Wordt wel vaker gedaan enzo.. Dat is dan uiteraard niet officieel maar wel leuk voor de rest
Of geef gewoon je top 3 aan ofzo met beargumentering
Is altijd leuk om van alle kanten kritiekjes enzo te krijgen
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wordt wel vaker gedaan enzo.. Dat is dan uiteraard niet officieel maar wel leuk voor de rest
Of geef gewoon je top 3 aan ofzo met beargumentering
Is altijd leuk om van alle kanten kritiekjes enzo te krijgen

victorielove schreef:toch nog een mooi gedicht hoor
maar ik zeg altijd maar ieder gedicht kan beter.. toch? victorielove schreef:ja idd.. ik vind um toch leuk..maar ik zeg altijd maar ieder gedicht kan beter.. toch?
Maar ik hou er niet zo van om mijn gedichten aan te passen...ik laat hem zo als ik hem maak...

Shalimar schreef:Es kijken of ik er nog iets uit kan persen...
Niets is wat het lijkt,
Je denkt iets te zien...maar het is er niet.
Een schim, een schaduw, een flits?
Je knippert met je ogen...maar je ziet niks.
Het is er wel maar je ziet het niet,
Ook kan je het niet horen.
Je zoekt het, overal om je heen,
Maar je bent het verloren.
Tis een beetje kort..maar mijn geheugen wil niet meewerken...

Soo_Shirley schreef:Niks!
Pijn in me hard
altijd al gehad.
Leegte van binnen
geen gevoel meer.
Het enigste wat ik voel is niks.
Niks dat mijn hard nog raak
Hoe je het ook probeert
Er is niks dat mijn leven kleurijker maakt.
Waarom niet? Ik heb geen idee.
In stilte huil ik verder
niks die het beter maakt
Niemand die het ziet
Niks kan je zien als een soort van haat.
blokje schreef:mijn uitslag niet de officele![]()
· Otje_merlot: mm begin vind ik heel mooi, je lijkt kwa gedichten op mij lekker lang:p maar dan gaat op een duur je verhaal verloren en word het langdradig.. maar het ziet er voor de rest goed uit…
· Soo-shirley: het leest niet fijn, ik moest heel goed kijken en lezen wat er stond.. ik vind dat een gedicht vloeiend moet lopen zodat je er gemakkelijk door heen gaat…
· Xxxjokiexxx: ik vind het wel een goed gedicht kan zo 1,2,3 niets bedenken wat je moet veranderen het pakte me alleen nog niet…
· Nynkk: heel mooi gedaan… mooi geschreven en verwoord ik vind het mooi.. misschien omdat ik zelf gelovig ben en het me daarom interesseert.. maar mooi gedaan.. (en gebeden vallen niet terug God hoort ze wel maar verhoord ze niet allemaal :p sorry moest er ff bij)
· Rudi: je hebt me een beetje verwondert.. dit vind ik echt een goed gedichtje.. ik was nooit favoriet van jouw gedichten maar het woord steeds beter.. alleen de laatste zin die valt er buiten wat er mis gaat geen idee.. het einde loopt fout.. kijk er nog een keer naar en misschien kan je het zelf veranderen… goed gedaan verder.
Ik zie dat je het verandert hebt de laatste zin is nu stuken beter!!!
· Frannie: gedicht 1 apart maar goed gedaan.. geen opmerkingen want ik dicht niet zo:p
· Frannie: gedicht 2 ik weet niet wat ik met dit gedicht moet… heeeel apart..
· Frannie: gedicht 3 apart maar vind hem wel wat hebben.. sorry dat ik jouw geen tips geef ik kan gewoon geen tips geven:p
· Shalimar: ik kan geen engels dus van mij geen mening….. (vind het wel knap dat je het kan in het engels)
· Natasja91: erg mooi alleen het tweede stuk de laatste zin… dat tjah vind ik niet mooi.
· Romytjuuh: mooi gedicht!!! Echt spreekt mee aan.. alleen ff een klein dingetje deze zin.. “Die tijd met jou, Die is voorbij.” Ik zou het veranderen naar “de tijd met jou is vergaan” zo iets… maar ik vind hem erg mooi voor de rest.
· Karoliefje: ben je nieuw??? Maar ik vind het een goed gedicht geen op of aanmerkingen..
· Victorielover: erg mooi gedicht!!! Alleen wil je met komma’s en punten werken en hoofdletters en geen hoofdletters….
· Kim: heel apart… ik vind het wel iets hebben… ik heb geen op of aanmerkingen..
· Blokje: hiehie dat ben ik zelf moeilijk commentaar geven dus.
· Nujaro: mooi gedicht goede betekenis maar de laatste twee zinnen vind ik niets… jammer.
· Romytjuuh: gedicht 2 leuk gedicht het pas wel bij mij ik weet ook nooit wat ik op me papier moet tekenen/schilderen. Erg leuk gedicht!!
· Nujaro; gedicht 2 jammer af en toe loopt het niet helemaal wel een leuk gedicht.
[b]
Nummer 4: Romytjuuh
Nummer 3: Karoliefje
Nummer 2: Victorielover:
Nummer 1: Nynkk[/b]
ik wil er even bij zeggen, mm iedereen was goed.

: Zwak.
: Matig.
: Goed.
: Zeer goed.