Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Fredlover10 schreef:Stephtj schreef:Wie heeft er de Nikon D3000? Op welke stand zetten jullie hem voor een bewegend paard te fotograferen. Gewoon op de bewegende stand of stel je zelf de sluitertijd en diafragma in? Ik heb hem nog maar sinds vandaag dus ik zal nog moeten oefenen!
Dit vraag ik mij ook af.
Fizz schreef:Ik heb gelezen dat de 50D erg snel is wat betreft actie foto's.
Ik wil voornamelijk paarden in sport, en portretfoto's en gewoon dieren foto's. Ik hou van het maken van actie foto's en detail foto's.
lifaya schreef:En dan "piept" ie waarschijnlijk eerst om aan te geven dat ie scherpgesteld heeft? Probeer dat eens met een paard dat op je afrent en kijk welke frames scherp zijn. Kan het je nu alvast zeggen: De eersteIk heb de 50D en vind zelf dat die toch wel snel foto´s kan makenals ik iets te lang mijn knop ingedrukt houd zijn het er al meer als ik die instellingen heb
lifaya schreef:ik heb ongeveer 3 foto´s per galopsprong2 slechte momenten 1 goede, heb over het algemeen altijd goede momenten, geld ook voor de draf
lifaya schreef:ik schiet met de 50-150 wel op f2.8en veel zijn wel scherp, maar niet allemaal. Als ik met de 70-300 IS USM aktiefoto´s maak zijn ze wel snel goed scherp
lifaya schreef:nee niet one shot, speed continious (of bedoel je dat niet?) ik heb vaak het middelste punt als scherpstel punt of degene bij het hooft van het paard