Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Vanmiddag daar eens van gaan bewerken voor mijn foto van week 8 

Deze foto mist voor mij net wel "iets" om echt dat wauw wauw wauw gevoel te hebben als bij de foto van vorige week. hij is nu ietsjes saai buiten dat het natuurlijk geweldig is dat de hond zo super mee werkt en de ballonnen vast houd. 

Ze hebben echt een mega puppy factor op de foto 
 Ik kan er eigenlijk verder helemaal geen aanmerkingen op zeggen al lijkt het rechter hondje net wat flets. 
 Dat lijkt net een schilderij
 binnen is niet makkelijk en katten zijn ook niet makkelijk hihi, voor het echte perfecte vind ik het jammer dat er niet wat meer ruimte open is in de richting waar de kat naartoe kijkt maar ik kan begrijpen dat dat in huis ook lang niet altijd makkelijk of mooi is 

jammer alleen dat je net wat weinig ruimte kon geven in de richting waar de hond heen kijkt. 
 Jammer dat de foto wat veel ruis heeft (vermoed een hele hoge ISO?).
 hij lijkt alleen net op de neus in plaats van de ogen scherp te zijn of zie ik dat verkeerd? 
 enigste opmerking wat ik kan geven is dat hij net niet in het midden van de foto staat. 
 , al had ik hem denk ik iets meer in het midden gezet zodat er nog wat ruimte is in de richting waar hij heen springt (naar boven). Ook lijkt hij wat korrelig/niet helemaal scherp maar dat kan goed aan de upload liggen.

en toen maar hier op uitgekomen, was naar mijn idee toch het beste hahaha                                                         
 ) op haar zeepaard blesje. 

LPP_2768 by LonnekePrins, on Flickr                                                         

3 baby's - week 8