Six schreef:Jippie! Net de canon eos 400d gekocht. *blijjj.
Ben benieuwd naar de resultaten!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Six schreef:Jippie! Net de canon eos 400d gekocht. *blijjj.
Myukii schreef:patjelisa, heel veel hier op bokt (in dit topic ook) hebben de fuji finepix s5600, en iedereen is er heel erg tevreden mee.
Weet niet of je al op de eerste pagina had gekeken voor voorbeeldfoto's?
De mijne ga ik overmorgen als het goed is al ophalen!
JW18 schreef:@isabell, op deze website staan wat foto's gemaakt met de s9600. http://www.cameraportal.nl/digitalecame ... era_Id=426 .
Suces iig.
Jan Willem
iSaBeLL schreef:hallo !
heeft hier iemand de : Fujifilm FinePix S9600 ?
en heb je er voorbeeld foto's van ?
gr.
patjelisa schreef:ik heb een rondgekeken op google en internet en over het algemeen alleen maar negatieve reacties over Pixmania, dus die gok ga ik niet wagen...
Heb nu een adresje gevonden een kodak Z740, helemaal nieuw, en die winkel heeft voor 99,8 % goede recensies, over service, contact en levertijd, en het product natuurlijk.
Nou staat hier wel een voorbeeldtopic over deze camera, maar dit vind ik niet echt super denderende foto's, volgens mij kan het veel beter..
iemand ervaring met dit toestel?
iSaBeLL schreef:Myukii schreef:patjelisa, heel veel hier op bokt (in dit topic ook) hebben de fuji finepix s5600, en iedereen is er heel erg tevreden mee.
Weet niet of je al op de eerste pagina had gekeken voor voorbeeldfoto's?
De mijne ga ik overmorgen als het goed is al ophalen!
ja ik had al veel mensen gezien die de fuji finepix s5600 had maar ik ben toch echt opzoek naar de fuji finepix s9600 ik heb hem namelijk maar ik moet nog alles uit vinden enzomaar ik wil even kijken wat voor foto's die allemaal kan maken