Bewerkingstopic, allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Melanie_D

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 21:10

haha, boemba hij is echt heel leuk!!

A_Pallieter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 21:15

boemba, ik vind hem super!

Debb

Re: Bewerkingstopic, allemaal dezelfde foto bewerken, ronde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 21:18

idd boeba heel leuk!

hipkippie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 21:34

love_paarden schreef:
ik zal vanavond even aan mijn zus vragen dan stuur ik je er een pb over

kun je mij ook ff een pb daarover sturen
kan het ook nie vinden

pipanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 23:07

Linseytjee:iets beter knippen nu valt dat stuk tussen zijn oren zo op,wel leuke kleuren gebruikt
Thura:leuk idee alleen dat blok waar die helemaal opstaat past er niet zo bij misschien nog een vlak op wannadoo waar ze dan een andere kleur heeft.
Sander;mooi lekker strak
Boemba;hahahahahahahahahahahahahahahaha,waar heb je dat idee vandaan om hem van links naar rechts te laten glijden?

groetjes pipanda

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 23:35

zat er eerst aan te denken om hem van de glijbaan te laten glijden maar ik had even geen glijbaan ter beschikking lol whaahahhaaa alleen jouw advatar ik zie nog niet veel bewegeing is ook zo klein zo`n oogje of moet je het nog door krijgen, ik had het zo door moet alleen even weten hoe he

Boemba

Woonplaats: in huis achter mijn computer en als ik offline ben, ben ik effe fietse

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 00:30

nou soes leuk gedaan hoor met dat knipoogie van pepe, dat je van mij nog wat kan leren he!

Stravero

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 09:37

Boemba, ik heb 1 woord en 2 lettergrepen en een heleboel uitroeptekens!
SU-PER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

_Karlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 11:47

Hier mijn 2e bewerking, omdat ik er niet tevreden over was, en jullie ook niet
Deze is nog niet helemaal zoals ik hem wilde:

Afbeelding

Doei!

Stravero

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 12:18

Over 2 dgn komt de nieuwe foto toch?

SSDesign

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 12:20

Denk het wel?!

haffiemeisje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 12:55

Laatst bijgewerkt door Siempie op 02-03-06 20:54, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Foto veranderd in Link ivm grote foto.

Ntlie_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 13:13

@ Linseytjee: helaas een beetje simpel, volgende keer iets netter uitknippen.
@ Thura: wel leuk, maar persoonlijk had ik het negatiefje er niet bij gedaan.
@ Boemba: supergaaf gedaan Haha hijs echt leuk.
@ X_fjorden_X: wel leuk hoor.
@ Haffiemeisje: Van dit soort creaties houd ik! Heel leuk.

haffiemeisje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 14:28

Laatst bijgewerkt door Siempie op 02-03-06 20:53, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Foto veranderd in Link ivm grote foto. max 800x600

luxje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 14:44

wil je foto de volgende keer mss een beetje verkleinen voordat je
hem plaatst, haffiemeisje?
wordt het namelijk heel onoverzichtelijk van, zulke grote foto's in een topic.
ik tem even

SanderD

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 15:13

Ik post mijn afbeelding even opnieuw, als dit even zou mogen, aangezien hij het in de andere post niet meer doet en ik de link niet meer kan veranderen:

Afbeelding

Vind hem nog te leeg. Maar wat zou ik er nog in kunnen verwerken?

Dan even mijn mening over de andere creaties:

@Haffiemeisje: Een leuk idee, die vakken. Ik zou alleen de achtergrond nog wat veranderen. Die is niet zo bijzonder omdat je dat huis en dergelijke nog erg goed ziet. Misschien kun je daar wat aan veranderen of zo.
@Fjorden: Leuk, dat puzzle-effect lijkt me ook erg speciaal.
@Boemba(on ice): Erg leuk en grappig.
@Thura: Leuk, alleen vind ik het kleine, negatieve plaatje rechtsboven niet zo bij de rest passen zeg maar. Maar verder wel leuk.
@linseytjee: Vind hem niet zo speciaal. de achtergrond is nogal kaal dus dat zou ik een beetje aanpassen.
@lissetje: Erg mooi, alleen jammer dat die schuine tekst van een slechte kwaliteit is.

