Marcpollove: je bent het stukje onder het halster vergeten te knippen… En de kleur van dat ene tekstje had ik minder flashy gekozen, voor de rest vind ik hem wel leuk.
En voor je themabewerking eigenlijk dezelfde commentaar.
lisetje83 mooie kleursamenstelling, mooi gedaan, zelf is het alleen niet echt mijn smaak
juultjes ik vind hem te klein en de tekst te druk
marcopollove foto 1 mooi met het licht van achteren lijkt net alsof he op het paard straalt, jammer van de groene tekst, is niet echt goed leesbaar en had van mij weg gemogen, marcopollove foto 2 leuk achtergrondje gekozen, beetje tekening achtig, leuk!
Hier dan eindelijk mijn bewerking(en).. omdat ik het druk heb met werk dit keer alleen een themabewerking.. Een erg leuk thema & een hele fijne foto om te bewerken! Hier dan mijn themabewerking:
Had 'm 'n tijdje geleden bewerkt, maar was het vergeten Ben nu bezig met de themabewerking Oh ja, de kwaliteit is heel erg achteruit gegaan toen ik hem vanaf photodraw in paint plakte (PD is 'n mix bestand)
Naomi_Jortje: Je hebt Savasj netjes geknipt, halster is zo te zien ook netjes weggewerkt.. Alleen vind ik het een beetje storend dat Savasj zo in het klein oploopt, ook omdat de onderkant zo recht is denk ik.. Lettertype + kleur passen leuk bij de achtergrond, ook een erg leuke achtergrond! Verder is hij ook wel leuk