[FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mariett
Blogger

Re: [FOTO] Picture of the Week! Deel V - 2017

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 22:05

Dankjewel Kirsten! Leuk dat je dat zegt, ik heb namelijk even moeten wachten tot ze eindelijk haar hoofd goed draaide, zodat het licht goed was. Ik was alleen en zat met de paardjes in de paddock, vandaar :)

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 22:07

Mariett schreef:
Dankjewel Kirsten! Leuk dat je dat zegt, ik heb namelijk even moeten wachten tot ze eindelijk haar hoofd goed draaide, zodat het licht goed was. Ik was alleen en zat met de paardjes in de paddock, vandaar :)

Ja dat is altijd lastig, als je alleen bent, dan moet je echt wachten op het goede moment. Maar dat is goed gelukt! :D

tesseke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 22:10

Veel beterschap Tivara!

En bedankt voor alle feedback! Keuze om geen gezicht op de achtergrond te hebben (weet niet meer wie het zei) is bewust gedaan :)

Hopelijk heb ik deze week even tijd om gauw een hond/kat mee naar boven naar mijn eigen fotostudio te nemen. Anders zal het een oude foto worden wegens tijdsgebrek. Maar over 3 weken ben ik normaal (hopelijk!) afgestudeerd! *\o/*

joeluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 22:54

En het laatste stukje feedback van week 1:

hamsterfan
Mooi, niets op aan te merken :)
jesicaaaa
Ik vind dit niet zo’n geslaagde foto. De foto is niet scherp, bevat heel veel ruis, de kleuren zijn heel dof, de achtergrond is niet mooi zwart. Heb je deze foto gemaakt met een telefoontje?
pradadaan
Mooie foto! Mooi van kleur en scherpte :j
Dandy200
Ik vind het eerste paard een beetje een gekke houding hebben op de foto. Met regen fotograferen maakt het inderdaad niet makkelijker maar wel super jammer dat de foto niet een stukje scherp is.
Niobe
Super foto! Niets op aan te merken :D

@Agossie: Ik zie dat je mijn verzamelplek over het hoofd hebt gezien, dat is: http://bokt.digidip.net/visit?url=https ... u%3D264136
@BernetteO: Nou het is geen klein schattig beeldje, maar ook weer niet super groot haha. Precies ertussenin :=
@ Dandy200: Vroeger was ’t Bels Lijntje een goederenspoorlijn. Tegenwoordig is de spoorlijn weg en is het een fietspad geworden die van Tilburg tot Turnhout loopt. En dit treintje staat dus in de heg voor een oud spoorweghuisje van toen. Ik denk dus een soort aandenken. Ik vind het altijd wel mooi :) Even over je feedback, wat bedoel je precies met het meer rechtzetten?
@borstnoot: Dankjewel voor je feedback :j

Veel beterschap Tivara!! :(:)

Even een vraagje. Is mijn feedback wel gezien omdat ik er totaal geen reacties op krijg? :o

Mawrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-17 23:07

Bedankt allemaal voor de feedback! Heb al heel veel mooie plaatjes voorbij zien komen, helaas echt geen tijd (en internet!) gehad om alles echt goed te bekijken en een feedback rondje te doen. Ik ben volgende week weer thuis, en dan komt er zeker ook van mij een rondje!

Voor week 2 had ik zo ontzettend veel mooie momenten gehad dat ik al zat te bedenken hoe ik er ooit eentje moest gaan kiezen... maar toen had ik het geluk even oog in oog te staan met een prachtige pack wilde honden! Toen was de keuze snel gemaakt. Dus van mij weer een portret, maar deze kon ik
niet negeren.

Afbeelding
Afrikaanse wilde hond/African wild dog (Lycaon pictus), genomen in Kruger NP (Zuid-Afrika). Waar er 20 jaar geleden nog ongeveer 500 waren, heeft kruger nu nog maar ca 120 wilde honden in ca 15 packs en zijn dan ook endangered. Ze worden helaas veel gesnared (zo'n stropersval) en bloeden dan vaak tot de dood... Momenteel doe ik onderzoek naar deze prachtige beestjes en ik hoop dat ze snel weer de recoveryfase inkomen!