Kkkaren

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 15:52

Oke, vanaf waar ik was gebleven:

Pagina 4
@luxje: Grappig gedaan, goed het probleem met de hoeven/houding opgelost. Alleen nog iets beter uitknippen bij de oren.
@Nevony: Grappig! Ik mis alleen nog de weerspiegeling in het water.
@Sigislief: Niet mijn stijl, sorry. Wel een leuk lettertype.
@pipanda(2): Leuk idee, maar het is wel een beetje een zoekplaatje geworden.
@xNirvje: Ook niet echt mijn stijl, te weinig echt bewerkt vind ik.

Pagina 5
@Shivatjuh01: Leuk, mooi met dat zonlicht van de letters naar wannadoo.
@_lucy_: Niet zo leuk vind ik, weinig echt bewerkt. En ik word een beetje gek van die hokjes...
@Nynkk: Mooi gedaan. Toch mis ik een beetje 1 stijl in het geheel.
@Sigislief(2): Leuk idee, maar het lettertype is niet goed te lezen en het paard is niet goed uitgeknipt (is ook moeilijk met zo'n donkere achtergrond)
@loveSaros: Beetje te felle kleuren...
@love_wiepke: Romantisch, leuke sfeer.
@kimbalover: De eerste bewerking met hokjes die ik leuk vind, goed geheel gemaakt!
@smeetjoew: Leuk effect, hokjes hadden er voor mij niet bij gehoeven, dit is al effect genoeg.
@l0rdJ: Leuk plaatje, maar het paard past er niet echt in, ik mis schaduw/weerspiegeling in het water, scherpte klopt niet en het paard is niet echt mooi uitgeknipt.

Pagina 6
@pollewopsie7: Leuk idee, maar ik zie weinig paard.
@Sanchowtju: Haha, leuk idee. Ik mis alleen de schaduw van het paard op de bank. Verder valt zijn hoofd een beetje weg tegen de bruine muur, je zou de muur iets lichter kunnen maken.
@Melletjuhh: Ook weinig paard, beetje flets geheel...
@Boemba: Leuk! En schaduw...! De scherpte klopt alleen nog niet, je moet het paard verscherpen of de omgeving vervagen/iets ruis toevoegen. Ook de verhoudingen lijken niet te kloppen. Bewegend effect krijg je met Image Ready van Photoshop (duur), weerspiegeling in het water met het programma reflet. Gratis te downloaden op internet. http://www.photofiltre.com/ (even zoeken naar reflet bij downloads)
@Qhorse: Grappig, maar niet echt heel mooi vind ik.
@pipanda (3) wat ben jij ijverig zeg! Deze is weer echt leuk, alles klopt, tot aan het randje toe. Ik zou alleen de omgeving nog iets vervagen, dan springt het paard er nog beter uit... Lettertypes kun je gewoon downladen op internet, google even op fonts, opslaan in de Windows map of, nog beter, beheren in een fontmanager, zoals fontexpert.
@Heike: Mooi, mooi! . Ik zou alleen nog wat schaduw toevoegen aan het plaatje onder het randje, dan krijgt het meer volume (of wassen met Andrelon natuurlijk)

Pagina 7
@Boemba: Beter!
@Jessiejl0ve: Heel mooi! Mooie sfeer. Ik mis alleen weer de schaduw in het zand...
@melisje999: Ik zie weinig paard en ik vind de kleuren niet mooi, te fel. Ook weinig echt bewerkt.
@horse123: Op zich een leuk idee, maar niet echt mooi uitgewerkt, paard heeft geen schaduw en is niet zo mooi uitgeknipt.
@DebbJj: Scherpte klopt niet, paard is een beetje vaag geworden. Wel leuk idee met die hoefjes buiten het kader.
@Boemba: Haha! Een tweeling..dan kijk je raar op als je 's ochtends de wei inkomt..
@l0rdJ: Die konijntjes hadden niet echt gehoeven voor mij.. Randje vind ik ook niet echt passen.

Pagina 8
@Dareng4ever: Ik zie 'm niet... helaas
@l0rdJ: Commentaar van de scherpte blijft staan voor mij...
@mandy101: Grappig dat Wannadoo teken en grappig bloemetje op haar hoofd, toch niet echt een heel mooi plaatje...
@Libertylove: Beetje zoet... Wel mooi vervaagd bij de hoeven/benen.

