Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marjoow schreef:Met sommige opdrachten heb ik dat ook wel gehad. Zeker als je een hele serie gelijk moet trekken qua kleur voor een reclame bijv., en er staan meerdere modellen op de foto.Nee denk dat jullie me niet helemaal snappen. Als ik hoor dat er soms bijna een uur aan nabewerktijd aan een foto zit, vraag ik me echt af waarom in hemelsnaam
lifaya schreef:Verschilt per opdracht. Bij concoursen heb ik vaak nog wel de neiging om de plaatjes even door een standaard filtertje te rammen en waar echt nodig een beetje te croppenLiever iemand die er veel tijd in steekt dan iemand die de foto's af ragt in photoshop
Air schreef:lifaya schreef:Liever iemand die er veel tijd in steekt dan iemand die de foto's af ragt in photoshop
Als je een uur met een foto bezig moet om hem goed te maken dan is de foto gewoon niet goed geschoten.
En korter erover doen heeft geen bal met afraggen te maken.
Air schreef:lifaya schreef:Liever iemand die er veel tijd in steekt dan iemand die de foto's af ragt in photoshop
Als je een uur met een foto bezig moet om hem goed te maken dan is de foto gewoon niet goed geschoten.
Apostrof schreef:Air schreef:Als je een uur met een foto bezig moet om hem goed te maken dan is de foto gewoon niet goed geschoten.
No offense intended, maar ik denk dat die generalisatie het verschil maakt tussen jouw (uur?)tarief van € 25,- en het mijne van - afhankelijk van het werk - 100 meer.