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 09:32

Dank je Kirsten!

S_imonee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 10:03

Bedankt voor alle feedback! :D

Tivara, heel veel beterschap!!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 11:46

kirsten4 schreef:
LoveUggs: Wat een mooie hond zeg <3 Jammer dat de foto zo donker is, wat lichter zou (naar mijn smaak) mooier zijn.

Bedankt voor je feedback en compliment!

Foto week 2 heb ik expres gekozen voor de donkere fade eromheen zegmaar.
De rest van de foto´s zijn meer zo:
Klik

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 16:18

Week 2.

Een close up van mijn nieuwe auto. :+:

Afbeelding

borstnoot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 16:20

Bellatrix schreef:
Week 2.

Een close up van mijn nieuwe auto. :+:

[ Afbeelding ]

Hihi, ik zag je topic net, proficiat met je aanwinst! *\o/*

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-17 16:21

Thanks. :D :D

Ingvild

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 00:21

Beterschap Tivara !

Laatste week 1:
horses_m, lieve foto, jammer dat de achtergrond terug komt op de hond.
AlwaysH, schattige foto, je hebt een vlekje op je lens zitten.
horserider22, mooi scherp op het oogje en mooi van kleur.
hamsterfan, aansprekende foto!
jesicaaaa, leuke blackfoto. Hij lijkt bij mij helaas niet helemaal scherp.
pradadaan, mooie blik, prachtig paard!
Dandy200, jammer van de regen, en niet scherp
Niobe, prachtige foto, mooie kleuren!

Week 2:
MarjanB, interessante foto door zijn uitsnede
kirsten4, mooi winters plaatje!
LoveUggs, mooi van kleur en scherpte
Quir, lekker winter neusje, vind de deken wel iets storen.
k_m, indrukwekkende foto!
neverland, aparte compositie, eens wat anders!
aMomentLT, wauw gave foto!
xmichxrocky, mooi van kleur, moest wel 3x kijken hoe de benen lopen.
Athelas, mooie winterse plaatjes!
borstnoot, mooi van scherpte en kleur, zeker omdat deze in een donkere ruimte is gemaakt.
BernetteO, mooi scherp op het oog.
katja_silke, leuke compositie, overbewerking past hier ook bij.
Mawrr, prachtige foto!
Bellatrix, en dan kijk is ineens tegen de kont van een auto :D Mooi scherp en mooi van kleur!

kirsten4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 08:03

Dankjewel Ingvild!! :D

katja_silke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 11:11

Ik zal zo ook even een lijstje maken, van week 1 en 2! :)

