JewEmm: bedankt voor je feedback; ja ik denk dat de compositie niet perfect was. paard hield hoofd niet stil, tegenlicht en staldeur in de weg waren struikelblokken waar ik nog mee moet leren omgaan. Ik zal snel ook gaan taxeren, helaas deze week te druk gehad met installeren van mijn nieuwe pc nadat de oude overleden was. En dan gaan zakelijke dingen helaas voor.
En alsnog week 22, inhaal. Ik ben bezig met het leren van de panning techniek. Hier aardig wat tijd besteed aan het volgen van een rennende flamingo, deze vond ik mooi uitgekomen.
Heel gaaf NESCAFE die foto van de paarden! (Die van de flamingo ook hoor). Ik had hem alleen nog iets helderder gemaakt zodat de witheid van de paarden eruit springt. Zijn voor mij nu toch iets te donker.
NESCAFE
Geplaatst: 12-06-16 09:16
Dank je Deetjeeuh, ik zal het eens proberen. Het was al na zonsondergang dus het licht was wel al bijna weg. Misschien zou ik hem in de blauwe kleur kunnen laten en toch niet zwart wit.
Loop erg achter met de feedback, maar wil proberen het een jaar vol te houden.
Hier de rest van week 20 en heel week 21. De rest volgt nog.
JewEmm Week 20: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
S_imonee Week 20: Mooie foto, niets aan toe te voegen. Week 21: Wat leuk! Gefeliciteerd nog. Mooie foto, wel jammer van het vogelhuisje.
Luckyy80 Week 20: Mooie foto, heel creatief. Week 21: Weer een leuke creatieve foto! Heel leuk, niets aan toe te voegen.
Lynn85 Week 20: Mooie foto, niets aan toe te voegen. Week 21: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Murosch Week 20: Wat leuk z’n oudje, prachtige leeftijd! Week 21: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Marjoow Week 20: Super lieve foto, niets aan toe te voegen. Week 21: Echt hele toffe foto, niets aan toe te voegen.
Magda_90 Week 20: Mooie foto, niets aan toe te voegen. Week 21: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Sanne_com Week 20: Mooie foto. De achtergrond oogt alleen heel druk? Lijkt op een soort van vreemde manier verscherpt ofzo. Sorry voor de wat onlogische uitleg. :’) Week 21: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Fem Week 20: Mooie sterke foto, niets aan toe te voegen. Week 21: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Athelas Week 20: Mooie foto, niets aan toe te voegen. Week 21: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Deetjeeuh Week 20: Mooie foto, niets aan toe te voegen. Week 21: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
MarijeR Week 20: Hele gave foto, niets aan toe te voegen. Week 21: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Biebz Week 20: Mooie kleurrijke foto, niets aan toe te voegen. Week 21: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Kirsten4 Week 20: Leuke foto, goed moment. Hij lijkt alleen niet helemaal scherp. Week 21: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Ingvild Week 20: Mooie foto, niets aan toe te voegen. Week 21: Mooie foto. Op sommige stukken vind ik het wit alleen te overheersend, waardoor de foto wat hard word.
Revanches Week 20: Mooie foto, niets aan toe te voegen Week 21: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Gub Week 20: Ringstaartmaki’s Mooie foto, niets aan toe te voegen. Week 21: Mooie foto, hele fijne kleuren.
horses_m Week 20: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
joysieee Week 20: Mooie foto, niets aan toe te voegen. Week 21: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Tigress Week 20: Nog een ringstaartmaki. Mooie foto, niets aan toe te voegen. Week 21: Moest even goed kijken hoe de foto nou in elkaar zat haha. Mooie foto.
Agossie Week 20: Mooie foto, niets aan toe te voegen. Week 21: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Kimmie1995 Week 20: Lieve foto. Persoonlijk vind ik hem aan de donkere kant en had ik persoonlijk een lager stand punt aangenomen. Week 21: Mooie foto. Persoonlijk zou er nog iets meer sfeer en warmte in mogen.
caaramel Week 20: Mooie foto, niets aan toe te voegen. Week 21: Mooie foto, fijne scherptediepte. Persoonlijk vind ik het beeld alleen niet heel interessant om naar te kijken.
Shiloh Week 20: Mooie foto. Interessante plaat om naar te kijken met fijne kleuren. Week 21. Mooie foto, fijn beeld om naar te kijken.
Tivara Week 20: Mooie foto, niets aan toe te voegen. Week 21: Mooie foto. Persoonlijk vind ik het contrast tussen de achtergrond en de bloem wat te groot.
Horserider22 Week 20: Mooie foto, niets aan toe te voegen. Week 21: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Niobe Week 20: Wat een leuke hond! Mooie foto, niets aan toe te voegen. Week 21: Oeh mooi! Heel fijn en interessant beeld om naar te kijken.
IsaCalixa Week 20: Mooie foto. Had misschien iets meer ruimte mogen hebben aan de bovenkant. Week 21: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Joeluna Week 20: Mooie foto. De kleuren hadden misschien iets zachter gemogen.
Ismy Week 20: Mooie foto, niets aan toe te voegen. Week 21: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Lisaguus Week 20: Leuke foto. Jammer dat de palomino zijn oren er niet opstaan.
