[Verhaal] Sweet Sixteen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, ynskek, Polly, Telpeva, Muiz

Toevoegen aan eigen berichten

MirZam

Re: [Verhaal] Sweet Sixteen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 12:04

Ik weet wel dat jullie geinen, jullie hebben me ook nog nodig he.. willen jullie de afloop weten Knipoog

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 12:08

Iedere keer als ik jouw naam zie staan heb ik hoop Vork
Maar dit keer tevergeefs Clown

Civic

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 12:09

Natuurlijk willen we dat weten!!!!! Wanneer ga je het plaatsen?

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 12:31

Nog lang niet! want het verhaal is nog lnag niet afgelopen!!!

*sorry liedje weer geen nieuw stuk*

Yannicke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 12:36

MirZam schreef:
Nog lang niet! want het verhaal is nog lnag niet afgelopen!!!

*sorry liedje weer geen nieuw stuk*

gelukkig maar!

Murkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 12:50

whoow super stuk weer! ben benieuwd nara het nieuwe stuk

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 13:00

Leuk verhaal! Haha!
Benieuwd naar 't volgende stuk Tong uitsteken

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 13:27

Ben weer aant schrijven.. Knipoog

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 13:28

Yeah Haha! Had weer hoop maar dit bericht maakt veel goed Haha!

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 13:34

ben op 895 woorden.. Misschien nog voor ik naar huis ga om vier uur Knipoog

Michelle_R

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 13:47

Weer een leuk stuk! Haha! hoe zal irma reageren?! Bloos! wij willen MEERRR! Tong uitsteken

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 14:07

Nou bofkonten.. 2 stukken op 1 dag!

“Sorry?” zegt Irma. “Is er vast zo een met drie namen!” Zegt Tiffany dan duidelijker.
Irma schudt een keer met haar hoofd. ‘pff ik word echt gek’ denkt ze. Maar Tiffany heeft gelijk, hij ziet er behoorlijk bekakt uit en dat is absoluut niks voor haar. “Ja, je hebt gelijk!” roept Irma dan. “Zo late reactie, waar zit jij met je gedachten?” grapt Tiffany. “Waarschijnlijk bij je jongen met drie namen.” Liegt Irma. Ze lachen en zwaaien naar Dave en Bart die gebaren dat ze de dansvloer op moeten komen. Irma heeft even geen zin en ook Tiffany maakt geen aanstalten om de dansvloer op te gaan.

Deze avond duurt beduidend langer als vorige week. “Nog wat drinken?”tettert Tiffany in Irma’s oor. Irma knikt en voordat ze kan zeggen wat ze wil hebben is Tiffany al onderweg naar de bar. Ze komt terug met twee supergrote cocktails. Irma staat met open mond te kijken. “Wow, die zijn echt huge!” Zegt Irma lachend. “Kom meid, we maken er een super avond van!” antwoordt Tiffany en neemt een slok. Irma volgt haar voorbeeld en een uur later hebben ze allebei drie soortgelijke cocktails naar binnen gewerkt en worden ze wat losser. Met de hele groep staan ze te dansen en hebben de grootse lol, ze lachen om helemaal niks en krijgen dan ook regelmatig de opmerking dat ze stoned lijken. Het maakt ze niks uit, ze hebben een geweldige avond die nu ineens wel weer erg snel voorbij gaat. Irma kijkt om zich heen en als ze zich niet goed concentreert ziet ze alles draaien. Ze is nu toch wel een heel eind op weg om goed dronken te worden. Tijd om erover na te denken heeft ze niet want Tiffany hangt alweer om haar nek met een of andere flauwe grap. Ze liggen weer helemaal in een deuk. Bart en Thomas vinden het ook wel komisch om te zien en moeten af en toe ook stiekem wel lachen.

Onderweg naar huis belanden de dames verschillende keren samen in de bosjes omdat ze letterlijk over de grond rollen van het lachen. “Hou op ik krijg kram in mijn kaken!” Gilt Irma tussen het lachen door. Veel effect heeft het niet want het gaat onafgebroken door. “Houd de dief” gilt Tiffany. Irma stopt met lachen. “wat gebeurt er!?” roept Irma zo hard dat de hele straat het kan horen. “Die mier! Pak em!” roept Tiffany en barst weer in lachen uit. Bart en Thomas kijken elkaar aan. “Dit gaat echt helemaal nergens over.” Zegt Bart hoofdschuddend. Thomas lacht “dat kun je wel zeggen.” Antwoordt hij.