katja_silke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 12:24

komtie dan! :D
Week 1
@xmichxrocky Ik vind het een gave foto! alleen ik heb het gevoel dat de achtergrond er op is geplakt, kan dat kloppen?
@magda_90 Leuk! hoe heten die poppetjes ookalweer? wou ze vroeger altijd hebben :') ik vind alleen dat bruine plekje linksvoor het poppetje een beetje storend.
@bellatrix Ik vind het een leuke foto, ik had boven iets meer ruimte gelaten maar dat is ook lastig met vuurwerk!
@annetjuuh Gave foto! Mooi scherp op de ogen, houd ik van :+
@marjanb Ik zou hem iets meer hebben bijgesneden op het vuurwerk en ik zou proberen die gele gloed tussen de "strepen" in iets weg te halen, voor de rest leuke foto!
@murosch Idd leuk dat 'ie scherp is op dat paaltje er voor, als hij op het vuur scherp was gesteld zou ik hem minder leuk vinden denk ik O:)
@fris Leuke foto Roos! Alleen vind 't nu een beetje lijken dat de mensen onthoofd zijn :=
@tesseke Ik heb er niet zo veel op aan te merken, leuke foto!
@kirsten4 Wat een schattige foto! idd is het zadel wat storend, maar zo istie ook wel leuk hoor :)
@athelas Ik had deze foto wsl leuker gevonden in kleur, ik vind hem nu wat saai eerlijk gezegd!
@amomentlt Ik heb niet zo veel met deze foto's, nooit echt in verdiept ofzo, dus kan hier niet zo veel tips op geven :')
@biebz Heeele mooie foto! het enige wat ik jammer vind is dat het waar de zon vandaan komt iets te overbelicht is, ik zou dat gedeelte even selecteren en dan wat donkerder maken, daarna evt wat geliger ivm zon
@bernetteo Leuke foto! vind alleen het schrikdraad aan de linkerkant jammer en scherpesteld op het hoofd, niet waar de manen beginnen bij de schoft
@sanne_com Leuke foto! idd iets te vershcerpt, maar daar kom je niks aan doen! Ik vind 'm eigenlijk iets te "geel" maar dat ligt bij iedereen anders!
@stal_fiore Schattig! aleen ik vind de poes/kat wat te groenig.
@quir Niet zo veel op aan te merken, als t mijn hondje zou zijn geweest had ik 'm zo aan de muur gehangen!
@calice Leuke foto, alleen niet scherp op de ogen en zou iets lichter mogen zijn.
@xniieeenke oeps, had je even overgeslagen! := Gave foto! vind alleen de middelste wat saai!
@jewemm Leuke foto, alleen linksonder mocht scherp zijn van mij ipv onscherp.
@ilovejip Leuk! hier ook een Hp/Fb films- fan :) Het lijkt nu alleen of je nagels langer zijn ipv dat dat vuur is!
@mawrr Ik vind hem juist wel leuk zo verscherpt! gave foto!
@rianc Leuke foto, had alleen dat ene plukje van haar haar links weggehaald, vind ik wat storend.
@sanne1992 Ik vind hem te donker.
@eefsel2109 Gaaaf! alleen jammer dat er linksonder geen vuur is.
@mariett Leuk! alleen een beetje donker.
@moirin wel een oke foto, vind heb zelf wat te donker en het zwart-wit voegt niet zoveel toe
@fem Ik het het al gezegd in een reactie: jammer dat het oor er niet helemaal opstaat, voor de rest super schattig!
@gerdjehoran Schattige foto, alleen jammer dat de hond een andere kant op kijkt dan het meisje en wat anders doet
@ingvild Aparte foto! gaaf gedaan!
@gianti Leuk! niet zo veel te zien wat anders kon, had alleen wat meer ruimte bij de armen gelaten.
@loveuggs leuke foto. :D
@joeluna Jammer dat alleen de voorkant van het treintje scherp is, voor de rest wel leuk.
@k_m aparte reeks! spreekt echt wat uit
@agossie Gaaaf! ik hou van zonsondergang foto's!
@s_imonee ik mis wat, weet niet precies wat.
@marjoow Schattig!!
@bumblehorse leuk, stoor me alleen aan die E en K onder elkaar :') zou zelf die lantaarnpaal daarachter weggewerkt hebben.
@_marjolein Hhahah, leuk! dat bekkie ook! :')
@marijer grappig! vind alleen die al gegeten besjes daaronder een beetje jammer
@eske_bLeuk! alleen ik zou dat daar linksachter ook zwart hebben gemaakt!
@lovesenna schattig! alleen het lijkt alsof de achtergrond waziger is gemaakt, dat zie ik vooral aan het linkeroor, rechter op de foto
@asselruiter jammer dat hij niet scherp is op de ogen
@_l_amanda_l_ totaal niet scherp op mijn computer, weet niet of dat door boktupload is maar hij is echt niet scherp hier :)
@rosslover Soow die is gaaf! spreekt echt wat uit!
@f_orumster Kanp van je, ik had 't niet gedurfd := leuke foto! Alleen jammer dat hij niet helemaal scherp is aan de onderkant van de foto, terwijl de bovenkant wel scherp is.
@revanches Heel lief! Alleen op de achtergrond lijkt er wel wat bewegingsonscherpte te zijn, vind ik jammer.
@jessica_1998 Ik vind het geen mooie foto, sorry. Sterkte!
@sanneb Schattige foto, alleen gammer dat er wat bewegigsonscherpte is en dat hij niet scherp is op de ogen, maar op het tapijt ervoor.
@tigress Heel schattig! Alleen dat sprietje dat voor z'n been langsgaat vind ik jammer :)
@horses_m kwaliteit is idd erg achteruitgegaan, wel een leuke foto!
@alwaysh erg donkeren foto, jammer
@horserider22 niet scherp op de ogen, ik had de foto zelf niet zo van achteren genomen, ik cind t geen mooie compositie
@hamsterfan Leuke foto! Had zelf de F iets kleiner gezet, maar zo is 'ie ook leuk
@jessicaaaa Leuk, alleen jammer dat je de oren niet zo goed ziet en je nog gewoon een gedeelte vd achtergrond ziet
@pradadaan Gave foto! alleen ik vind het schrikdraad wat storend
@dandy200 Drafbaan Alkmaar, ben ik vaak te vinden! Jammer dat 'ie zo veel bewegingsonscherpte heeft. Was dit trouwens met voorrijden of tijdens de koers?
@niobe soow die is apart! Heel gaaf!
Week 2 komt in een nieuw bericht, anders wordt deze zo lang :=

xmichxrocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 12:38

@katja_silke: Dat staat er ook boven? Het is samengesteld uit 5 foto's :+

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 12:38

Goeie! Die was mij nog niet opgevallen. Ik ga eens even bekijken hoe het lijkt als ik deze weg werk :) Dankje!

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 12:40

Ook ik waag me aan feedback! :) Soms misschien wat hard maar vat het niet slecht op! Ik heb geprobeerd om van elke foto een verbeterpunt op te noemen (waarin ik niet ben geslaagd)op aan te merken! Ik vind dat er hele mooie foto's zijn gemaakt!

Agossie
Mooie plaat! Maar niet helemaal silhouet. Ik kan nog goed het gezicht van de muts onderscheiden doordat dat niet helemaal zwart is.

AlwaysH
Schattig muisje (?)! Hij oogt hier alleen niet helemaal scherp..

aMomentLT
Gaaf! De eerste keer dat ik je foto zag moest ik wel even goed zoeken waar ik nu precies naar keek maar dat vind ik zeker wel wat hebben!

Annetjuuh
Mooie plaat, niks op aan te merken eigenlijk!

Asselruiter
Schattig! Alleen de scherpte lijkt voor mij meer op de blaadjes links van de koala te liggen ipv op het beestje zelf.

Athelas
Compositie vind ik goed, vind hem wel te donker. Voor ons rechter oog valt behoorlijk weg dus had hem persoonlijk wat lichter gemaakt. Zelf had ik er ook voor gekozen de riem weg te werken. :j

Bellatrix
Ja die lijkt natuurlijk heel erg op die van mij :+
Enige dat me opvalt is dat het vuurwerk te foto uit schiet, maar daar had je al een verklaring voor gegeven. (en ik kan met je mee praten hierover haha)

BernetteO
Aparte foto! Ik had er persoonlijk voor gekozen om, óf het hoofd, óf de billen scherp te krijgen. Nu heb je een stukje in het midden dat scherp is en daar kijk ik een beetje raar tegen aan.
Wat ik wel erg leuk vind is dat je hem in kleur hebt gehouden. Ik had deze zelf namelijk omgezet in zwart wit. :j

Biebz
Top, niks op aan te merken. Dit soort foto’s vind ik zelf ontzettend moeilijk dus ik zou zelf al ontzettend blij zijn met een foto als dit. :j

Bumblehorse
Leuk! Ik zou de foto zelf nog even recht zetten. Daarnaast denk ik dat je wat te veel contrast en schaduwen hebt gebruikt. De foto komt best hard en donker over. Zeker met een foto als dit zou ik voor een zachtere uitstraling gaan.

Calice
Top, kan er niks anders van zeggen!

Dandy200
Ik vind het een hele gave foto. Jammer dat er eigenlijk helemaal niks scherp is in de foto. Maar in deze foto kijk ik er eigenlijk helemaal niet gek tegenaan. Je ziet hier heel duidelijk dat je te maken hebt met bewegend beeld en ontzettend veel snelheid.

