[FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

it_is_me

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 22:42

Super leuk die statjes en wat uitgebreid!

binky

Re: [FOTO] Verzameltopic: Picture of the Week! Deel III – 2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 22:52

Moest ff uitvogelen wat nou toch statjes waren maar nu ik het weet wil ik je mijn complimenten geven hiervoor want wat is dat onwijs leuk!

elle108030

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 22:54

binky schreef:
Moest ff uitvogelen wat nou toch statjes waren maar nu ik het weet wil ik je mijn complimenten geven hiervoor want wat is dat onwijs leuk!

owww, ik heb het door :')
Laatst bijgewerkt door elle108030 op 10-02-15 23:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 22:55

Toffe statjes zeg!! :):)

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 23:01

Wat leuk die statjes :D

Suuszels

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 23:08

Super leuk om te zien die statjes! Leuk om zo'n overzicht te zien :)

Ik denk niet dat we het met 1 topic halen dit jaar

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 23:09

Bedankt voor de complimenten over de statjes iedereen. :) <3

it_is_me
Ik vind ze juist nog zo weinig. _O- Volgens mij is mijn afstudeeronderzoek nog niet ver genoeg gezakt ofzo (ik ben zo'n nerd die dit soort dingen wel leuk vind O:) ).

elle108030
Leuk gedaan met het tegenlicht. Mooi scherp en mooi van kleur. Wellicht had je alleen een lager standpunt kunnen kiezen om meer diepte o.a. te creëren?

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 23:10

magda_90 schreef:
STATJES!!!

De eerste statjes van de maand januari. *\o/*
Nog een beetje saai natuurlijk gezien het de eerste maand is, maar in de loop van het jaar wordt het vast leuker.

Als er nog suggesties zijn? Ik hoor het graag zodat ik met Marina kan overleggen. :)

*KLIK*

Mijn complimenten _/-\o_
Leuk om zo terug te zien :j

.....lampje....ja dat had een optie geweest......goeie voor de volgende keer, dank je wel!

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 23:13

Bedankt en graag gedaan. :)

Hanna_94

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 23:13

Oh, wat leuk die statjes!!
Erg fijn gedaan Magda, ook mijn complimenten aan je!!

Leonyr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 23:19

Super bedankt allemaal voor de lieve feedback. Tof!

Magda: Leuk, die statjes. :D

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 23:44

Wauw magda respect! Ook erg leuk om te lezen :) heel veel zelf discipline heb jij zeg, knap!

Ik ga morgen naar de kliniek met mijn paard. Hoop daar wat te kunnen schieten.. :) (nix ernstigs)

Verosjaak

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 00:33

Super tof Magda!

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-15 00:43

Suuszels schreef:

Ik ben er ook bang voor... -O-

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 00:50

quartel schreef:
magda_90 schreef:
STATJES!!!

De eerste statjes van de maand januari. *\o/*
Nog een beetje saai natuurlijk gezien het de eerste maand is, maar in de loop van het jaar wordt het vast leuker.

Als er nog suggesties zijn? Ik hoor het graag zodat ik met Marina kan overleggen. :)

*KLIK*

Mijn complimenten _/-\o_
Leuk om zo terug te zien :j

.....lampje....ja dat had een optie geweest......goeie voor de volgende keer, dank je wel!

Respect zeg! Wow!

PenS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 01:00

Wat een mooie statistieken! Wat een klus zeg!
Ik ben inderdaad uit enthousiasme zomaar dit topic binnen gevallen! Geen voorwaarden gezien :roll: alleen mooie foto's! Excuus!
Ik ben Marloes, eigenaresse van een 5 jarige Lusitano. Naast mijn reguliere baan werk ik als Paarden Bewegingstherapeut. Ik hou van hobbymatig fotograferen!

Mijn week 7:
Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 08:13

Bijhouden in hoeveel weken de 100 pagina's worden gehaald? Dat is nu dus binnen 6 weken. Zitten we op de 12 weken bij 200 pagina's? :))

_Elke

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 08:15

Statistisch gezien wel ja.. Vooral al meer mensen fb geven of als er zoveel mee blijven doen.

Bumblehorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 09:40

Wat leuk die statjes, zit volgens mij ook veel werk in!!

