Weet iemand hoe dat moet, of dat er ergens een tutorial staan of een site? Ik kan het even niet vinden...
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
imd schreef:Sorry, zou het niet weten..
Ik ben op zoek naar een gratis programma waarmee ik een filmpje 90° kan draaien, iemand enig idee? Ik heb de proefversie van AVS al gedownload maar die zet er een lomp logo doorheen
Edit: ik neem aan dat het photoshop niet kan dus. Dat heb ik namelijk wel dus zou ook geen probleem zijn.
Bellatrix schreef:Ik heb net de Free 30 day trial van Paint Shop Pro X3 binnengehaald en nu wil ik een blend maken...maar ik zou niet weten hoe.
Weet iemand hoe dat moet, of dat er ergens een tutorial staan of een site? Ik kan het even niet vinden...
tezza56 schreef:http://i46.tinypic.com/2h4m36h.jpg
Weet iemand hoe je dit rode rechtsonder in een foto kunt bewerken? Op deze foto ging het perongeluk, maakte hem gewoon. Misschien iets met de zon? Vindt het wel een leuk effect hebben namelijk.
weet niet of dit goed staat, zo niet, sorry daarvoor.![]()
Bellatrix schreef:Ik heb net de Free 30 day trial van Paint Shop Pro X3 binnengehaald en nu wil ik een blend maken...maar ik zou niet weten hoe.
Shona schreef:Weet iemand een site waar veel handige GIMP-tutorials staan?
xvanity22 schreef:8nnemiek schreef:Ik zou gewoon de tekst typen, selecteren (of direct als selectie typen), selectie omkeren en dan de laag met de foto selecteren en op delete duwenHop, houd je de foto-tekst over
Oké die volg ik even niet meer