Eefsel2109
Super, ik hou er wel van. Niks op aan te merken.

Eske_B
Visjeeee! <3 Mijn complimenten! Mooi scherp, en wat een schoon glas heb je :+ Ik weet hoe moeilijk het is om vissen scherp op de foto te zetten. Goed gedaan zeg!

Fem
Heel mooi. Jammer van het puntje van het oor van het paard.

F_Orumster
Gaaf beeld! Ik had zelf gekozen om het gezicht van de man op de fiets scherp te krijgen. Hij trekt voor mij echt de aandacht namelijk, of heb je bewust gekozen om de ‘brug’ scherp vast te leggen?

Fris
Aan creativiteit ontbreekt het niet bij jou! Erg leuk gedaan!

GerdjeHoran
Het idee vind ik leuk, maar ik vind dat er te veel storende elementen in de foto zitten. De borden, de paaltjes, een knal rode rugtas.. Ik had hem persoonlijk in zwart wit gezet zodat de rode rugtas de aandacht niet afleid. Daarnaast zou ik proberen om behoorlijk wat van de paaltjes en borden weg te werken.

Gianti
Sterke foto. Ik had hierbij geprobeerd om het hoofd wat lichter te krijgen. Of dit in de nabewerking of tijdens het maken van de foto zelf zou zijn maakt me natuurlijk niet uit haha. Het lichtste punt ligt nu op haar borst en dit leid voor mij een beetje af. Je wilt juist de aandacht op haar gezicht en onwijs sterke blik hebben. Dat is het enige puntje dat ik op te merken heb aan je foto. :j

hamsterfan
Top, niks op aan te merken.

horserider22
Had hierbij een groter diafragma gekozen. Had graag de hele foto scherp gezien ipv alleen het koppie en de tak rechts.

horses_m
Leuk! Persoonlijk vind ik het staartje zo jammer.. Fototechnisch niks op aan te merken.

ILoveJip
Ik vind dit meer een bewerking dan een foto eigenlijk. Maar vind het wel leuk gedaan. :j

Ingvild
Erg leuk! Ik heb alleen nog steeds geen idee waar ik naar kijk := Maar vind de plaat wel erg goed gelukt.

Jessica_1998
Idee vind ik leuk maar ik mis wat scherpte. Probeer de volgende keer ook eens te spelen met scherpte diepte! :j Je onderwerp knalt er dan wat meer uit.

jesicaaaa
Gaaf! Maar ook hier mis ik scherpte helaas. Daarnaast zou ik proberen het paard wat meer op te lichten zodat deze er wat meer uit komt.

JewEmm
Erg leuke collage! Niks op aan te merken.

joeluna
Leuk idee, mooie kleuren! Had er zelf voor gekozen het hele treintje scherp vast te leggen.

katja_silke
Haha leuke foto. Had zelf wel meer ‘front’ mee genomen van het paard. Dus meer van de borst ook op de foto gezet.

kirsten4
Wat een lieve foto! Had zelf wel het meisje en de pony iets lichter gelaten.

k_m
Heel mooi! Niks op aan te merken.

LoveSenna
Hele mooie scherpe foto! Vind hem iets te geel. Verder niks op aan te merken.

_l_amanda_l_
Leuke plaat! Dacht gelezen te hebben dat je hem met opzet minder scherp had gemaakt, dus niks op aan te merken.

magda_90
Leuk! Niks op aan te merken.

Mariett
Hele mooie foto! Niks op aan te merken.

MarijeR
Heel mooi! Jammer van de onderste appel (?) die er niet helemaal opstaat.

MarjanB
Mooi. Had hem zelf nog iets ‘knallender’ gemaakt zodat hij er wat meer uitspringt.

_Marjolein
Mooi. Niks op aan te merken.

Marjoow
Heel mooi scherp. Ook hier heb ik niks toe te voegen!

Mawrr
Wat een leuke foto zeg! Vind hem wel iets te hard. Iets te veel verscherpt.

Moirin
Ik vind de foto iets te donker, en iets te veel van onder genomen. Verder mooie plaat.

Murosch
Leuk! Alleen helaas niet helemaal scherp.