Asselruiter

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 11:24

Agossie schreef:
Suuszels schreef:

Staat er een maximum op het aantal topicpagina's?

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-15 11:26

Asselruiter schreef:
Agossie schreef:
Suuszels schreef:

Staat er een maximum op het aantal topicpagina's?

500... We zitten nu in week 7 op 101. Ik gok dat het nog minder gaat worden, aangezien het topic vorig jaar ook heel hard ging in het begin. Maar we zullen het zien.

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 11:50

Vervolg week 6

GracezellaaNetjes gedaan onbewerkt!!! Veel reisplezier.

laurajoy15 Ik mis wat scherpte.....en die is wel nodig bij een foto als deze.

Sanne_com Leuk gedaan, goeie foto`s, niets aan toe te voegen.

MyHu Leuk gedaan en goeie contrasten, ik mis alleen een scherpte punt. Hier was het wellicht leuk geweest als je de rand om het gat scherper had gehad......of de snaren.

it_is_me Zon en sneeuw.....nice.

marijepagter Mooie compositie!!! goeie foto!

Bellatrix Op een of andere manier is dit anders dan wat je normaal laat zien? Jammer van het hoofd van de menner.

rosslover Leuk hoe je er voor gekozen hebt de tak scherp te maken en niet het paard er achter.....deze foto heeft iets.

Eline91 Wat een goeie foto!!! Het is net of ze echt voor me langs loopt hier. Complimenten!!

jilinda Wat ontzettend leuk bedacht!! Ik zie rechts een witte lijn lopen over de hele hoogte? Leuke foto hoor!!

Sicayes Is toch helemaal niet verkeerd uitgepakt door het glas hihi....mooie foto niets aan toe te voegen. Ik vind de strepen ook niet storend. Apart dier, die eil je in de nacht ook niet naast je bed zien staan.

Killyenn Mooie lucht en mooi straatbeeld alleen die schemerlamp vind ik dan weer wat minder.

Suuszels Mooi hoor, niets aan toe te voegen.

crazy_horsesKerst....ik was juist blij dat dat afgelopen was :') Goeie foto.

ponyaddicted Je zegt het zelf al, je timing was daar wel erg goed.....de beenstand van de pony is prima en de gezichts uitdrukking van de ruiter ook.

SuperLiesje Niets aan toe te voegen, mooie foto.

Ash_ Heerlijk dier!! jammer van de scherpte maar wel een erg leuke foto!!

LauraBloem Voorjaarsgevoel......wat lijkt het toch lang te duren voor we voorjaar krijgen dit keer....mooie foto.

EskeGirl Mooi hoe die vogel recht de camera in kijkt!!! Beetje donker inderdaad maar wel tof.

Racheel Ik weet het ook niet zo goed, heb je deze ook nog in kleur??

LOVESUSHI Mooi moment, jammer van de bokt upload. Kleuren licht en alles verder prima dus wel een mooi plaatje.

horserider22 Ik moest even zoeken voor ik de dromenvanger er uit haalde. Prima foto hoor!!! Ik hou er wel van om van de standaarden af te wijken.

wendy1987 Ik zou er ook blij van worden.....mooi zeg!! Ook de kleuren zijn prachtig!!

Astor Mooie houding heeft het paard daar!!! Knappe foto!!

IsaCalixa Levens gevaarlijke sluiphouding hihi. Regenboogje lekker laten, past er prima in.

monbyou De danbo...leuk gedaan!

xFace Jammer dat dan juist die skate er niet helemaal op staat. Ik vind de foto ook wat weinig kleur hebben en te donker. Ik stoor me ook een beetje aan die enorme rode vlek rechts onder.

Niene87 Een valkje <3 Ik heb er zelf ook 3 :D Goeie foto hoor!!! Mij lukt het maar niet ze er een beetje normaal op te krijgen.

Lipydo Mooie foto...heb je je haar nog uit de knoop gekregen? := Ik moest wel even kijken of ik een mens zag of ze een etalagepop :')

calice Beterschap :(:) Dat kan goed pijn doen en dan ben je even minder gemotiveerd lijkt mij.

_Patriciaa Helemaal niet slecht voor een eerste keer hoor, ik zou alleen wat meer ruimte rechts houden zodat het paard ook ergens heen lijkt te kijken.

