Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
love_paarden schreef:ik zal vanavond even aan mijn zus vragendan stuur ik je er een pb over
Kkkaren schreef:Oke, vanaf waar ik was gebleven:
Pagina 4
@luxje: Grappig gedaan, goed het probleem met de hoeven/houding opgelost. Alleen nog iets beter uitknippen bij de oren.
@Nevony: Grappig!Ik mis alleen nog de weerspiegeling in het water.
@Sigislief: Niet mijn stijl, sorry. Wel een leuk lettertype.
@pipanda(2): Leuk idee, maar het is wel een beetje een zoekplaatje geworden.
@xNirvje: Ook niet echt mijn stijl, te weinig echt bewerkt vind ik.
Pagina 5
@Shivatjuh01: Leuk, mooi met dat zonlicht van de letters naar wannadoo.
@_lucy_: Niet zo leuk vind ik, weinig echt bewerkt. En ik word een beetje gek van die hokjes...
@Nynkk: Mooi gedaan. Toch mis ik een beetje 1 stijl in het geheel.
@Sigislief(2): Leuk idee, maar het lettertype is niet goed te lezen en het paard is niet goed uitgeknipt (is ook moeilijk met zo'n donkere achtergrond)
@loveSaros: Beetje te felle kleuren...
@love_wiepke: Romantisch, leuke sfeer.
@kimbalover: De eerste bewerking met hokjes die ik leuk vind, goed geheel gemaakt!
@smeetjoew: Leuk effect, hokjes hadden er voor mij niet bij gehoeven, dit is al effect genoeg.
@l0rdJ: Leuk plaatje, maar het paard past er niet echt in, ik mis schaduw/weerspiegeling in het water, scherpte klopt niet en het paard is niet echt mooi uitgeknipt.
Pagina 6
@pollewopsie7: Leuk idee, maar ik zie weinig paard.
@Sanchowtju: Haha, leuk idee. Ik mis alleen de schaduw van het paard op de bank. Verder valt zijn hoofd een beetje weg tegen de bruine muur, je zou de muur iets lichter kunnen maken.
@Melletjuhh: Ook weinig paard, beetje flets geheel...
@Boemba: Leuk! En schaduw...!De scherpte klopt alleen nog niet, je moet het paard verscherpen of de omgeving vervagen/iets ruis toevoegen. Ook de verhoudingen lijken niet te kloppen. Bewegend effect krijg je met Image Ready van Photoshop (duur), weerspiegeling in het water met het programma reflet. Gratis te downloaden op internet. http://www.photofiltre.com/ (even zoeken naar reflet bij downloads)
@Qhorse: Grappig, maar niet echt heel mooi vind ik.
@pipanda (3) wat ben jij ijverig zeg! Deze is weer echt leuk, alles klopt, tot aan het randje toe.Ik zou alleen de omgeving nog iets vervagen, dan springt het paard er nog beter uit... Lettertypes kun je gewoon downladen op internet, google even op fonts, opslaan in de Windows map of, nog beter, beheren in een fontmanager, zoals fontexpert.
@Heike: Mooi, mooi!. Ik zou alleen nog wat schaduw toevoegen aan het plaatje onder het randje, dan krijgt het meer volume (of wassen met Andrelon natuurlijk)
![]()
Pagina 7
@Boemba: Beter!
@Jessiejl0ve: Heel mooi! Mooie sfeer. Ik mis alleen weer de schaduw in het zand...
@melisje999: Ik zie weinig paard en ik vind de kleuren niet mooi, te fel. Ook weinig echt bewerkt.
@horse123: Op zich een leuk idee, maar niet echt mooi uitgewerkt, paard heeft geen schaduw en is niet zo mooi uitgeknipt.
@DebbJj: Scherpte klopt niet, paard is een beetje vaag geworden. Wel leuk idee met die hoefjes buiten het kader.
@Boemba: Haha! Een tweeling..dan kijk je raar op als je 's ochtends de wei inkomt..
@l0rdJ: Die konijntjes hadden niet echt gehoeven voor mij.. Randje vind ik ook niet echt passen.
Pagina 8
@Dareng4ever: Ik zie 'm niet... helaas
@l0rdJ: Commentaar van de scherpte blijft staan voor mij...
@mandy101: Grappig dat Wannadoo teken en grappig bloemetje op haar hoofd, toch niet echt een heel mooi plaatje...
@Libertylove: Beetje zoet... Wel mooi vervaagd bij de hoeven/benen.
Pagina 9
@Kayila: Tweede vind ik het leukst.
@Clairtjuh: Beetje klein inderdaad.
@Nicky_Ray: Leuk idee, maar paard valt een beetje weg tegen de achtergrond. Ik zou de achtergrond iets lichter maken.
@lilykashmir: He, nog een Wannadoo erbij... Op zich leuk, maar ik mis 1 verbindende stijl. Het is wat 'bij elkaar gegooid'.
@Melletjuhh: Leuke vleugetjes, maar het paard gaat niet echt op in de omgeving. Denk aan scherpte, schaduw, weerspiegeling etc.
@pollewopsie7: Ook niet echt mijn ding, maar Heel Mooi gedaan! Erg netjes, echt in een stijl.
@love_paarden: Waar is de bewerking? Ik heb het idee dat je er alleen wat dingentjes op hebt geplakt...
@Boemba: nog zo'n ijverige bewerkster! Heel grappig, commentaar dat ik had is al gegeven zie ik... Let ook weer op de scherpte...
Pagina 10 (we komen er wel... pffff)
@Boemba: goede beweging gemaakt, nu nog een mooi plaatje met beweging...
@lissetje: Heel erg mooi, mooie sfeer, alles past erbij! Paard mag alleen iets scherper of de achtergrond vager/lichter.
@love_paarden: Ook niet mijn ding, sorry... Let op het netjes uitknippen.
@linseytjee: Beetje saai en niet netjes uitgeknipt.
@Thura: Leuk idee, maar die vakjes mogen van mij weg..
@Sander_: Ik zie een kruisje Ik neem aan dat dat 'm niet is...
@Boemba: Geweldig!!!!!Als je nou de schaduw meeneemt in de beweging, is ie helemaal af... En als je hem weer van rechts terug naar links laat glijden...
Pagina 11
@X_Fjorden_X: Sorry, ik kan echt geen hokjes meer zien...![]()
@haffiemeisje: Zelfde commentaar...., alhoewel ik deze wel mooier vind!
@Sander_: Very sixties!!! Heel Leuk!Origineel ook...! Niks aan doen....
Pfffoe, dat was 'm dan weer...
Iedereen nog bedankt voor commentaar op mijn creageval...