Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Om het dan af te schrijven als onverstandig vind ik niet bepaald tof.
k_m schreef:Hoi! Heb even gezocht maar niet meteen iets gevonden, sorry als het al vaker gevraagd is!
Misschien echt een leek vraag maar, hoe zorg je ervoor dat gewoon alles scherp is? Nu moet je altijd een focuspunt kiezen, maar wanneer ik bijvoorbeeld iemand links in beeld wil, en iemand rechts in beeld, kan ik maar 1 focuspunt kiezen, als ik hem zelf laat doen kiest ie ook voor het midden.
Ik heb de canon 600d.

Citaat:Ja, ik weet het... Nu ben ik uiteraard een enorme aansteller en moet ik niet zo zeuren.
Da's waar.. Het is tegenwoordig heel normaal dat je mensen helpt, afgezeken wordt en daar dan niets over mag zeggen. Je moet 't gewoon slikken. En na het afzeiken? Graag nog een keer hulp als we er zelf niet uit komen.
En dan nog zeuren over respect... Pff.
Hou toch op.
Ach, vooruit...
Voor hen die nog wél naar degelijk, onderbouwd advies willen luisteren:
Citaat:Want wat een rotmensen zijn die houthakkers, dat ze ons gratis en belangeloos willen helpen voor een beter resultaat.
Heel naar, niet tof. Heb je niets aan...

Ik heb m bijna altijd toch wel op AS staan.
Ik was helemaal gelukkig haha, ZO ongelooflijk scherp. Dus het ligt ook wel een beetje aan de kwaliteit van je spullen.. Marit schreef:Het ligt ook een beetje aan je lens.. Ik fotografeerde hiervoor met een tamron telelens een een canon, en ik vond ze altijd wel scherp, maar niet echt haarscherp. Tot ik mijn 70-200 f/2.8 in handen kreegIk was helemaal gelukkig haha, ZO ongelooflijk scherp. Dus het ligt ook wel een beetje aan de kwaliteit van je spullen..