Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Volgens mij is mijn afstudeeronderzoek nog niet ver genoeg gezakt ofzo (ik ben zo'n nerd die dit soort dingen wel leuk vind
).magda_90 schreef:STATJES!!!
De eerste statjes van de maand januari.![]()
Nog een beetje saai natuurlijk gezien het de eerste maand is, maar in de loop van het jaar wordt het vast leuker.
Als er nog suggesties zijn? Ik hoor het graag zodat ik met Marina kan overleggen.
*KLIK*

heel veel zelf discipline heb jij zeg, knap!
(nix ernstigs) quartel schreef:magda_90 schreef:STATJES!!!
De eerste statjes van de maand januari.![]()
Nog een beetje saai natuurlijk gezien het de eerste maand is, maar in de loop van het jaar wordt het vast leuker.
Als er nog suggesties zijn? Ik hoor het graag zodat ik met Marina kan overleggen.
*KLIK*
Mijn complimenten![]()
Leuk om zo terug te zien
.....lampje....ja dat had een optie geweest......goeie voor de volgende keer, dank je wel!
alleen mooie foto's! Excuus!
Asselruiter schreef:Agossie schreef:Suuszels schreef:Ik denk niet dat we het met 1 topic halen dit jaar
Ik ben er ook bang voor...
Staat er een maximum op het aantal topicpagina's?
Goeie foto.
Ik heb er zelf ook 3
Goeie foto hoor!!! Mij lukt het maar niet ze er een beetje normaal op te krijgen.
Ik moest wel even kijken of ik een mens zag of ze een etalagepop
Dat kan goed pijn doen en dan ben je even minder gemotiveerd lijkt mij.
Mooie timing van schieten!!!
erg lief plaatje zo!!!
De kleuren hadden iets minder fel mogen zijn in mijn ogen. Verder wel een prima foto.
Misschien de volgende keer ietsje minder contrast......de plaat lijkt er nu een beetje `op geplakt`
Goed gedaan!!!!
Leuk dat het zo gewaardeerd wordt, dat is toch altijd even spannend. 

Ik denk dat ik de foto ruimer had willen zien en wellicht ook uit een iets andere hoek. Hij is mooi zo, daar niet van, maar nét niet (al is dat een smaakkwestie hoor). De kleuren vind ik ook mooi, doet lekker winters aan en de deken maakt het mooi af met die kleur.
Ik heb al alles genummerd en zit maar lootje te trekken maar ook daar ben ik het niet mee eens.
quartel schreef:hilly200 Ik weet niet of ik deze in het zwart wit gemaakt zou hebben....heb je hem nog in kleur???
overigens is hij niet volledig zwart wit, heb er een gradient laag van donker naar bruin naar licht overheen gelegd.hilly200 schreef:quartel schreef:hilly200 Ik weet niet of ik deze in het zwart wit gemaakt zou hebben....heb je hem nog in kleur???
Die heb ikoverigens is hij niet volledig zwart wit, heb er een gradient laag van donker naar bruin naar licht overheen gelegd.
https://www.flickr.com/gp/125582174@N03/09rg6Q