedback . En voor de beterschapjes , gelukkig ben ik weer pijnvrij .
Agossie, wat balen van je gekneusde ribben zeg , beterschap!
Mijn week 7 , vanavond bij de paarden gemaakt.
Laatst bijgewerkt door Calice op 15-02-15 21:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 15-02-15 21:18
Marit zonnetje ja. Of een PS zonnetje zeg maar. En hij is misschien wat te roze maar ik vind hem nog wel okee...kwestie van smaak.
Brechtjee
Geplaatst: 15-02-15 21:43
Week 7
Racheel
Geplaatst: 15-02-15 21:43
Week 7
Erger mezelf mateloos aan dat strootje maar ik krijg het niet goed weggewerkt moet er nog even mee gaan oefenen
Ingvild Best leuk, alleen jammer van de lelijke gebouwen op de achtergrond
SternPhoto Wat een gave foto, knappe timing hoor!
Murthul Gaaf gedaan hoor, heel knap hoe je dat licht in die ogen hebt vastgelegd
it_is_me Leuk sfeertje Ik mis wel een beetje scherpte. Als je het onderwerp moeilijk scherp krijgt kan je het eventueel proberen via LiveView?
Kimmetjee04 Gaaf gedaan, knap effect! De natuurfoto is ook heel leuk!
Dandy200 Leuke foto, maar ik mis ook een beetje de onderkant van het paard
Crazymel Knap gedaan, leuke foto! Ik denk alleen dat ik persoonlijk net iets verder van het onderwerp af was gaan staan.
marijepagter Hij is toch best gaaf hoor, leuk gedaan!
NESCAFE Heel gaaf, leuk gedaan met die kleuren in de achtergrond De andere foto's in het album zijn trouwens ook heel leuk!
wendy1987 Leuk gedaan, dat het hondje niet in het midden zit vind ik persoonlijk echt niet verkeerd
KimdeGroot94 Wat een gaaf idee! Knap dat het paard zo mooi bleef stilstaan Leuk gedaan!
magda_90 Ontzettend gaaf gedaan! De foto straalt zoveel kracht uit
crazy_horses Leuk gedaan, helemaal mijn smaak
Kanzi Ik vind je foto vooral heel erg grappig, leuk gedaan zeg!
MyHu Gaaf idee, het korrelige stoort helemaal niet, het geeft je foto een beetje een 'oude' look
Sanne_com Wat een bijzondere plek, de kleuren komen ook heel mooi uit! Het was alleen nog leuker geweest als je in deze locatie een model (mens of dier) had kunnen fotograferen
Marjoow Leuk gedaan, ik mis alleen een beetje scherpte/detail in je foto.
IsaCalixa Gaaf hoe dat licht in het oog valt, ik vind het alleen jammer dat je foto zo frontaal genomen is waardoor het oog er maar voor een klein deeltje op staat.
Cleo_ Leuke sfeer, gaaf gedaan Ik mis wel echt scherpte in je foto, vooral in de gezichten. Het lijkt wel of je de grond voor hun voeten scherper hebt dan de mensen zelf, dus ik denk dat je wat meer aandacht moet besteden aan scherpstellen
tesseke Knap gedaan zeg! Ik vind het alleen een beetje jammer dat het hoofd van de hond wat donker uitvalt, er zitten ook niet echt lichtjes in de ogen van de hond.
manonfleur Leuk gedaan Het lijkt me wel heel emotioneel zoiets, vond je dat niet moeilijk?
Bellatrix Gaaf hoe dat licht in die boom valt, geeft een heel speciaal effect aan je foto
Irene96 Knap gedaan hoor, leuk! Alleen jammer dat het paard zijn oog niet helemaal open had.
showteam Ik vind het best een leuke foto hoor, en hij is ook mooi scherp Gave kitten trouwens!
monbyou Grappige foto, de pony lijkt me een leuk dier Ik mis alleen een beetje 'licht' in de ogen van de pony.
calice Gaaf gedaan, mooi scherp ook Ik vind het echt een goeie foto!
Brechtjee Knap gedaan, en leuk onderwerp heb je gekozen
Racheel Heel leuke foto! En laat dat strootje toch zitten joh, het maakt de foto net realistischer
--------
Sodeletuut Heel fijn hoe je dat gedaan hebt, alleen heb je misschien net iets te veel opgelicht rond hem?
magda_90 Bedankt voor de opbouwende feedback, hier kan ik echt wat mee
Racheel
Geplaatst: 15-02-15 22:38
Eline91 schreef:
Racheel Heel leuke foto! En laat dat strootje toch zitten joh, het maakt de foto net realistischer
Dat stilstaan viel niet mee hoor Eline haha! De roos is wel 50x in het zand gevallen!
Manon_vdv
Geplaatst: 15-02-15 22:55
Eline91 schreef:
manonfleur Leuk gedaan Het lijkt me wel heel emotioneel zoiets, vond je dat niet moeilijk?
Ja, een beetje wel. vooral omdat het dinsdag 4 jaar geleden is. Maar daarom vond ik het juist mooi om hem even vast te leggen.
Ash_
Geplaatst: 16-02-15 01:24
Week 7, erg speciale foto voor mij, paard met een lang medisch verleden. Soms verbaas ik mij er nog over dat hij nog bij mij is. Dikke ogen omdat hij Cushing heeft en daar heel gevoelig voor is helaas. Vind het ook speciaal dat ik mijzelf maar ook zijn grote vriend in weerspiegeling van zijn oog kan zien.
wendy1987
Geplaatst: 16-02-15 10:38
Kimdegroot94: Hele fijne plaat, geen op of aanmerkingen eigenlijk
Magda_90, bedankt voor de fijne feedback En wat een gave plaat!! Hij lijkt op dit beeldscherm iets donker, maar dat vind ik eigenlijk wel erg gaaf, weet niet of dit je bedoeling was?
carzy_horses: Leuke foto! Mooie kleuren bij elkaar zo
Kanzi: Heerlijke foto! Echt geweldig!! Haha!
MyHu: Idd iets korrelig, maar zeker een leuke foto!!
Sanna_com : Ook een mooie foto, geen aanmerkingen..
Marjoow: Mooie zachte foto. Ik had denk ik alleen liever paarden er meer opgezien, of juist meer alleen de hoofden. Maar dat is denk ik ook persoonlijk..
IsaCalixa: Wauw, mooi zo dat oog
EskeGirl: Mooi scherp, maar ik vind de foto niet zo fijn kijken, weet eigenlijk niet waarom..
Cleo_: Ik vind het een mooie foto! Iets onscherp misschien, maar zeker mooi!
tesseke: Leuk dat de hond niet in het midden staat.. Had alleen iets lichter gemogen op de hond. Nu is de achtergrond heel licht, en de hond donkerder..
manonfleur: Ik vind dat koude zo juist wel wat toevoegen. Mooi zo..
Bellatrix: Niets op aan te merken, mooie foto!!
Irene96: Jammer dat de neus er net niet opstaat, verder wel mooi gedaan!
showteam: Awwhhh, leuke foto!!
monbyou: Ook niet veel op aan te merken, leuke foto
calice: Wat een fijne kleuren in de foto zeg!! Heel mooi!
Brechtjee: Ook niet zoveel op aan te merken, grappige setting zo!
Racheel: Mooi belicht zo
XiiaaooNaa: Ook een fijne foto om naar te kijken
Ash_ Mooi zo die weerspiegeling idd.. Mooi scherp ook
Eigenlijk dus niet zoveel aan te merken op de meeste foto's.. Komen fijne platen voorbij