Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:maar "er uit springen" betekent niet dat je klanten krijgt helaasweliswaar wel naamsbekendheid
LisaDijk schreef:Hhmm dat vind ik dan weer een vreemde benadering.. de bakker vraagt toch ook niet meer voor zijn brood omdat er een kans is dat hij er een keertje 1 laat aanbranden?dat risico heb je nu gewoon eenmaal..
en dat risico ligt ook bij de drukker, als je niet tevreden bent over het werk van de drukker moet je dat ook aangeven bij de drukker, bij een goede service krijg je dan gewoon een nieuwe afdruk opgestuurd hoor
Menino schreef:LisaDijk schreef:Hhmm dat vind ik dan weer een vreemde benadering.. de bakker vraagt toch ook niet meer voor zijn brood omdat er een kans is dat hij er een keertje 1 laat aanbranden?dat risico heb je nu gewoon eenmaal..
en dat risico ligt ook bij de drukker, als je niet tevreden bent over het werk van de drukker moet je dat ook aangeven bij de drukker, bij een goede service krijg je dan gewoon een nieuwe afdruk opgestuurd hoor
ligt eraan, als je verschillende proefdrukken maakt, om te kijken welke het beste zijn vindik het niet meer dan logisch dat dit doorberekent wordt in de prijs.
als je bang bent dat je iets verkeerd gedaan hebt, is het een beetje wiedes dat de klant daar voor moet betalen
lifaya schreef:Ik ben inderdaad van plan weer eens nieuwe visitekaartjes te maken. Mijn huidige visitekaartjes zijn te oud om een goed beeld te scheppen over mijn foto's
LisaDijk schreef:lifaya schreef:Ik ben inderdaad van plan weer eens nieuwe visitekaartjes te maken. Mijn huidige visitekaartjes zijn te oud om een goed beeld te scheppen over mijn foto's
Van eind 2010 alweer héik laat er nooit meer zoveel drukken haha, heb er nog steeds een hele hoop liggen en ze zijn nu echt oud! er staat niet eens een paardenfoto op
Ben nu ook bezig met nieuwe, wacht op een offerte maar heb ik nog niet binnen
misschien toch maar even vragen waar die blijft haha
freakish1977 schreef:LisaDijk schreef:
Van eind 2010 alweer héik laat er nooit meer zoveel drukken haha, heb er nog steeds een hele hoop liggen en ze zijn nu echt oud! er staat niet eens een paardenfoto op
Ben nu ook bezig met nieuwe, wacht op een offerte maar heb ik nog niet binnen
misschien toch maar even vragen waar die blijft haha
Vistaprint....? 3 weken gemiddeld.
Nista_RX schreef:Gezellig is het zeker!Wel vind ik dat de modellen wat aan de fotograven kunnen doneren, als dank voor de foto's. Natuurlijk is het ook de keuze van de fotograaf om naar zo'n meeting te gaan, en weet van te voren dat t qua geld niets oplevert. Wel heb je weer een leuke aanvulling voor je fotografie-portfolio.