[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 20:47

Een kleine bijlees van mijn kant. Sorry dat ik niet iedereen meepak, heb de paar laatste even gedaan. Ik hoop aankomende vrijdag meer tijd te hebben :)

Iejoorr:
Week6: Komt op mij wat overbelicht over, vooral aan de linkerzijde. Leuke plaat, maar meer niet..
Week 7: Deze vind ik leuker, meer contrast, meer te zien, fijne kleuren :)

Sodeletuut: Wauw, wat een fijne plaat.. Ook ik ben wel benieuwd hoe je die lichte rand rond het paard krijgt? :)

Heavenslove: Mooie foto, ietwat jammer van het hek op de achtergrond maar verder mooi.

Ingvild: Mooie foto, molen had alleen iets meer contrast in gemogen. Tenminste, dat vind ik persoonlijk denk ik mooier :))

SternPhoto: Leuke foto, lijkt op mijn beeldscherm niet helemaal scherp. Ik vind het ook net jammer dat het onderwerp niet in het midden staat. Maar ook net niet genoeg aan de rand zeg maar. Snapje wat ik bedoel? Haha..

Murthul: Gave foto, niets op aan te merken.

It_is_me: Mooie foto!! Alleen de blaadjes onderin had je er beter net af kunnen croppen denk ik.

Kimmetjee04: Wauw!! Heeel gaaf! Verloop van de natuurfoto zo is heel mooi vind ik. Ook qua kleuren past het zo heel mooi..

Dandu200: Jammer dat het paard er net niet helemaal opstaat. Had denk ik net wat leuker geweest als de bovenzijde minder licht was en de onderzijde wat meer te zien was nog :)

horserider22: Leuk gedaan zo. Alleen vind ik het persoonlijk jammer dat de S en E net niet helemaal scherp zijn. Ze zijn niet helemaal vaag, maar ook niet scherp.. Wel fijne kleuren :)

Crazymel: Hele mooie foto, niets op aan te merken, mooie kleuren!!

marijepagter: Fijne foto verder. Idd iets onscherpte, maar dat zal aan uploaden liggen. Hij lijkt bij de neus iets overbelicht? Net voor het bit zeg maar.

NESCAFE: Wauw! Gewoon wauw! Wat een fijne zachte kleuren, mooie scherpe mus en gewoon erg fijn om naar te kijken :)

Hierbij mijn week 7:
Ik ben er eens even op uit gegaan met mijn oude body met kitlens (spontane wandelactie in het bos, deze camera lag nog bij een vriendin die meeging)
Mijn hondjes zijn niet zo goed in stilzitten.. Helemaal niet goed zelfs..
Zelf vond ik deze foto wel wat hebben :) Juist omdat hij niet recht is, en Manou niet in het midden zit.

Afbeelding

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 20:59

Marjoow schreef:
Kimmetjee04 schreef:
Vandaag toch nog even tijd gevonden om een foto te maken en te bewerken.
De 'natuurfoto' is van een vakantie in Costa Rica (2013).
Flickr heeft de foto erg verscherpt.

Ik ben benieuwd naar jullie mening!

Zoals ik al aangaf van de week kan ik voor week 7 helaas geen feedback geven ivm drukte, bij week 8 zal ik uiteraard weer feedback geven :)

[ Afbeelding ]

Hoe heb je dat gedaan?? Dit wil ik zo graag nog eens uitproberen!

Zoiets ook met mijn Week 3 gedaan en is eigenlijk heel simpel! Je maakt een foto van jezelf in de gewenste pose, zet deze in zwart/wit en pakt dan de foto van de 'achtergrond' die je graag wilt gebruiken. Die zet je in photoshop over je zelfportret heen en zet de laag dan op 'screen' (Bleken is dat geloof ik in de nederlandse). Dan kan je het zelf nog bijwerken totdat het je silhouet volgt et voila :) Volgens mij ging Marit hier ook nog een tutorial over schrijven voor op haar blog!

De 'echte' double exposure manier (die je dus ook met je camera maakt) is wat ingewikkelder. Die weet ik ook niet zo goed. :=

Kimmetjee04: Ik vind hem heel mooi! Mooier dan de mijne :o Ik wil dit nog wel eens een keer doen maar met andere achtergronden en poses. Erg gaaf die van jou zo!