Pradadaan Week 20: Mooie foto, niets aan toe te voegen. Week 21: Prachtig paard. Mooie foto, niets aan toe te voegen.
xMaxxiee Week 20: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Bellatrix Week 21: Mooie collage. Persoonlijk had ik de 4e foto gespiegeld of een andere foto gekozen waar het paard ook naar links kijkt. Of de 3e foto, maar dan naar rechts. Denk dat het dan een nog mooier geheel vormt.
Eefsel2109 Week 21: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
LoveSenna Week 21: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Nescafe Week 21: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Fristillover Week 21: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Neverland Week 21: Erg gave foto. Ben erg fan van jou creativiteit en stijl.
Moirin Week 21: Mooie foto, persoonlijk vind ik hem wel aan de donkere kant.
GerdjeHoran Week 21: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
Mariett Week 21: Mooie foto, niets aan toe te voegen.
jesicaaaa Week 20: Mooie foto, de kleuren hadden van mij alleen wat zachter gemogen. Week 21: Mooie sfeervolle foto. Persoonlijk mis ik alleen iets meer ruimte aan de bovenkant.
Calice Week 21: Mooie, sfeervolle foto.
Appelstroop Week 21: Mooie foto, hij zou nog iets lichter mogen van mij.
Hamsterfan Week 20: Mooie foto. Persoonlijk ben ik alleen niet heel erg fan van de uitsnede. Week 21: Mooie foto. Had misschien iets meer ruimte mogen hebben aan de bovenkant.
Overige:
LoveSenna even op je reactie van week 20. Probeer eens scherp te stellen op de ogen in plaats van het midden van de foto. Bij snelle bewegingen, zoals een vogel zou je de sluitertijd ook wat hoger kunnen zetten.
Anoniem
Geplaatst: 12-06-16 09:45
Dankjewel voor de feedback!
Week 23
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-06-16 09:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Helaas deze week wat weinig tijd gehad, daarom een oudere foto. Week 23:
jesicaaaa
Geplaatst: 12-06-16 17:21
Hier bij nog mij week 22 Ik was het helemaal vergeten door de drukte met Concours.
En meteen mijn week 23
Alleen de foto's van mij zijn niet scherp door het uploaden!
Mijn feedback van week 23
Mariett - Mooie foto kirsten4- Leuke foto Neverland - Mooie en duidelijk foto! Bellatrix- Mooie foto! Marjoow - Mooie foto! GerdjeHoran- Mooie foto! Tivara- mooie foto pradadaan- Schattige foto! Eefsel2109 - Leuke foto! Alleen mij valt op dat de ogen van de hond alleen scherp zijn. S_imonee- Leuke foto! Alleen ik zou de volgende de camera nog iets lager doen Murosch- Leuke foto! Alleen lijkt er net alsof wat ruis op de foto zit Tigress - Mooie foto! LoveSenna - Leuke foto! Athelas - Leuke foto! Sanne_com - Mooie foto! Luckyy80 - Leuke foto Fem - leuke foto Quir - Mooie en heldere foto! IsaCalixa - Mooie foto! Bumblehorse- Leuke foto! magda_90 - leuke foto! JewEmm - Leuke foto! Lynn85 - Leuke foto! MarijeR- Heldere foto! Biebz - Leuke foto! Jespri - Mooie foto! Lindatjuhhh - Mooie foto! NESCAFE - Leuke foto lisaguus - Leuke foto Deetjeeuh - Mooie en heldere foto! Moirin- Leuke foto
Fris
Geplaatst: 12-06-16 17:48
Week 23, een aantal veulens op de foto gezet
Joysieee
Geplaatst: 12-06-16 17:53
Zo veel foto's gemaakt deze week Dressuur- en springconcours en dan ook nog een paar mensen. Dit is toch wel mijn favoriet, denk ik. Ik vond het eerst heel spannend met een mannelijk model voor het eerst, maar ik ben héél blij met de resultaten! Week 23 (Alleen mijn watermerk wat te licht geplaatst)
Zo... Mijn week 23. Eindelijk! Deze meneer zullen jullie vaker voorbij zien komen. Ik heb elke maand een shoot met hem en zijn jonge vriendinnetje, de pup van een paar weken terug.
Week 23: Nieuwe lens!!! Nog te weinig tijd gehad om 'm echt goed te testen, en mijn huidige experimenten... Wel, een heel klein diafragma is toch ook niet alles... Maar dat betekent gewoon meer oefenen, en daar heb ik nu al heel erg veel zin in!
boktupload
Ingvild
Geplaatst: 12-06-16 22:45
Week 23:
Deze week weinig tijd, vandaar een iets oudere foto.
hamsterfan
Geplaatst: 12-06-16 22:57
@Jespri ; Bedankt voor de feedback Hoe had je de uitsnede liever gezien? Ik stond eigenlijk wat te dicht er op toen ik deze foto maakte (ben daarna ook op een andere plek gaan staan), maar vond de foto wel erg geslaagd (heb hem op de computer ook verder niet bijgesneden)
Wat week 21 betreft ben ik het inderdaad met je eens dat er wat ruimte mist aan de bovenkant, was me nog niet opgevallen
Week 23 (wederom flink verscherpt door flickr);
Heb even geen nieuwe foto's gemaakt de afgelopen weken , gelukkig heb ik bijna vakantie