Pagina 9
@Kayila: Tweede vind ik het leukst.
@Clairtjuh: Beetje klein inderdaad.
@Nicky_Ray: Leuk idee, maar paard valt een beetje weg tegen de achtergrond. Ik zou de achtergrond iets lichter maken.
@lilykashmir: He, nog een Wannadoo erbij... Op zich leuk, maar ik mis 1 verbindende stijl. Het is wat 'bij elkaar gegooid'.
@Melletjuhh: Leuke vleugetjes, maar het paard gaat niet echt op in de omgeving. Denk aan scherpte, schaduw, weerspiegeling etc.
@pollewopsie7: Ook niet echt mijn ding, maar Heel Mooi gedaan ! Erg netjes, echt in een stijl.
@love_paarden: Waar is de bewerking? Ik heb het idee dat je er alleen wat dingentjes op hebt geplakt...
@Boemba: nog zo'n ijverige bewerkster! Heel grappig, commentaar dat ik had is al gegeven zie ik... Let ook weer op de scherpte...

Pagina 10 (we komen er wel... pffff)
@Boemba: goede beweging gemaakt, nu nog een mooi plaatje met beweging...
@lissetje: Heel erg mooi, mooie sfeer, alles past erbij! Paard mag alleen iets scherper of de achtergrond vager/lichter.
@love_paarden: Ook niet mijn ding, sorry... Let op het netjes uitknippen.
@linseytjee: Beetje saai en niet netjes uitgeknipt.
@Thura: Leuk idee, maar die vakjes mogen van mij weg..
@Sander_: Ik zie een kruisje Ik neem aan dat dat 'm niet is...
@Boemba: Geweldig!!!!! Als je nou de schaduw meeneemt in de beweging, is ie helemaal af... En als je hem weer van rechts terug naar links laat glijden...

Pagina 11
@X_Fjorden_X: Sorry, ik kan echt geen hokjes meer zien...
@haffiemeisje: Zelfde commentaar...., alhoewel ik deze wel mooier vind!
@Sander_: Very sixties!!! Heel Leuk! Origineel ook...! Niks aan doen....

Pfffoe, dat was 'm dan weer...
Iedereen nog bedankt voor commentaar op mijn creageval...

Mich_elle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 17:52

haffiemeisje Mooi gedaan ik hou echt van dat roze

A_Pallieter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 19:51

Kkkaren schreef:
Oke, vanaf waar ik was gebleven:

Pagina 4
@luxje: Grappig gedaan, goed het probleem met de hoeven/houding opgelost. Alleen nog iets beter uitknippen bij de oren.
@Nevony: Grappig! Ik mis alleen nog de weerspiegeling in het water.
@Sigislief: Niet mijn stijl, sorry. Wel een leuk lettertype.
@pipanda(2): Leuk idee, maar het is wel een beetje een zoekplaatje geworden.
@xNirvje: Ook niet echt mijn stijl, te weinig echt bewerkt vind ik.

Pagina 5
@Shivatjuh01: Leuk, mooi met dat zonlicht van de letters naar wannadoo.
@_lucy_: Niet zo leuk vind ik, weinig echt bewerkt. En ik word een beetje gek van die hokjes...
@Nynkk: Mooi gedaan. Toch mis ik een beetje 1 stijl in het geheel.
@Sigislief(2): Leuk idee, maar het lettertype is niet goed te lezen en het paard is niet goed uitgeknipt (is ook moeilijk met zo'n donkere achtergrond)
@loveSaros: Beetje te felle kleuren...
@love_wiepke: Romantisch, leuke sfeer.
@kimbalover: De eerste bewerking met hokjes die ik leuk vind, goed geheel gemaakt!
@smeetjoew: Leuk effect, hokjes hadden er voor mij niet bij gehoeven, dit is al effect genoeg.
@l0rdJ: Leuk plaatje, maar het paard past er niet echt in, ik mis schaduw/weerspiegeling in het water, scherpte klopt niet en het paard is niet echt mooi uitgeknipt.