HeavensLove Schitterend!!! Niets aan toe te voegen.

Brechtjee Jammer van de scherpte maar damn wat een lekker bekkie <3 Mooie timing van schieten!!!

Kimmetjee04 Mooi!!! niets aan toe te voegen. Super leuk wat jij met je portretten doet!!!

XiiaaooNaa Aan het zomervachtje te zien geen foto van de afgelopen week maar wel een hele goeie!!

Murthul Ik vin dhem niet echt heel bijzonder maar kan ook niet precies zeggen waardoor.

S_imonee Leuk idee zo, ik zou wel even de horizon recht zetten hier.

showteam Supercute <3 erg lief plaatje zo!!!

Marjoow Mooi gedaan zoals de dromenvanger het zonlicht vangt!!

Babel Ik kan er niets aan doen maar erger me direct aan die harde hand en de open paardenmond :o De kleuren hadden iets minder fel mogen zijn in mijn ogen. Verder wel een prima foto.

ismy Prima foto, had iets lichter mogen zijn. Veel plezier en Nepal!!!

TeSzZz Ik vind hem erg leuk....prima foto! Ik vraag me af waar jij zelf niet tevreden over bent.
MZorro Niets aan toe te voegen, mooie foto!!!

Crazymel Mooie maan.....alleen al omdat het mij nooit lukt vind ik het gewoon super knap!! Mijn spullen zullen er dan ook niet geschikt voor zijn misschien.....

Irene96 Mooi zo met die weerspiegeling!! Ik vind deze beter dan de mijne :D

Hanna_94 Prima plaatje......gave beesten zijn dat ook!!

SternPhoto Lukt dat ook niet in lightroom? Ik vind deze wat te licht naar mijn smaak maar dat is persoonlijk.

sorsie Hier mag je anders best tevreden over zijn hoor....prima foto en erg leuk die weerspiegeling!!

_Elke Heerlijk plaatje en prima scherp gesteld op het dichtst bijzijnde oog, prima kleuren.....mooie foto!!

JewEmm Mooi die lucht zo.....rechts licht en links donker.......mooi rustig plaatje.

Leonyr Mooie kleuren op deze foto!! Ik vind de zwarte hond er super op staan maar zie wat in de vacht van de bruine hond....misschien te verscherpt?

joeluna Leuke hond, ik had alleen voor deze foto op de grond gaan liggen om op de zelfde hoogte uit te komen. Ik doe dat met alles wat ik schiet.....ik klim omhoog of ga door de knietjes of ga er gewoon lekker bij liggen.

tesseke Leuk he? nieuwe speeltjes :D Misschien de volgende keer ietsje minder contrast......de plaat lijkt er nu een beetje `op geplakt`

Deetjeeuh Mooi!!! niets aan toe te voegen.

MarijeR Alweer een foto waar ik geen verbeterpunten aan kan vinden.

Gub Toch ben ik wel blij dat de sneeuw gewoon verleden tijd is....mooie foto.....super houding van de hond daar dus goeie timing ook!!

Fellow Mooi scherp!!! Maar ik moest even zoeken naar waar ik naar keek en dat vind ik dan in dit plaatje weer een beetje jammer.

Nefertarie Mooie weergave van het weer in Nederland. Die vogels er bij geven het net wat extra. Alleen door de dingen rechts komt het over of het tegen een fabriek aan staan.......dat is jammer.

femmelz Niets aan toe te voegen, prima foto. Misschien wat donker.

Kanzi Mooi die zon zo, niets aan toe te voegen. Oer Hollandse foto.

WiancaR Mooi licht maar naar mijn smaak wel te geel. Mooie pose en compositie.

Robin_Rikkie Geiten werken ook niet mee....dat hoort zo hahaha.....achtergrond inderdaad te druk. Verder mis ik net datgene wat het een speciaal plaatje zou maken.

Asselruiter Een kerk......fototechnisch niets op aan te merken maar het is verder geen plaatje wat mij `pakt`.

LinSa Een takkefoto :+ Goed gedaan!!!!

