Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
EquiPhoto schreef:Ik kijk ook al veel te lang naar de foto, krijg er vierkante ogen van![]()
Kan zijn dat 'ie nu goed is hoor, ik kom er echt niet meer uitVolgens mij is 'ie nog steeds erg paars, maar ik krijg t niet beter... Dan wordt het te blauw of te rood.
EquiPhoto schreef:Hoe doen we dat danIk ben niet zo'n photoshopper haha. Als ik alleen de achtergrond wil selecteren doe ik dat met "magische selectie" (of hoe heet dat?) in ieder geval zo'n toverstafje waarmee je zelf kan selecteren. Maar dan krijg je nooit precies alleen 't paard, dus dat is ook niet mooi...
EquiPhoto schreef:Hoe heet die optie? Even kijken of er iets soortgelijks bij Paintshop bestaat.
_Ashii_ schreef:ik ook eindelijk een topic hierover gevonden... ik heb enkele fotobewerkingsprogramma's. Onder andere Photofiltre en CorelDraw X6
Nu is mijn vraag hoe ik bijvoorbeeld teugels weg werk op een foto?
Iemand die dit kan uitleggen?!
brandylove2 schreef:heeft iemand misschien een site waar hij/zij gimp heeft gedownload
en is gimp nederlands?
ik gebruik nu photofiltre maar ivnd hem echt vreselijk werken, snap er helemaal niks van
brandylove2 schreef:_Ashii_ schreef:ik ook eindelijk een topic hierover gevonden... ik heb enkele fotobewerkingsprogramma's. Onder andere Photofiltre en CorelDraw X6
Nu is mijn vraag hoe ik bijvoorbeeld teugels weg werk op een foto?
Iemand die dit kan uitleggen?!
bij photofiltre kan ik het wel ongeveer uitlegggen denk ik
naast je foto is een menutje
daar staat een soort stempel bij, die moet je aanklikken, dan klik je ergens op je scherm(in de achtergrond, vlakbij de teugels)
dan zie je een kruisje, en beweeg je muis over de teugels, dan werk je de teugels weg
*kijkt na of ze het goed heeft uitgelegd*
EquiPhoto schreef:Dames, (en zo ver ik weet 1 heer) wie kan mij op weg helpen...
Ik loop denk ik al wel 2 uur te stoeien met deze foto, iets klopt er niet. De kleuren staan me niet aan. Maar ik kan niet precies de vinger leggen op wat! Hij is te blauw, te rood, te licht en te donker...
[ Afbeelding ]
Voel je vrij om te experimenteren met kleuren en dergelijke, ik kom er niet meer uit.
Sani schreef:Stomme vraag, wordt er geen RAW converter meegeleverd met je camerasoftware?
Marit schreef:Ik heb nu voor het eerst wat in RAW geschoten vandaag met m'n nieuwe camera, kom ik erachter dat lightroom ze niet kan openen (.CR2 bestanden). Ik heb even geen idee hoe ik dit slim kan oplossen
Moet ik dan aan zoiets beginnen? http://www.cr2converter.com/
nee toch zeker?