Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_Bonte_ schreef:Ik ben op zoek naar
- duidelijke beelden bij beweging ( sport )
- goede iso ( als je in een binnen piste wil fotograferen voldeed vorige niet )
- flitser
- makkelijk in de hand ( geen lomp gewicht )
- niet te prijzig
- meerdere beelden per seconde
Amado7 schreef:Mag ik vragen of er mensen zijn die Windows gebruiken voor LR en PS? Ik heb het idee dat dat alleen snel draait op een macbook want hier worden alle laptops traag. Maar laat ik nou Windows fijner vinden en ik eigenlijk mac te gek vind qua budget voor enkel bewerken.
Amado7 schreef:Netjes hoor hierboven! Vind vooral de eerste erg tof!![]()
Bevalt je camera een beetje?
Bedankt allemaal voor de antwoorden op mijn vragen! Heb inmiddels een laptop gekocht dus had er zeker wat aan! Nu een nieuwe vraag over mijn voorinstellingen/presets overzetten. Ik lees via google dat dit kan maar kan alle stappenplannen niet helemaal volgen en bovendien staat er ook nog verschillende stappenplannen. Iemand die zin heeft om mij 1 tel even te kunnen helpen hoe dit kan?![]()
Tenno, volgens mij zweef jij hier ook nog rondIk zag je jaartopic, heel erg gaaf zeg! Ik vind het zó knap dat jij zo snel zo gegroeid ben en inmiddels voor mij in ieder geval ergens bij topfotografen zit! Vind jouw stijl waanzinnig gaaf en kan er niet bij met mijn hoofd dat je eigenlijk nog vrij kort fotografeert en dit neerzet.