Marjo

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 21:01

Oh bedankt Sicayes! Ga het vanavond gelijk uitproberen! :D

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 21:33

Ik snap m idd. Is idd niet helemaal scherp zag ik later ook. Hij zo snel haha.
Ja ik wilde eens wat anders doen ipv steeds hoe t moet zeg maar

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 21:41

@wendy1987, dank je wel :)

Mijn feedback voor week 7:

Ylvy Mooie hond en mooie kleuren. Ik vind het licht wel wat aan de vlakke kant waardoor je minder spel krijgt tussen schaduw en licht. Bij hondenfotografie probeer ik er zelf altijd op te letten dat zijn of haar tong niet te veel uit hun bek hangt.
Hilly200 Mooie foto. Ik houd van de zwart wit/sepia omzetting maar daardoor valt het hoofd van de hond wel iets weg tegen de achtergrond . Zoals je zelf al aangeeft rechtsboven in zie je het wegwerken wel heel duidelijk.
Glenstorm Prachtig, daar heb ik niets aan toe te voegen.
Taarss Ook prachtig, en een hele mooie teckel!
RossLover Wat een mooie houding van de hond. Het zou misschien iets mooier zijn geweest zonder het opvallende tuigje maar soms heb je geen keus als de hond niet zonder gevaar los kan.
Joysieee De houding van het paard is mooi en de frontriem komt er goed uit. Het bit steekt misschien een beetje ver uit de mond van het paard.
Sicayes Geweldig, heel mooi met die felle kleuren. Ik moet ook weer eens een keer naar blijdorp :)
Gracezellaa Op zich wel gaaf zo'n vage achtergrond met het eigenlijke onderwerp. Ik vind alleen het hek net niet bijzonder genoeg denk ik of er valt geen mooi licht op.
Mallow Mooi gezien met het herhalen van het wit en de vlechtjes. Idd het oog zou wat meer zichtbaar kunnen zijn zoals je zelf al aangeeft maar zeker een idee om nog een keer te proberen.
Quartel Mooie foto, ik dacht eerst dat je het zo netjes neer had gelegd maar dat heeft de vogel dus gedaan. :)
GerdjeHordan Weer prachtig! Het halster trekt wel iets teveel de aandacht voor het mooie.
Mariet Leuke portret foto. Het is net of haar ene oog lacht en de andere niet.
Binky Altijd belangrijk om een leuke foto van je moeder te hebben. :) De achtergrond is wat aan de drukke kant.
Marit Wat een spontane foto, leuk bedacht.
xface Mooie foto, niets op aan te merken.
Elle108030 Ik houd altijd wel van tegenlicht foto's. Wel valt de sneeuw een beetje weg zo.
PenS Prachtig paard, gek genoeg stoort de deken mij helemaal niet in deze foto.
Eline_91 Heel gaaf, helemaal mijn smaak.
Verosjaak Ook heel gaaf, prachtig licht en de kleuren zijn geweldig.
Mellanca Ik val in herhaling maar ook een mooie foto. Een klein beetje zon erbij had het groen misschien wat opgelicht.
Jolijnn De ogen zijn heel sprekend zo en de compositie ondersteunt dat. Ik vind het zwart bij de lippen iets te donker geworden.
MarBri Wat een leuk idee en goed uitgevoerd.
Lipydo Mooi die kleuren zo.
Ijoorr Mooie winterse landschappen. Wel zijn ze iets overbelicht door de felle zon.
Sodeletuut Bijzonder mooi licht op het paard. De achtergrond is wat aan de drukke kant.
Heavenslove Prachtig paard en mooi vastgelegd!
Ingvild Wat een mooie zachte kleuren.
SternPhoto Technisch correct foto maar hij spreekt mij verder niet zo aan deze keer. Hij lijkt ook niet helemaal scherp maar dat kan ook aan het uploaden liggen.
Murthul Mooie foto. Het witte vlak aan de rechterkant zou je misschien iets af kunnen zwakken dat is aan de felle kant.
It_is_me Leuk gespeeld met de scherptediepte, de schaduw staat er ook mooi op. Voor het mooie mis ik een stukje van het blaadje aan de rechterkant. Het blaadje aan de onderkant vind ik dan juist weer wat toevoegen aan het evenwicht in de foto.
Kimmetjee04 Dat is iets wat ik nog steeds een keer graag met de camera wil proberen.
Dandy200 Mooie kleuren en best wel leuk zo meekijken met diegene die erachter loopt.
Horserider22 :) gelukt.
Crazymel De kleuren zijn mooi fel. Het stoort mij echter toch dat een groot gedeelte van de foto onscherp is. Misschien omdat het scherpe gedeelte teveel bij de rand zit.
Marijepachter Nette foto, als hij iets donkerder zou zijn (qua belichting) zou de kleur van het paard denk ik wat intenser zijn.
Wendy1987 Het schuine past leuk bij het schuine kopje van de hond. Schattige foto. Als je het hondje zo dicht bij de boom laat zitten kan je niet zo goed met scherptediepte spelen en daardoor wordt de achtergrond wat druk.