Als ze bij Tiffany voor de deur staan worden de dames wat rustiger en lijkt de enorme lachbui over te zijn. “Nou dames, lekker slapen! We zien jullie morgen weer!” zegt Bart en maakt nog even de voordeur voor Tiffany open als hij ziet dat ze het sleutelgat niet kan vinden. “Bedankt, tot morgen.” Zegt Tiffany giebelig. Met een smak gooien ze de deur dicht en lopen naar de woonkamer. Ze ploffen op de bank. “Misschien moeten we even een glaasje water drinken.” Oppert Tiffany een beetje duf. Ze loopt naar de keuken en pakt twee glazen water. Ze gaat weer zitten naast Irma en houdt het glas aan haar mond waardoor de helft over haar gezicht loopt. Wederom barsten ze in lachen uit. Dit keer niet zo lang. Als ze bijgekomen zijn drinken ze beide het glas leeg. Dat is toch wel een beetje verhelderend. “Zeg Tiff,” zegt Irma “hoe zou het zijn om een meisje te zoenen?” flapt ze eruit. Tiffany is even stil “Dat weet je toch?” Zegt Tiffany terwijl ze nog een beetje na lacht. “Hoezo?” vraagt Irma. “Was je echt zo ver heen dan vorige week?” zegt Tiffany duf. “Denk het”antwoordt Irma en dan blijft het een poosje stil. “Hoezo dan?” Vraagt Irma na ongeveer vijf minuten. “Vorige week toen je ook zo dronken was heb je met een meisje gezoend, toch jammer dat je je dat dan niet kan herinneren.” Antwoordt Tiffany nog even in het midden latent dat ze dat zelf was. “Ja joh, meen je dat? Zonde dat ik dat dan niet meer weet.” Bevestigt Irma. En wederom valt er een stilte. “Wil jij dan niet even met mij zoenen?” vraagt Irma. “Meisje, ik denk dat het voor jou bedtijd is.” Zegt Tiffany ontwijkend, wetende dat Irma de volgende dag spijt zou kunnen hebben. “Kom we gaan naar boven.” En Tiffany hijst een arm van Irma over haar nek. Zo sleept ze Irma mee de trap op die inmiddels al half slaapt. Boven laat Tiffany haar op haar bed zakken, ze is vergeten om een logeerbed klaar te maken dus besluit dat ze wel samen in haar bed kunnen. Tiffany helpt Irma met uitkleden, als ze in de strakke kleren gaat slapen zal dat morgen niet prettig zijn. Dan kleed Tiffany zichzelf om en gaat naast Irma liggen.

De volgende dag worden ze pas rond het middaguur wakker. Irma doet haat ogen open en is lichtelijk verwondert dat ze met Tiffany in een bed ligt. Ze denkt aan gisterenavond en beseft dat het allemaal een beetje vaag is. “Heb ik echt gevraagd of je met me wilde zoenen?” vraagt ze voorzichtig aan Tiffany. “Ja dat klopt, maar er is gisteren niks gebeurd hoor. Ik heb je maar naar bed gesleept.” Zegt Tiffany met een lach. “Jeetje, wat denk je nu van me?” vraagt Irma.
“En met wie heb ik die week eerder eigenlijk gezoend? Ook vaag trouwens.” “Nou ik denk niet vreemd over je hoor, die week eerder hebben wij gezoend. Hoop niet dat je boos bent, maar wil toch dat je het weet.” Antwoordt Tiffany. Irma is er stil van. “Meen je dat?” vraagt ze en Tiffany knikt. Gelijk slaan de gedachtes van Irma op hol. ‘misschien valt ze wel op me.. en heeft ze daarom nooit een vriendje..’ “Rare situatie zo” zegt Irma. “Ik laat het wel even rusten.” Zegt Tiffany “als je het erover wil hebben hoor ik het wel. Oke?” Irma knikt.
Tiffany hijst zichzelf omhoog en klimt over Irma heen het bed uit. “Ben ff douchen!” zegt ze en loopt de badkamer in. Irma ligt een beetje versuft voor zich uit te kijken. ‘misschien moet ik het haar gewoon vertellen, maar stel dat ze ook op mij valt, hoe zal alles dan zijn, ze is veel ouder, ze is beeldschoon, neeee, dat kan ook helemaal niet dat ze ook op mij valt.’ Denk Irma.
Ze heeft straks heel wat om in haar dagboek te schrijven. “Ik heb gewoon met Tiffany gezoend.” Zegt ze tegen zichzelf. “Toch jammer dat ik dat niet meer weet.” Voegt ze eraan toe.

