Heb alles nog eens bekeken. Als ik al mee mag stemmen als nieuw iemand in het topic, dan stem ik op xxnienke94
Lynn_FDA
Geplaatst: 01-12-12 21:18
Uitslag: 1.xxnienke met 11 stemmen 2.Valanee met 7 stemmen 3.joey met 6 stemmen 4. Tess met 3 stemmen 5. Vera en Noor met 2 stemmen Gefeliciteerd Nienke! Mis. Is het beter om een iets makkelijker onderwerp te pakken voor een vlotter verloop
We mogen hier ook wel over instelling overleggen toch? Ben namelijk benieuwd welke standaart grote jullie ingesteld op je camera hebben? Want als ik ze te groot heb worden ze met het evt verkleine slecht...
Okeoke, ik heb hem ook altijd op het grootst, en dat is dus indd ook wel goed als ik het verklein met photoshop, maar deze foto niet
Nooor_
Geplaatst: 01-12-12 22:46
lovey_ou schreef:
Als je de foto verkleint hoort het juist scherper te worden of even scherp niet slechter
Niet persee... De pixels worden samengevoegd dus er zal sowieso kwaliteitsverlies zijn, maar als je met de goede site uploadt zal het al een hoop meevallen. Facebook laat bijvvoorbeeld een boel kwaliteit liggen.
Maar als de foto kleiner word valt het kwaliteitsverlies dus ook niet zoveel op of denk ik nu verkeerd? Dus dan zou het toch ongeveer gelijk moeten blijven?