Dandy200

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 21:58

wendy1987 schreef:
Dandu200: Jammer dat het paard er net niet helemaal opstaat. Had denk ik net wat leuker geweest als de bovenzijde minder licht was en de onderzijde wat meer te zien was nog :)

Ik liep achter degene aan terug richting stal, bedacht me ineens dat het misschien een mooi plaatje was. Vond de foto evengoed wel apart, maar leuk.

KimdeGroot94

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 22:11

Wat een mooie foto's weer allemaal!

Week 7

Afbeelding

Manon_vdv

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 22:37

Mooie foto KimdeGroot!!!
Ik ga morgen proberen een mooie foto te maken, misschien even naar het bos, maar ik heb totaal geen inspiratie..

Racheel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-15 23:42

Zo, ik ben weer bij :) iedereen weer bedankt voor de feedback! :)
Ik heb voor de zwart-witomzetting gekozen omdat ik de kleuren niet zo fijn vond. Zal van de week de foto ook nog wel in kleur plaatsen

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 00:55

SternPhoto = Leuk moment heb je te pakken, maar hij lijkt toch net niet scherp. Het lijkt eerder alsof de grasjes links op de foto scherper zijn :P

Murthul = Hele mooie foto! Vind het een fijne scherpte en mooie compositie, maar wat ik wat spijtig vind is de "streep" in de achtergrond, de overgang van kleuren die je daar hebt. Dit leidt mij persoonlijk af van de poes.

it_is_me = Wauw, fijne kleuren en scherpte. Echter vind ik de uitsnede niet zo fijn, ik vind hem nu rechts te krap en onderaan had ik dan weer minder mogen zien, nu kijk ik enkel naar de bovenste helft van de foto.

Kimmetjee04 = Wauw, erg mooie foto! Kan er geen commentaar op vinden :)

Dandy200 = Ik vind het helaas niet zo een geslaagd plaatje. Ik zou om te beginnen gans het paard willen zien, je had bijvoorbeeld even kunnen wachten tot paard en ruiter wat verder weg waren voor je de foto nam. Een iets lager standpunt had denk ik dan ook wat interessanter doen kijken, en de kleuren zijn nu een beetje dof. Als je hier in nabewerking wat mee zou spelen, zou het al meteen veel beter zijn! Sorry voor de kritiek, maar ik hoop dat je er wat mee kan!

Horserider22 = Leuke foto! Ik had graag de S en de E nog net iets scherper willen zien, want deze vallen nu zo een beetje weg terwijl de I er heel hard uitspringt. Je had misschien een kleiner diafragma kunnen gebruiken, want ik vermoed dat je hier op 2.8 of 4 zat?

Crazymel = Ik snap je bedoeling van de verschillende laagjes roze, en ik zie het ook. Maar vind de kleuren nu een beetje te flets. Ik denk dat ik het persoonlijk ook mooier had gevonden moest toch ook het achterste gedeelte scherp zijn geweest :)

Marijepagter = Mooie foto! Maar zijn neusje/voorhoofd lijken wel wat overbelicht, en persoonlijk had ik zijn nek ook nog graag scherp gezien.