KimdeGroot94 Alles is gewoon mooi....kleur....compositie.....contrast......alles past. Mooie foto!!!

cathyenbeau Mooi idee!! Mooie achtergrond en prima foto....alleen jammer dat de ophangveer scherp is en niet de vogel zelf.

Bumblehorse De scherpte zeg je zelf al.....maar ik vind hem ook wat donker. Wat een veel te schattig hondje en hij kijkt ook mooi naar de camera.....dat vind ik dan weer erg knap.

Ylvy Mooie plaat hoor!!! Kan het zijn dat ik nog wat ruis zie?

hilly200 Ik weet niet of ik deze in het zwart wit gemaakt zou hebben....heb je hem nog in kleur???

glenstorm Love it <3

taarss Niets aan toe te voegen.....erg mooi.

rosslover Ik mis de scherpte en de riem stoort me......sorry maar ik vind dit niet zo een hele goede foto. (niet kwaad bedoeld)

week 7

Joysieee Jammer van de deken inderdaad maar daar kon jij niks aan doen. Mooie foto hoor!!!

Sicayes WAUW.....top foto!!! niets aan toe te voegen.

Gracezellaa Hij is goed scherp en alles klopt.......maar toch heb ik er niks mee maar ik kan je niet vertellen waarom.

Mallow Hij is goed scherp en ik vind de pose ook echt wel erg mooi zo.

GerdjeHoran Mooi hoe je die druppels bevroren regen ook tepakken hebt gekregen daar. Goeie foto, niets aan toe te voegen.

Mariett Goeie foto weer, niets aan toe te voegen.

binky Zo wil ik er op die leeftijd ook nog wel uit zien!! Goeie foto alleen jammer dat er een klein stukje hoofd mist aan de bovenkant.

Marit Is toch prima gelukt om lekker spontaan over te laten komen.....leuk hoor!!

xFace Jammer van de scherpte.....hij lijkt ook wat scheef? Wel een hele toffe pony!

elle108030 Dieren doen nooit wat je wilt.......ik vind hem wat donker en ik had hem lager gepakt maar verder prima foto!

PenS Jammer dat hij met zijn hoofd net weg draait van de camera, ik mis ook de scherpte.

Zo hele klus weer.....sorry als ik soms minder aardig over kom.....soms is het ook lastig te zeggen wat ik zie. Daarnaast ben ik liever eerlijk dan aardig omdat je met aardig zijn soms gewoon niks kan :+

Zit jij hier niet tussen dan heb ik de vorige keer al feedback gegeven.
En nu op naar beter weer hoop ik :=

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 11:54

Nogmaals bedankt iedereen. :):) Leuk dat het zo gewaardeerd wordt, dat is toch altijd even spannend. :)

Marloes, nogmaals welkom! Altijd even fijn om te weten met wie je kletst hier. :)
Mooi paard heb je daar! :9 Ik denk dat ik de foto ruimer had willen zien en wellicht ook uit een iets andere hoek. Hij is mooi zo, daar niet van, maar nét niet (al is dat een smaakkwestie hoor). De kleuren vind ik ook mooi, doet lekker winters aan en de deken maakt het mooi af met die kleur.

Agossie, mag je ook meerdere foto's in één week inzenden? Ik kan echt niet kiezen vanuit al die strand foto's. _O- Ik heb al alles genummerd en zit maar lootje te trekken maar ook daar ben ik het niet mee eens. _O-
Laatst bijgewerkt door magda_90 op 11-02-15 11:56, in het totaal 1 keer bewerkt

hilly200

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 11:55

quartel schreef:
hilly200 Ik weet niet of ik deze in het zwart wit gemaakt zou hebben....heb je hem nog in kleur???

Die heb ik :) overigens is hij niet volledig zwart wit, heb er een gradient laag van donker naar bruin naar licht overheen gelegd.

https://www.flickr.com/gp/125582174@N03/09rg6Q

quartel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 11:57

hilly200 schreef:
quartel schreef:

Die heb ik :) overigens is hij niet volledig zwart wit, heb er een gradient laag van donker naar bruin naar licht overheen gelegd.

https://www.flickr.com/gp/125582174@N03/09rg6Q

Ja....dat bedoel ik.....het zal "mijn smaak" zijn maar ik vind hem in kleur dan mooier. :j