Jammer dat er zo rot gereageerd word over de vraag van Zaya.
@ Zaya = ik kan helaas geen mensen tekenen, anders had ik het wel voor je gedaan. Maar ik moet ook wel de andere bokkers gelijk geven over de tijd die erin gaat.
Weer ontoppic dan maar
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Norway_girl schreef:FF offtoppic weer.
Jammer dat er zo rot gereageerd word over de vraag van Zaya.
@ Zaya = ik kan helaas geen mensen tekenen, anders had ik het wel voor je gedaan. Maar ik moet ook wel de andere bokkers gelijk geven over de tijd die erin gaat.
Weer ontoppic dan maar
Cyntje schreef:kom mensen maak er nou allemaal geen drama van, hup streep eronder!
-------------------------------------------------------------

ben wel benieuwd
(voor de mensen die denken 'huh?' , marrke ging dezelfde tekening natekenen als mij
) _Laura schreef:Figo, misschien kun je wat meer datails tekenen, verder heb k geen tips.

k_roosje_k schreef:wie wil mijn VZ paardje tekenen,of een foto van mijn profiel
http://www.mijnalbum.nl/Foto=VRRAMYDP
en voor mensen die een uitdaging willen

ik vind die schaduwen super 
Goed oefenen!

Welke foto was het? De grote lijnen kloppen, maar probeer de vorm nog iets gedetailleerder weer te geven (dus bijvoorbeeld nog iets meer vorm in de oortjes en het neusje). Ik weet niet of je oog al af was, maar probeer daar nog wat meer diepte in te krijgen. Dus kun je doen door het helemaal grijs te kleuren met een wit stipje en een pupil er in tekenen. Ik ben heel benieuwd hoe het wordt!
. Die schaduwen heb je er mooi in getekent, maar probeer ze niet 'uit te vegen'. Gewoon voor de lichte stukken wat minder druk op je potlood en voor de donkere stukken wat meer.. Gewoon lekker door oefenen
Vind het zelf namelijk ook altijd erg fijn om tips te krijgen hoe ik ergens mee verder kan enzo

Voor mij voorlopig wel even genoeg te doen
haha
Ik heb ondertussen al iets van 20 foto's opgeslagen
haha, lukt nooit
maja, hoef ik niet zo lang te zoeken als ik tekenzin heb