NESCAFE = Wauw! Ik ben altijd zooo jaloers op die vogelfoto's, van zodra ik nog maar mijn camera ophef, zijn ze allemaal weg :') Deze vind ik dan ook erg geslaagd, mooie scherp, weinig tot geen ruis en erg mooie kleuren!

Wendy1987 = Het is een leuke foto, maar persoonlijk vind ik dat hondenfoto's op ooghoogte van de hond moeten zijn, deze vind ik net iets teveel van bovenaf genomen. Ik lees dat jij de scheve horizon net een meerwaarde vind hebben, ik zou deze dan weer meteen rechttrekken :P Maar dat is een kwestie van smaak :)

KimdeGroot94 = Heel erg mooie foto! Vind het ook een leuke "compositie" zo, prima!

Dandy200

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 09:02

Bedankt voor je feedback Hanna. Ik vind het mooi hoe iedereen anders denkt over de fote. Ik was heel blij dat ik zon foto heb gemaakt, vond de kleuren zelf ook gewoon mooi. Ik vat het ook zeker niet verkeerd op. Hier leer je alleen maar van.

NESCAFE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 10:29

Dank je wel Hanna94. :) Deze musjes zitten in de heg waar iedereen zijn auto parkeert dus die zijn wat minder schrikkerig. Dit is ook de eerste keer dat ik ook maar enigszins in de buurt van een vogeltje heb weten te komen.

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 10:53

Bedankt voor fb.

Denk idd dat t door uploaden de kwaliteit naar beneden is gegaan. Op Comp is die scherp zag ik net.

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 11:13

Bedankt voor de feedback..
Meestal wil ik de horizon ook recht hebben idd. Maar hier vind ik het zelf idd net wat leuker.
Hond verder van de boom af ging hier bijna niet. Ik was al blij dat ze überhaupt bleef zitten :')
eigenwijs klein monstertje.. en ooghoogte geprobeerd. Grond nat en voor ik goed en wel echt bijna lag was mevrouw alweer aan de wandel :Y)
Volgende keer maar met iemand erbij weer..

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 11:32

Bedankt voor de feedback Wendy1987, NESCAFE en Hanna_94!

wendy1987 schreef:
It_is_me: Mooie foto!! Alleen de blaadjes onderin had je er beter net af kunnen croppen denk ik.

Linksonder zie je de schaduw van de roos. Als ik de foto zou croppen, dan crop ik deze schaduw eraf en dat vond ik juist wel leuk erbij. :)

NESCAFE schreef:
It_is_me Leuk gespeeld met de scherptediepte, de schaduw staat er ook mooi op. Voor het mooie mis ik een stukje van het blaadje aan de rechterkant. Het blaadje aan de onderkant vind ik dan juist weer wat toevoegen aan het evenwicht in de foto.

Inderdaad jammer dat er een stukje van het blaadje mist. Daar heb ik niet helemaal goed opgelet. Het was lastig om en de achtergrond met schaduw en de roos er mooi scherp op te krijgen. Leuk te lezen dat je het blaadje onder wel weer een toevoeging vindt.

Hanna_94 schreef:
it_is_me = Wauw, fijne kleuren en scherpte. Echter vind ik de uitsnede niet zo fijn, ik vind hem nu rechts te krap en onderaan had ik dan weer minder mogen zien, nu kijk ik enkel naar de bovenste helft van de foto.

Mijn doel was om de instellingen zo te krijgen, dat bewerken niet nodig zou zijn. Ik ben zelf ook erg tevreden met de kleuren en scherpte. Wat betreft de uitsnede, is rechts ook erg krap. Het blaadje staat er net niet helemaal op. Als ik de onderkant zou croppen dan zou de schaduw niet meer te zien zijn en dat vind ik juist wel weer een leuke toevoeging.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 13:47

Week 7

Afbeelding

En nu bijlezen. :)

crazy_horses

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 14:00

Heel erg bedankt voor de feedback!