Niobe
Prachtig, niks op aan te merken!

pradadaan
Mooi scherp, maar hier op deze pc iets te zwart. Linker ook valt weg.

Quir
Mooie foto. Enige dat ik storend vind is het takje links van het midden van de foto. Ik had persoonlijk dezelfde foto opnieuw geschoten maar het takje weg gehaald. Maar dit moet je op het moment zelf natuurlijk ook maar zien.

Revanches
Heel mooi! Niks op aan te merken! Was dat niet erg koud voor het model? :+

RianC
Mooie foto! Ook hier niks op aan te merken.

rosslover
Heel mooi. Zelf fotografeer ik (nog) niet op deze manier dus kan er niks over zeggen verder.

sanne1992
Ik vind deze foto wat te donker. Had hem sprekender gevonden wanneer hij lichter was.

sanneb
Wat lief! Jammer dat hij niet helemaal scherp is, maar op de een of andere manier kan deze foto het hebben.

Sanne_com
Heel mooi! Niks op aan te merken.

S_imonee
Prachtig plaatje! Ook hier niks op aan te merken!

Stal_Fiore
Haha ik moest erg lachen om je foto. Erg leuk!

tesseke
Niks op aan te merken.

Tigress
Wat een lieve zachte uitstraling. Helemaal super! Niks op aan te merken.

xmichxrocky
Ik vind de achterste foto heel goed gelukt. Het ‘2017’ had ik persoonlijk uit de foto gelaten.

xniieeenke
Top! Kan er niks anders van zeggen!

katja_silke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 12:40

Week 2, tot nu toe
@marjanb Leuk, alleen doordat de foto zo schuin staat heb ik het gevoel dat de voorkant van de boot het water uitkomt zegmaar :=
@kirsten4 moooooiiiii!
@loveuggs Ik zou hem zonder de vignettering mooier vinden, hij lijkt nu wat donker. Niet scherp op het oog.
@quir Awh vet schattig! alleen hij is wat donker bij zijn rechteroog (voor het paard zelf links := )
@k_m heel apart! deze gaat echt je ziel in zegmaar :=

Ondertussen weer terugverhuisd naar bed, heb knallende hoofdpijn maar vind het wel leuk om feedback te geven, allemaal voor jullie! := :')
@neverland Ik vind 'm leuk, alleen volgensmij is hij niet helemaal scherp op de manen
@amomentlt leuke foto! Het leuke eraan vind ik dat je meteen ziet dat het een tweeling is door die 2 beertjes!
@xmichxrocky lekker, zo spontaan! Hij is vgm wel meer scherp o het zand voor deze jongeman dat op hem zelf!
@athelas leuke serie! alleen ze zijn alle 3 net niet scherp op het onderwerp als ik dat goed kan zien.
@Borstnoot
Spoiler:
Ik blijf je gewoon borstnoot noemen ik kan geen namen onthouden :')
Leuke foto! heb zelf niet zo veel met dit soort foto's :)
@bernetteo Leuk, net niet helemaal scherp op de ogen.
Nog beterschap Tivara, heb er even overheengelezen, sorry!
@mawrr Leuke foto, Alleen vind ik hem iets te donker!
@bellatrix Leuke compositie, veel plezier met je auto!

En nu ga ik toch echt nog even slapen :o

katja_silke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 12:41

xmichxrocky schreef:
@katja_silke: Dat staat er ook boven? Het is samengesteld uit 5 foto's :+

Oeps sorry! niet gezien :=

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 12:44

Dank je wel Katja_silke voor je feedback! :)

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 12:52

Hij is wel scherp op de manen alleen niet op het grootste plukje. Kon geen groter diafragma pakken door te weinig licht. ;(

Gerdjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 12:53

Fris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 12:58

Wat een hoop feedback! Bedankt iedereen :) Binnenkort ga ik zelf ook eens een rondje doen, zodra het weer iets rustiger is qua school.

Quir
Winnaar Bokt Veulenverkiezing 2024

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-17 13:05

Wat leuk dat er zoveel feedback gegeven wordt! Bedankt iedereen. :j