Pagina 6
@pollewopsie7: Leuk idee, maar ik zie weinig paard.
@Sanchowtju: Haha, leuk idee. Ik mis alleen de schaduw van het paard op de bank. Verder valt zijn hoofd een beetje weg tegen de bruine muur, je zou de muur iets lichter kunnen maken.
@Melletjuhh: Ook weinig paard, beetje flets geheel...
@Boemba: Leuk! En schaduw...! De scherpte klopt alleen nog niet, je moet het paard verscherpen of de omgeving vervagen/iets ruis toevoegen. Ook de verhoudingen lijken niet te kloppen. Bewegend effect krijg je met Image Ready van Photoshop (duur), weerspiegeling in het water met het programma reflet. Gratis te downloaden op internet. http://www.photofiltre.com/ (even zoeken naar reflet bij downloads)
@Qhorse: Grappig, maar niet echt heel mooi vind ik.
@pipanda (3) wat ben jij ijverig zeg! Deze is weer echt leuk, alles klopt, tot aan het randje toe. Ik zou alleen de omgeving nog iets vervagen, dan springt het paard er nog beter uit... Lettertypes kun je gewoon downladen op internet, google even op fonts, opslaan in de Windows map of, nog beter, beheren in een fontmanager, zoals fontexpert.
@Heike: Mooi, mooi! . Ik zou alleen nog wat schaduw toevoegen aan het plaatje onder het randje, dan krijgt het meer volume (of wassen met Andrelon natuurlijk)

Pagina 7
@Boemba: Beter!
@Jessiejl0ve: Heel mooi! Mooie sfeer. Ik mis alleen weer de schaduw in het zand...
@melisje999: Ik zie weinig paard en ik vind de kleuren niet mooi, te fel. Ook weinig echt bewerkt.
@horse123: Op zich een leuk idee, maar niet echt mooi uitgewerkt, paard heeft geen schaduw en is niet zo mooi uitgeknipt.
@DebbJj: Scherpte klopt niet, paard is een beetje vaag geworden. Wel leuk idee met die hoefjes buiten het kader.
@Boemba: Haha! Een tweeling..dan kijk je raar op als je 's ochtends de wei inkomt..
@l0rdJ: Die konijntjes hadden niet echt gehoeven voor mij.. Randje vind ik ook niet echt passen.

Pagina 8
@Dareng4ever: Ik zie 'm niet... helaas
@l0rdJ: Commentaar van de scherpte blijft staan voor mij...
@mandy101: Grappig dat Wannadoo teken en grappig bloemetje op haar hoofd, toch niet echt een heel mooi plaatje...
@Libertylove: Beetje zoet... Wel mooi vervaagd bij de hoeven/benen.

Pagina 9
@Kayila: Tweede vind ik het leukst.
@Clairtjuh: Beetje klein inderdaad.
@Nicky_Ray: Leuk idee, maar paard valt een beetje weg tegen de achtergrond. Ik zou de achtergrond iets lichter maken.
@lilykashmir: He, nog een Wannadoo erbij... Op zich leuk, maar ik mis 1 verbindende stijl. Het is wat 'bij elkaar gegooid'.
@Melletjuhh: Leuke vleugetjes, maar het paard gaat niet echt op in de omgeving. Denk aan scherpte, schaduw, weerspiegeling etc.
@pollewopsie7: Ook niet echt mijn ding, maar Heel Mooi gedaan ! Erg netjes, echt in een stijl.
@love_paarden: Waar is de bewerking? Ik heb het idee dat je er alleen wat dingentjes op hebt geplakt...
@Boemba: nog zo'n ijverige bewerkster! Heel grappig, commentaar dat ik had is al gegeven zie ik... Let ook weer op de scherpte...

Pagina 10 (we komen er wel... pffff)
@Boemba: goede beweging gemaakt, nu nog een mooi plaatje met beweging...
@lissetje: Heel erg mooi, mooie sfeer, alles past erbij! Paard mag alleen iets scherper of de achtergrond vager/lichter.
@love_paarden: Ook niet mijn ding, sorry... Let op het netjes uitknippen.
@linseytjee: Beetje saai en niet netjes uitgeknipt.
@Thura: Leuk idee, maar die vakjes mogen van mij weg..
@Sander_: Ik zie een kruisje Ik neem aan dat dat 'm niet is...
@Boemba: Geweldig!!!!! Als je nou de schaduw meeneemt in de beweging, is ie helemaal af... En als je hem weer van rechts terug naar links laat glijden...

