Terrabeertje: Leuke foto's en mooie scherpte! Bij de laatste foto komt het zonnetje nep over, daar zou ik even op letten, ook vind ik het altijd fijn als er wat ruimte overblijft in de kijkrichting van het dier, zoals bij de laatste foto is dit erg krap. 40 euro
Keel94: mooie foto! Op sommige stoor ik me toch weer aan de geel/groene tinten die onnatuurlijk zijn, de meeste foto's hebben dit niet en zijn mooi van kleur en scherpte. 50 euro
puppy1128: leuk en niet zulke standaard foto's! goede scherpte. Ik denk dat jij nog erg kan groeien. voor nu 40 euro.
louiisaa: wow daar zitten echt mooie tussen! Vind vooral de studiofoto's waarbij de paarden een speciale blik hebben mooi, een stukje ziel zeg maar waardoor je er langer naar blijft kijken. 50 euro
Kimmie1995: kan je foto's helaas niet zien, heb wel even op je facebookpagina gekeken en daar staan mooie foto's op! 50 euro
Jotach: de zwart wit foto vind ik de mooiste! De andere vind ik qua kleur wel wat hebben alleen de composities spreken me niet echt aan waardoor de foto's wat saai zijn. De eerste foto vind ik erg krap wat niet lekker kijkt en de laatste te rommelig eromheen, probeer daar op te letten. voor nu 30 euro.
quintenvo: 1ste foto is echt prachtig! mooie kleuren en scherpte. De andere foto's vind ik wat gewoner, ze zijn qua scherpte en kleur wel goed. 45 euro.
Fosco: prachtige foto's! Mooie sfeer ook erin, vind alleen de ogen van de hond op de laatste foto wat nep over komen, waardoor weet ik niet precies, teveel scherpte? 120 euro
marijepagter: leuke foto's, mis nog wel wat scherpte maar kan ook door het uploaden komen? 40 euro
Pagina 101
amyblub: zie maar 2 foto's en heb nog even op je pagina gekeken, zitten leuke bij, vooral die van de rode kat zijn mooi! De foto's mogen nog wel wat specialer maar dat komt denk ik wel

gast4692: jou foto's zijn echt zo gaaf! mooie zachte kleuren en scherptediepte. Niks op aan te merken. Heb nog even op je site gekeken maar daar laden de foto's bij mij niet helaas. 150 euro
Leonie_M: Sommige foto's lijken niet helemaal scherp wat jammer is. Let ook goed op de omgeving, de achtergrond is storend op sommige foto's. De 3de foto vind ik wel erg mooi! 30 euro
Pagina 102
Matedor: Leuke foto's en mooie kleuren! De zonnetjes komen nep over, die zou ik weglaten of zo bewerken dat ze natuurlijk overkomen. 35 euro
xMayo: Mooie kleuren en zachtheid in de foto's! Ook leuke composities, niet zo standaard. 70 euro
joeluna: Sommige foto's zou ik ruimer nemen, die zijn te krap aan de zijkanten, die van de DJ is erg mooi!! Wat meer scherpte diepte zou mooi zijn maar vind het leuke foto's! 40 euro
Hannemarie: Mooie foto's! Hele heldere kleuren, de 3de en 4de vind ik te overbelicht. Op je pagina staan ook hele gave tussen! 80 euro
joysjuh1987: jammer dat ze wat donker zijn, ze zijn wel leuk. Let ook goed op de achtergrond, zoals bij de pony stoort deze erg en staat ook scheef. Voor nu 30 euro
asm_kayleigh: Vind ze voor nu nog meer kiekjes maar nog niet om geld voor te vragen, probeer goed op de achtergrond te letten dat deze zo min mogelijk storende elementen op staan en wat meer te spelen met de scherptediepte.
_lina:mooie scherpe foto's! De kleuren zijn ook mooi alleen soms naar mijn smaak wat te veel groengelig. 40 euro
Nynkemarit: leuke foto's en ook echt al een eigen stijl, vind het leuk dat je kan zien welke wat ouder zijn en welke meer recent, daar zit echt al verschil tussen. Op bazig van de nieuwste 70 euro
Rena100: De meeste zijn wat overbelicht wat jammer is, ook vind ik de blik in de ogen van de paarden niet zo mooi, zoals op de eerste kijkt hij weg en op de andere foto een meer geschrokken blik. Verder wel leuke foto's 20 euro
Pagina 103
bentefoto: vooral de laatste vind ik erg mooi! Andere 2 wat minder door de harde kleuren. 30 euro
Joy_mennings: mooie foto's! Sommige had iets meer ruimte mooier geweest. 50 euro
Jotach: De laatste is heel gaaf! Het pupje is ook erg mooi. Bij sommige vind ik de uitsnede niet zo mooi. zoals op de eerste foto en die van de fjord. De kleuren spreken me wel aan alleen bij die van het veulen weer niet, die past er niet helemaal bij vergeleken met de andere. 45 euro
Keel94: Mooie foto's! Die van het meisje vind ik dan wel een stuk minder dan de paardenfoto's. 50 euro
Jewemm: leuke foto's maar had graag wat meer verschillende gezien. Op je website staan ook hele leuke tussen, mooi van kleur en scherpte! 50 euro
deborah_D: echt een eigen stijl, mooie foto's, zeker de 3de vind ik erg gaaf! 70 euro
mie123gie: Zou er nog geen geld voor vragen, het is wel leuk bedacht maar vind ze niet zo mooi.
Believe: mooi! Vind die van de golden qua kleur niet zo vergeleken met de andere, de kleuren kloppen niet helemaal. 60 euro
En dan nu de mijne