Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lara schreef:Ik heb niet zo'n top header.. Kan iemand mij helpen hoe ik die ook krijg?
Ook vind ik het erg irritant dat bij het linkermenu geen hoofdletters staan
Gianti schreef:et voila
http://picture-of-the-week.weebly.com/
willen jullie iets anders hebben, zeg het maar. Ook andere Header foto is welkom, of we doen dat we elke keer eentje van de afgelopen week uitkiezen??
Paar dingetjes, jullie krijgen zo een email dat jullie ook beheerder zijn. Dan moetje alleen nog een weebly account maken en van uit daar kan je hem dan beheren!
Nu staan jullie op jullie gebruiksnaam. Ik heb het al veranderd onder de naam dat ik fotografeer. Willen jullie ook een andere naam, dan moet je naar Pagina's gaan --> je eigen 'blog' aanklikken. En dan kan je de naam veranderen.
In dat zelfde menu'tje kan je kiezen of je een header wilt. Ik heb dat bijv. wel gedaan. Bij jullie staat die uit.
ismy schreef:Wat leuk dat iedereen zo leuk commentaar op elkaar levert! Leerzaam! Ik ga ook commentaar bij week 2 leveren.
Mijn foto van week twee:
[ Afbeelding ]
Lara schreef:Help x2Ik heb perongeluk een ander thema aangeklikt, en nu kan ik die ander niet meer vinden/terughalen
Ik weet niet wat ik heb, heb jaren mn site gehost bij Weebly, maar sinds september al niet meer op geweest omdat ik nu n andere ''echte'' heb