Pagina 11
@X_Fjorden_X: Sorry, ik kan echt geen hokjes meer zien...
@haffiemeisje: Zelfde commentaar...., alhoewel ik deze wel mooier vind!
@Sander_: Very sixties!!! Heel Leuk! Origineel ook...! Niks aan doen....

Pfffoe, dat was 'm dan weer...
Iedereen nog bedankt voor commentaar op mijn creageval...

Je zegt over me foto 5 over de scherpte, en dan bij pagina 8 van me scherpte blijft. dat begrijp ik niet want die van pagina 8 is een hele andere foto dat is deze,
http://tinypic.com/oqdgrd.jpg

en daar heb ik wannadoo zo gelaten als dat ze was, en inderdaadgeen scherpte gedaan maar dit vind ik mooier uitkomen in de foto! of bedoelde je niet dezelfde fotos dan heb ik niets gezegt

Kkkaren

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 22:23

Dat klopt wat je zegt! Ik dacht dat ik dat al gezegd had op die van jou van pg. 7, en dat ik daar op pg. 8 weer op terug kwam, maar ik werd blijkbaar een beetje tureluurs van al die foto's... Het was ook heel wat om door te werken, ik had mijzelf beloofd om het nu bij te gaan houden, maar dit topic gaat te hard voor mij...

Voor wat betreft je bewerking: mijn commentaar is inderdaad dat ik vind dat de scherpte van het paard en de scherpte van de achtergrond niet echt bij elkaar passen. Dat is bij overigens meer mensen het geval.

Je zegt dat je dat bij deze foto expres zo hebt gedaan, dan kom ik bij deze terug op deze opmerking...

A_Pallieter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 22:30

haha okee, kan iedereen overkomen, en je word inderdaad gek van al die fotos! het zijn er weer erg veel

Boemba

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-06 23:12

vervolg waslijst pagina 7

jessiejlove: vind hem wel leuk hoor ik zou alleen dat rastertje achter wannadoo weghalen
melisje999 : ik vind de tweede met naan leuker zou alleen het laminaat weghalen
horse 123 : ik vind hem iets te oranje maar het donkere in wannadoo is wel goed
DebbjJ: leuk achtergrondje leuk lettertyppe maar idd dat been iets minder wazig maken en het is toppie
lOrdJ: ziet er goed uit alleen die konijntjes zie ik niet dat het konijntjes zijn voorde rest alles netjes weggewerkt

pagina 8

dareng4ever : ik zie geen foto geeft aan dat hij verwijderd is
lOrdJ: het randje zat mij er best hoor alleen de konijnen zie ik nog steeds niet goed
mandy101 : netjes alles weggewerkt ik zou allen dat inzetje van die bloem weghalen tenzij je hem helemaal zou uitgummen en met een pijl zou duidelijk maken dat het in het haar zat want bij wannadoo zie je goed die bloem in het haar met het groen van het vierkantje
libettylove ziet er goed uit die vervaging met die bloem is goed alleen is wel ergug roze maar ja dat is niet mijn kleur en veel zullen dat wel mooi vinden

pagina 9

kayila ziet er goed uit eerste vind ik wat rustiger
clairtjuh : alles netjes wegewerkt hoor
Nicky-ray : vind hem wat wazig wannadoo valt nu niet zo op
lilykashmir : ziet er goed uit netjes alles wegewerkt
Melletjuhh mag iets beter worden uitgeknipt en de vleugels vind ik een beetje komische maar de achtergrond is mooi
pollewopsie 7 : ziet er leuk uit maar vind hem wel wat simpel
love-paarden vind hem wat simpel
kimbalover : is leuk maar vind hem wel erg donker maar dat is heel persoonlijk

pagina 10
love-paarden : deze ziet er al wat berwerkter uit alleen die hartjes zijn wel erug roze
linseytje ziet er leuk uit alleen knippen kan wat netter
thura nog niet spectaculair maar blijven oefenen
sander zie alleen een rood kruisie staan

pagina 11
x-fjorden-X is wel leuk maar niet echt speciaal
sander wel appart heeft wel iets

pfff was weel een hele klus nou ja ik heb iederen weer gehad

haffiemeisje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 00:49

ey je hebt die van mij overgeslagen pag. 11

Boemba

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 01:01

sorry had er overheen gekeken omdat ik eerst iets aan moest klikken nou hij ziet er goed uit hoor ondanks ik niet zo van roze houd iriteerd hij mij niet

haffiemeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-06 02:01

Pagina 5
@ loveSaros: wel leuk alleen die gekleurde rand vind ik niet zo mooi. leuk lettertype.
@ love_wiepke: heel mooi ziet er chique uit.
@ kimbalover: hij is zo donker. voor de rest wel leuk.
@ smeetjoew: ook die van jou vind ik erg donker. en je kan niet goed zien wat er in de hokjes staat.
@ l0rdJ: het idee is heel leuk, maar je kan goed zien dat het paard erop geplakt is, dat is wel jammer.

