Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Stephtj schreef:Ik heb iemand die geïnteresseerd is in mijn Fujifilm finepix S5700, mijn camera is 2 jaar oud en is nog inorde. Hoeveel zou ik nog mogen vragen daarvoor? Ik heb 2 jaar geleden nog 275 euro betaald ervoor.
Fantabulouss schreef:Dan heb je zelf wel een miskoop gedaanik had em twee jaar geleden voor 200 euro ongeveer incl hoesje ...
Maar je kunt denk ik het beste kijken naar de dagwaarde...voor wat hij nu verkocht wordt..en daar de helft afhalen...
Het feit dat hij bijna niet meer verkocht wordt omdat hij vervangen is door nieuwere modellen maakt het lastiger..maar de laatste prijs waar ik hem nieuw voor zag was €150 euro...
lifaya schreef:bijna 3 jaar is die camera... daar zal je niet veel voor terug krijgen hoor, heb je hem intensuef gebruikt? Hoeveel foto's heb je ermee gemaakt?
lifaya schreef:1000 foto's?dat is echt onwijs weinig, kan ik me niet voorstellen
ik heb met mijn camera van bijna half jaar al over de 10.000 foto's geschoten
In elk geval blijf ik er wel bij, je kan er nu helaas niet veel meer voor vragen, ookal ziet hij er nog goed uit, hij is 3 jaar oud, zit geen garantie meer bij en hij is nu ook goedkoper
imd schreef:Nee, dat ben ik ook met je eens. Maar daarom zeg ik: soms tref je het en zul je iemand tegenkomen die er toevallig meer voor geeft, dan heb je mazzel. Maar over het algemeen krijg je er inderdaad niet veel geld meer voor..