Even later komt Tiffany met een handdoek op haar hoofd de kamer binnen. “Staat je leuk.” Grapt Irma. Nu is het Irma haar beurt om te douchen dus ook zij hijst zich uit bed. “Ik ga vast naar beneden, lust je zo een worstenbroodje?” vraagt Tiffany. “O, ja lekker. Kom er zo aan.” Antwoordt Irma.

Tiffany gaat naar benden en Irma verdwijnt in de badkamer. De telefoon gaat. “Met Tiffany.” Neemt Tiffany op. “Hoi,met Bart. Lekker geslapen?” “Ja prima, wat een nacht zeg, Irma vroeg zich gisterenavond af hoe het zou zijn om met een meisje te zoenen.” “o?” antwoord Bart verbaasd “wat heb je gezegd?” “Ik heb haar in eerste instantie verteld dat ze vorige week met een meisje gezoend had, maar nog niet dat ik het was. Ze wist het vanmorgen nog en toen vroeg ze ernaar. Ze reageerde niet vervelend ofzo.. ze was er alleen wel stil van.” “Ja kan ik me voostellen.” Zegt Bart. “Ik hoor dat de douche uit is, dan komt ze zo naar beneden. Ik bel je later doei!” En Tiffany hangt op. Tiffany loopt naar de oven die inmiddels voorverwarmt is en stopt de worstenbroodjes erin. Ze stelt de kookwekker in op 8 minuten, dan hoeft ze niet de hele tijd op de klok te letten. Ze schenkt ook alvast twee bekers melk in en zet ze op de keukentafel.

Irma komt de keuken in lopen en gaat aan tafel zitten. “Weer helemaal fris en fruitig?” Vraagt Tiffany. Irma lacht. Ze voelt zich vreemd onder de situatie en hoewel ze er graag over wil praten durft ze niet goed. Tiffany ziet haar moeilijk gezicht en gaat tegenover haar zitten. Ze pakt Irma’s hand vast. “Meisje, het spijt me. Ik hoop niet dat dit iets zal veranderen tussen ons. Daarom heb ik het je ook eerst niet verteld. Ik weet dat je niet op meiden valt en wil je niet verwarren hierdoor.” Zegt Tiffany. “Je bent lief.” Zegt Irma. “Maar ik weet niet of ik dat wel wil.” “Of je wat wil?” vraagt Tiffany. “Of ik wil dat er niks verandert. Ik weet niet of ik het kan zo.” Antwoordt Irma. Tiffany schrikt en dan ziet Irma een traan op de tafel vallen. “We kunnen het gewoon vergeten.” Oppert Tiffany. “Nee,ik denk niet dat ik dat zou kunnen.” Zegt Irma terwijl ze naar de tafel staart.

Kimberley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 14:11

Goed stuk

Liedje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 14:14

OMG Bloos!

Ik weet dat ik 'even' niet zou zeuren om een volgend deel maar dat is moeilijk!

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 14:20

Liedje schreef:
OMG Bloos!

Ik weet dat ik 'even' niet zou zeuren om een volgend deel maar dat is moeilijk!

Haha!! minuut is al voorbij Knipoog

Ik heb een beginnetje voor het volgende stuk, maar denk dat daar morgen pas een eind aan komt..

Veseosunce

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 14:22

Leeeeeeuk Haha!
Nou, morgen het volgende stuk Cool ?

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 14:31

Superstukje! Spannend hoor Bloos!

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 14:36

Ja ik zla proberen morgen het volgende stuk klaar te hebben! doe mijn best!

_Michelle__

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 14:36

Leuk stuk Ja

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 14:40

Kon net gelijk weer 2 stukken bijlezen Haha! *gaat vandaag om 6uur slapen zodat het snel morgen is* Tong uitsteken

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 14:43

Myrtje_ schreef:
Kon net gelijk weer 2 stukken bijlezen Haha! *gaat vandaag om 6uur slapen zodat het snel morgen is* Tong uitsteken

Whaha! is het zo erg???

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 14:50

Ja tuurlijk!
Grapje, gewoon om je te motiveren om verder te schrijven Clown

MirZam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 14:50

Ja werkt idd wel goed!! Haha!

mistercooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 15:22

is het al morgen??

Myrtje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 15:27

Nog 7 uur en 34 min voordat het morgen is Bloos!