Week 7
Afbeelding

Kanzi

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 14:11

Bedankt voor de feedback!
Magda90 die statjes, super zeg!
Misschien ook nog leuk om bij te houden of er verse of 'oude doos'-foto's worden geplaatst?

Hier mijn week 7, ik struikelde deze week voor de zoveelste keer over het mysterie van de verdwenen sokken. :')
Mooi onderwerp voor een foto dus.

Afbeelding

MyHu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 14:20

Kanzi, geweldige foto!

Week 7
AfbeeldingWeek 7 by equestrianmy, on Flickr
Nog ter ere aan valentijnsdag! Ook weer ietwat korrelig.

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 14:32

Week 7
Afbeelding

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 14:41

Eline91
Het onderwerp staat er mooi gedetailleerd en scherp op, doch wat centraal geplaatst. Ik denk met dit soort foto's (zwarte achtergrond 3 onderwerpen/ 1 hoofdonderwerp) compositie erg belangrijk is. Door het geheel iets meer op rechts te plaatsen, is de foto al net wat aansprekender. :j

Verosjaak
Heel mooi gedaan in de gekozen compositie en prachtig qua kleuren en scherpte. Ik heb er niets op aan te merken. :)

Mellanca
Deze landschapsfoto vind ik met deze wolken juist prachtig! Wellicht nog iets meer licht en meer contrast maar zeker mooi zo.
Hopelijk is het ongeval niet te ernstig en heb je iets van rust gevonden/ :(:)

Jolijnn
Over het geheel mis ik scherpte in deze foto, vooral een missende scherpte in de ogen. Daarbij vind ik hem ook erg "hard" rechts van de neus is bijvoorbeeld een flinke schaduw te zien. Meer scherpte op de ogen maar op de rest een "scherpe softheid" zal de foto al beter doen lijken, aangevuld met zacht licht.
Mocht dat niet de opdracht zijn geweest, dan heb ik niets gezegd. :o

MarBri
Heel mooi en origineel gedaan. :j
Persoonlijk vind ik het alleen de bovenkant wat te krap en de kleuren wat te somber. Een blauwe trui en blauwe letters zou ik veel feestelijker hebben gevonden bijvoorbeeld. :)

Lipydo
Heel mooi en creatief gedaan, niets op aan te merken. :)
Een hele mooie attente blik met warme kleuren op de achtergrond.

Agossie
Nogmaals heel veel beterschap gewenst, hoe is het ondertussen met je? :(:)

Bellatrix
Wat balen zeg. :oo
Welke camera had je ook al weer? Hopelijk heb je snel een vervanger. :(:)

Iejoorr
Fijn dat je weer beter bent!
Beide foto's vind ik qua onderwerp en compositie wel erg mooi, maar de kleuren zijn erg flets waarbij je week 7 zelfs overbelicht is. Zijn ze met een telefoon gemaakt?

LinSa
Balen zeg!
Hopelijk voor jou ook een snelle vervanging. :j

Sodeletuut
Heel mooi en sfeervol, de achtergrond, tegenlicht en omzetting naar zwart/wit zijn een mooi geheel bij elkaar. Als enig puntje, het witte lint leid af, wellicht kan dat nog weggepoetst worden?

HeavensLove
Heel mooi in kleuren, compositie, reflectie in oog en scherpte. Daar heb ik niets op aan te merken.
Qua bewerking moet je nog even beter kijken naar de bitring, het is nu overduidelijk dat daar iets aan weggewerkt is namelijk.

Ingvild
Mooi landschap zo met die molen, knotwilgen en ganzen op de voorgrond. Wat waren je instellingen aangezien vooral de voorgrond nu niet scherp is? De kleuren lijken ook flets, wellicht kun je daar nog iets mee doen?

SternPhoto
Jammer van de kwaliteit, daardoor oogt de foto nu niet scherp helaas.
Een mooie dof en een mooie actiemoment. Jouw hondjes zijn ook zo mooi zeg.

Murthul
Erg mooi, hele aansprekende ogen en compositie. Niets op aan te merken.

it_is_me
Heel mooi onderwerp, mooi van kleur en goed gedetailleerd. Persoonlijk vind ik hem rechts te krap, de roos boogt naar rechts toe en daardoor ben ik geneigd om hem rechts meer ruimte te geven.

