Leuk ook dat zoveel mensen dit willen doen!
Mij lukt het komende 3 weken sowieso nog niet ivm toetsen en veel werken maar ben het zeker van plan meerdere keren dit jaar te doen.
Succes agossie met de lange lijst!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jespri schreef:Manonfleur FotoVind dat er teveel schaduw op het paard zit. Persoonlijk zou ik het paard ook naar je toe laten springen voor de foto. Vind de foto nu niet zo fijn kijken.
manonfleur schreef:Jespri schreef:Manonfleur FotoVind dat er teveel schaduw op het paard zit. Persoonlijk zou ik het paard ook naar je toe laten springen voor de foto. Vind de foto nu niet zo fijn kijken.
Bedankt voor de feedback. Ik zat ook al naar die schaduw te kijken, geen idee waar die vandaan kwam.
Ja, ik had de posities (zegmaar) afgewisseld, maar deze was wel het scherpst en het best gelukt.
Nogmaals bedankt!
Jespri schreef:Marit Foto Mooie foto. Mag ik vragen hoe jij hem zo scherp krijgt? Ik heb met zelfportretten dat mijn scherptepunt vaak niet klopt.
wendy1987 schreef:Manonfleur: Een leuke foto, vooral omdat het eens van een andere kant is. Wel zou ik de volgende keer iets meer proberen het paard meer in beeld te krijgen. Dus minder andere elementen op de foto erbij. Of de foto wat meer bijsnijden. Dat geeft denk ik al een heel ander effect..
Jespri schreef:Dat was mij dus helemaal nog niet opgevallen.Als ik een zelfportret probeer is die 9 van de 10 keer gewoon echt wazig. Lastig! Oefening baart kunst zeggen ze, dus blijven we dat maar doen. Bedankt voor je reactie.