Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
En eerlijk is eerlijk, ik vind hem goed gelukt!
Nayomie schreef:Hij is iets minder geworden bij het uploaden zag ik.

wat een leuke foto, hihi! Jammer dat het bekje niet helemaal scherp is, dan was mijn aandacht nog meer daar naartoe gegaan.
Leuk paard ook. binky schreef:Nayomie schreef:Hij is iets minder geworden bij het uploaden zag ik.
Dat kan kloppen hoor heb ik ook vaak last van omdat ik ze via mijn fb naar hier opload en dat betekend scherpte verlies...... maar hoe dan ook het blijft een mooie foto en dat met je mobiel.
Kiki, heerlijk lente gevoel krijg ik van jou foto!
anders is het meestal op het laatste moment ^^
Vat het niet vervelend op! De lijst wordt korter, al heb ik daar niet echt iets van gemerkt. Ben nog best lang bezig geweest. 

Wauw! Het enige wat ik had gedaan, al weet ik natuurlijk niet of dat echt zo is, hem verticaal uitsnijden ipv horizontaal.
Ja misschien dat je die witte vlek op de achtergrond had mogen wegwerken. Dan valt de focus nog wat meer op de ogen. 

Enige dat je misschien weg had mogen werken is de 'streep' door de zon heen.
Ook de snorharen had je wat meer ruimte mogen geven, zelfde als de kat. Hij staat er niet op zijn voordeligst op qua houding. Jammer...

Ontzettend gave foto! Echt heel sprekend, en zo ontzettend schattig! 
Waar moet ik kijken! Mijn blik focuste zich op de wesp, maar die war niet scherp. Jammer, want anders was het een hele geslaagde foto geweest. De kleuren zijn mooi. Al heb je een bol (?) op de knop ernaast wel een beetje té verscherpt, dat is gewoon duidelijk dat je dat zelf hebt gedaan.