Kimmetjee04
Qua fotobewerking netjes gedaan. Ik mis alleen het verwantschap tussen beiden op de een of andere manier... Je bent het zelf toch? Je kijkt hier erg nadenkend/piekerend namelijk en als je meer een dromende houding had aangenomen, had ik het verwantschap begrepen. Snap je?

Dandy200
Ik weet niet zo goed wat ik qua fototechniek aan jouw foto moet meedelen. Het lijkt nu meer een leuk kiekje (niet negatief bedoeld). Hij is krap aan de onderkant en spreekt in zijn geheel niet echt aan qua fototechniek, maar wel qua herinnering aan een leuke buitenrit. Bedoel ik niet negatief hoor. :)

horserider22
Leuk gevonden zo. Mooie dof en goede scherpte en kleuren. Wat jammer van het zwarte gedeelte bovenaan. Wellicht zou je de volgende keer meer met de achter- of voorgrond kunnen doen opdat deze foto meet dan wat blokjes is, snap je?

Crazymel
Heel mooi gedaan. Persoonlijk had ik wat anders uitgesneden en dan vanwege het stukje links onderaan. Hoe groot was je diafragma? Als het F-getal vergroot had, had je toch iets meer diepte erin gekregen, iets meer detail wat zichtbaar wordt, maar dat is een smaakkwestie. :j
Nog een smaakkwestie, wellicht wat oplichten? Hij doet wat donker aan nu.

marijepagter
Netjes qua kleuren, dof, onderwerp, compositie en scherpte. Mooie reflectie in de ogen. Persoonlijk had ik nog iets meer borst willen zien en of de teugels wegwerken of netter laten hangen. :j

NESCAFE
Heel mooi in alles wat deze foto gemaakt heeft! _O_ Prachtig! <3

wendy1987
Dat Manou niet in het midden zit, is heel goed. Niet alle onderwerpen moeten in het midden zijn (vandaar regel van derden etc.). Dat de foto scheef is, leidt bij mij wel wat af. Maar de prachtige warme kleuren maken dat weer goed. :j Mooie reflectie in het oogje ook.

KimdeGroot94
Heel mooi en creatief uitgevoerd, echt eens iets anders. Een klein lyts dingetje, de roos ligt nét niet exact boven het midden van de vlecht. Bij dit soort foto's houd ik van strakke lijnen namelijk omdat anders de foto "zwakker" wordt. Vandaar toch even de opmerking ondanks de prachtige foto. :j

crazy_horses
Leuk gedaan met je (gave) schoenen. De foto lijkt ietwat scheef, maar verder niets op aan te merken. :)

Kanzi
Bedankt, nou daar hadden Marina en ik het wel over. Maar zolang de deelnemers niet expliciet aangeven of de foto recent is of niet, is dat erg lastig bij te houden. Kijk een zomerse foto in de winter is duidelijk, maar een foto die in december gemaakt is maar in februari wordt ingeleverd wordt al moeilijker zonder duidelijke vermelding, snap je?
Dus of iedereen geeft het nu van de afgelopen 7 weken aan tot week 52, of ik doe het niet. :o

Ik heb smakelijk gelachen over jouw foto, echt geniaal bedacht! _O_ Niets op aan te merken.

MyHu
Netjes gedaan met de scherptediepte, maar ik denk dat je hier meer uit kunt halen. Je focust nu op de liefde, wellicht kun je daar iets meer mee doen op de voor- of achtergrond? Nu is het maar de focus op liefde in het woordenboek, snap je?

Sanne_com
Een interessante natuurfoto, goed gekaderd en mooi van diepte en kleur. :j

Marjo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 14:43

Valentijnsdag :D

Afbeelding

KimdeGroot94

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 14:46

Bedankt voor de feedback Magda! Ik baalde er zelf ook enorm van, het viel me pas op toen ik ze zag op de computer..

Fearn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 15:47

Bij deze mijn week 7 :)

Afbeelding

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-15 16:26

Deze week helaas weinig tijd, deze foto is een week of 2 geleden gemaakt.

Week 7
Afbeelding