Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DShots schreef:Marjoow, ik ben het niet met je eens. De draf moment is goed want dat heb ik geleerd van Sjoert. En denk dat Sjoert echt wel goed weet wat het perfecte moment is.
Dat hij niet scherp is, komt door bokt uploaden want hij is gewoon scherp. Heb ook een linkje naar mn website gedaan en daar is hij gewoon goed. Ik sla op 1600x1067 formaat, en hier kan ik dat formaat niet tonen
Mijn logo heeft/hebt een reden!
DShots schreef:Marjoow schreef:Overigens, vind ik de foto op je website ook niet 100% scherp.
Dan mag je wel eens kijken naar je beeldscherm. Want al mijn foto's zijn altijd scherm anders zou het aan mijn perfecte apparatuur liggen en daar ligt het niet aan want laat hem elke half jaar controleren.
DShots schreef:Marjoow schreef:Overigens, vind ik de foto op je website ook niet 100% scherp.
Dan mag je wel eens kijken naar je beeldscherm. Want al mijn foto's zijn altijd scherm anders zou het aan mijn perfecte apparatuur liggen en daar ligt het niet aan want laat hem elke half jaar controleren.
Maaaarije schreef:Als ik hem op je site bij portfolio bekijk lijkt hij ook niet helemaal scherp. Maar als je dan op de foto klikt dat hij hem vergroot is hij (op mijn telefoon) toch wel aardig helder/scherp.
Murosch schreef:Is het misschien ook leuk om erbij te vermelden waarmee iedereen fotografeert (wat voor toestel en welke lens)? Dat is voor iemand zoals mij wel heel leerzaam. Ik weet niet hoe anderen dat zien?
Murosch schreef:Is het misschien ook leuk om erbij te vermelden waarmee iedereen fotografeert (wat voor toestel en welke lens)? Dat is voor iemand zoals mij wel heel leerzaam. Ik weet niet hoe anderen dat zien?
DShots schreef:Maaaarije schreef:Als ik hem op je site bij portfolio bekijk lijkt hij ook niet helemaal scherp. Maar als je dan op de foto klikt dat hij hem vergroot is hij (op mijn telefoon) toch wel aardig helder/scherp.
Daarom heb ik er ook bij gezet dat bokt upload poedersuiker is. En dat is de enige mogelijkheid om upteloaden aangezien ik alles opsla op 1600x1067 formaat. Het was ook niet aanvallend bedoeld. Maar al waren mijn foto's niet scherp had degene van Kamera express vorige week ook niet gezegt dat hij nog in orde is en ik weer over een half jaar kan komen. Ik werk met een set wat 1500,- euro is bij elkaar dus verwacht dan wel dat er scherpte in mijn foto's zit.
Daarom heb ik ook op de link bij gezet waar hij op goed kwaliteit en wel scherpte te zien is bij gezet. Zodat je makkelijk kan oordelen en tips kan geven
MarijeR schreef:Ik vind het altijd wel interessant om de exif info erbij te zien en probeer deze ook altijd bij de upload erbij te houden. Met een exif viewer kan je die dan gewoon zien.
Ligt wel aan de manier van foto's opslaan en uploaden of die info beschikbaar is.
DShots schreef:Naja als je zo'n set heb die zo duur is? Verwacht je denk wel wat van je set denk ik? Maar ik zal me wel niet melden. Was vorige keer ook niet welkom