Pagina 6
@ pollewopsie7: erg simpel, en t paard is niet duidelijk meer.
@ Sanchowtju: ik vind m heel leuk, alleen jammer dat ze een beetje wegvalt bij de muur. voor de rest vind ik m echt super..
@ Melletjuhh: leuk alleen de roos had ik nog wat lichter gedaan.
@ Boemba: leuk gedaan, ziet er wel heel simpel uit.
@ Qhorse: ik vind me niet zo heel leuk, de tekst die je erbij hebt wel. de gele stip boven haar hoofdt zou ik weghalen.
@ pipanda: het paard val niet zo op, je aandacht wordt weggetroken naar de rest van de foto.
@ Heike: mooi gedaan. ik vind m een beetje saai. maar hij is wel netjes.

Pagina 7
@ Jessiejl0ve: het idee is wel leuk, alleen ik vind die geweefde stukjes niet erbij passen.
@ Heike: leuk gedaan.
@ melisje999: de foto zelf is erg flets en door de groene vlakken wordt dat ook nog versterkt.
@ horse123: ik vind m niet zo mooi. (sorry, is mijn mening...)
@ DebbjJ: op zich wel leuk. maar de onderdelen (paard, naam...) staan zo los van elkaar.
@ Boemba: leuk gedaan is wel orgineel.
@ l0rdJ: leuk, maar het lettertype vind ik er niet zo goed bij passen, en dat tekkentje is niet een vrouwtjesteken maar mannetjesteken....

Pagina 8
@ l0rdJ: dit lettertype past er inderdaad beter bij.
@ mandy101: wel leuk gedaan. leuk dat wannadoo teken.
@ Libertylove: is een beetje saai. wel leuk lettertype.

Pagina 9
@ Kayila: ik vind de tweede het mooiste/leukste. bij de eerste leuke tekst (is mooi liedje). bij de tweede heb je een hele mooie compositie. en ook heb je daar een erg mooi lettertype.
@ Clairtjuh: is een beetje saai.
@ Nicky_Ray: ziet er simpel uit. ook zou ik de achtergrond een andere kleur doen. nu zie je het paardje niet zo goed meer. die bloem vind ik er niet bij passen.
@ lilykashmir: leuk ik vind m heel leuk. mooie blauwe lucht. eigenlijk alles is leuk en mooi gedaan. lief detail dat vlindertje...
@ Melletjuhh: ook erg simpel.
@ pollewopsie7: ik vind m niet zo mooi, t ziet er een beetje slordig uit.
@ love_paarden: heel mooi en leuk gedaan. alleen dat blauwe zou ik weglaten.. ook zou ik die krulletjes en de tekst in dezelfde kleur doen of iets wat beter bij elkaar past. nou staat t een beetje los van elkaar, dan wordt het meer 1 geheel.
@ kimbalover: erg donker.
@ Boemba: leuk. alleen jammer dat er nog onder staat www. findingnemo.com

Pagina 10
@ Boemba: ik heb er maar een woord voor: simpel.
@ lissetje: het idee is heel leuk, alleen ik vind de uitwerking niet zo netjes.
@ love_paarden: ik vind deze ook erg simpel en een standaard tube.
@ linseytjee: heel simpel, maar wel leuk. alleen ik zou een andere kleur kiezen voor de tekst.
@ Thura: leuk gedaan. alleen ik zou de negatief er niet bij doen.
@ Boemba: ik vind m niet zo leuk. ik vind m er erg simpel en nep uitzien.

Pagina 11
@ X_Fjorden_X: zoiets had ik eerst ook (pagina1) ziet er eigenlijk best simpel uit.
@ Sander_: heel mooi, ziet er profesioneel en modern uit zeg. echt cool. ik vind m echt super!!!!......