Is hij ook

Iemand die hem wil tekenen?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Utan schreef:Is er iemand die een mooie springfoto heeft waarvan die een tekening wil?
Het moet wel een duidelijke foto zijn (liefst ook een grote) MET ruiter (wil nl voornl oefenen in het tekenen van mensen maar het is altijd leuk als er ook een paard opstaat)
Eentje die ik al eens heb getekend:
[image]
(klikken voor groter formaat)
Utan schreef:Is er iemand die een mooie springfoto heeft waarvan die een tekening wil?
Het moet wel een duidelijke foto zijn (liefst ook een grote) MET ruiter (wil nl voornl oefenen in het tekenen van mensen maar het is altijd leuk als er ook een paard opstaat)
Eentje die ik al eens heb getekend:
[image]
(klikken voor groter formaat)
CoWgIrLtJuHh schreef:Hier het lijstje :
1.ilovelucky (AF!!!!!!)
2.siets (AF!!!!!!)
3.Amanniej (AF!!!!!!!)
4.Nathanlover ( AF!!!!!)
5.Edda (AF!!!!!)
6.Keek (AF!!!!!!)
7.Iefke (AF!!!!!!)
8.Tadano (AF!!!!!!)
9.Maartjuh (AF!!!!!!)
10.Lintjuuuh (AF!!!!!!)
11.Snowflake (AF!!!!!!)
12.Swing (AF!!!!!!)
13.Mietje(AF!!!!!!)
14.ZeFaNa (AF!!!!!!)
15.Niekoezz (AF!!!!!!)
16.Moowsy (begin ik aan zodra ik tijd heb)
17.Vosse
18.Tessiej (tadano had een pb gestuurd) (en als je nog andere foto's hebt: pb maar even. Dan kan ik nl. kiezen)
19._Emma_
20.Tessiej (hond)
21.magic_lover (kun je een pb van de foto sturen die je graag zou willen? of meerdere zodat ik kan kiezen?)
22.marrepar(wat een supermooie haf!!)
23.paardjuhsz
24.nerootjuh
25.soraya1998
26.Queengekje
27.anoukje
28.mOOnlight
29.cooper
30.Kim_Aran
31.newie
32.LauLau85
33.Vemrulz
34.Dookie
35.Saltow
36.Mariet
37.Saskia9
38.Desleen
39.Amanda
40.Erika3
41.kaliefje
Als ik de tekening opstuur teken ik op speciaal papier (kreukt minder en is mooier) Ik verstuur de tekening op in een kartonnen enveloppe zodat de tekening niet beschadigd. Ik verstuur pas na goedkeuring van het resultaat![]()
Wie wil dat ik de tekening opstuur voor 2 Euro (all incl.)?
-Niekoezz (is verstuurd)
-Queengekje
-Newie
-Soraya1998
-Desleen
-Amanda
Als ik voor je ga tekenen pb me dan even van te voren als je de tekening opgestuurd wilt. Als je te laat bent met zeggen verstuur ik alsnog, maar dan op minder mooi papier. Dus graag van te voren laten weten!