Iejoorr:
Week6: Komt op mij wat overbelicht over, vooral aan de linkerzijde. Leuke plaat, maar meer niet..
Week 7: Deze vind ik leuker, meer contrast, meer te zien, fijne kleuren

Sodeletuut: Wauw, wat een fijne plaat.. Ook ik ben wel benieuwd hoe je die lichte rand rond het paard krijgt?

Heavenslove: Mooie foto, ietwat jammer van het hek op de achtergrond maar verder mooi.
Ingvild: Mooie foto, molen had alleen iets meer contrast in gemogen. Tenminste, dat vind ik persoonlijk denk ik mooier

SternPhoto: Leuke foto, lijkt op mijn beeldscherm niet helemaal scherp. Ik vind het ook net jammer dat het onderwerp niet in het midden staat. Maar ook net niet genoeg aan de rand zeg maar. Snapje wat ik bedoel? Haha..
Murthul: Gave foto, niets op aan te merken.
It_is_me: Mooie foto!! Alleen de blaadjes onderin had je er beter net af kunnen croppen denk ik.
Kimmetjee04: Wauw!! Heeel gaaf! Verloop van de natuurfoto zo is heel mooi vind ik. Ook qua kleuren past het zo heel mooi..
Dandu200: Jammer dat het paard er net niet helemaal opstaat. Had denk ik net wat leuker geweest als de bovenzijde minder licht was en de onderzijde wat meer te zien was nog

horserider22: Leuk gedaan zo. Alleen vind ik het persoonlijk jammer dat de S en E net niet helemaal scherp zijn. Ze zijn niet helemaal vaag, maar ook niet scherp.. Wel fijne kleuren

Crazymel: Hele mooie foto, niets op aan te merken, mooie kleuren!!
marijepagter: Fijne foto verder. Idd iets onscherpte, maar dat zal aan uploaden liggen. Hij lijkt bij de neus iets overbelicht? Net voor het bit zeg maar.
NESCAFE: Wauw! Gewoon wauw! Wat een fijne zachte kleuren, mooie scherpe mus en gewoon erg fijn om naar te kijken

Hierbij mijn week 7:
Ik ben er eens even op uit gegaan met mijn oude body met kitlens (spontane wandelactie in het bos, deze camera lag nog bij een vriendin die meeging)
Mijn hondjes zijn niet zo goed in stilzitten.. Helemaal niet goed zelfs..
Zelf vond ik deze foto wel wat hebben