zigranta schreef:SVRL schreef:Iemand een idee hoe je klare foto's kunt maken vanop je paard? Had mijn camera op pro gezet. Oortjes van paard staan er goed op, de rest is helaas wazig.
[ [url=m/jvc6GL.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ook met mijn hond die stil zit, is de achtergrond niet scherp.
[ [url=m/tdheoG.jpg]Afbeelding[/url] ]
En wat heb je ingevoerd dan als instellingen? Bij je paard is bewegingsonscherpte en je hond komt denk ik door de lichte lucht erachter.
Ik had mijn camera gewoon op pro gezet. Kan toch niet zijn dat je met een gsm eerst van alle instellingen moet doen, voor je een foto kan maken? Voor mij moet een camera iets zijn dat je aan zet, je klikt als je iets leuks ziet en voilá je hebt een foto. Als ik iets wil waar je eerst aan instellingen moet prullen, koop ik een echte camera en volg ik een cursus. Heb naast de gsm een gewoon fototoestel. Inzoomen en uitzoomen, meer kan je er niet mee doen, ding geeft geweldige foto's. Camera van de gsm doet net hetzelfde, alleen zijn de foto's onscherp zodra je inzoomt, kan je er niets mee als het een bewolkte dag is en worden ze wazig als er zon is. Vind het echt gek dat een camera van een gsm wel ingesteld moet worden en die van een simpel fototoestel niet. Doet me toch heel hard twijfelen om bij Huawei te blijven. Vriend heeft een Samsung en daar werkt de camera wel zoals een gewoon fototoestel. Foto's zijn ook mooier en scherper als de mijne.