[TEK] vz paard, nog niet af

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Angelaa2

Re: [TEK] vz paard, nog niet af

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-08 18:13

nog een update Lachen vind dat ie zo wel al mooier is, maar ik ben niet tevreden over het linker oog (als je zo ernaar kijk, dus het halve oog)
En gewoon het linker deel, zo lijkt het of ze een groot hoofd heeft Nagelbijten / Gniffelen

Afbeelding

frontriem ben ik nog mee bezig Knipoog

Meliaforever

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 19:24

Je moet de ogen wat groter maken en het linker oor ziet er wat vreemd uit, verder vind ik hem al best goed gelukt voor een eerste tekening.! Haha!

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-08 20:16

Meliaforever schreef:
Je moet de ogen wat groter maken en het linker oor ziet er wat vreemd uit, verder vind ik hem al best goed gelukt voor een eerste tekening.! Haha!

Dankje Haha! ja de oren klopten nog niet ook nog niks aan gedaan Vork
ogen moeten idd groter, ga ik zo aanpassen Clown vind m alleen nu zo mooi Huilen van het lachen

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-08 20:21

wel jammer dat dat oortje er niet helemaal oppast Tong uitsteken
dat ook mag wel wat groter...
neus is eigenlijk wat te groot vind ik, maar ik denk niet dat het mooi word als je die nog van grote veranderd Knipoog dus laat gewoon zo
die neusgaten zitten niet echt zo rond (kijk maar op de foto, zit een soort van euhh hoekje/hakjes/weet even niet hoe ik het moet noemen:+ aan)
verder vind ik het hoofdstelgoed hoor! (neusriem moet denk ik iets donkerder, want ik denk dat als je er boven gaat intekenen het bovenstuk van de neusriem te licht is, maar dat kan je beter dan weer bekijken Knipoog)
maar ik vind m heel goed hoor voor je eerste echte paardetekening!!

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 17:11

hij word best mooi al zeg ik het zelf Haha!
hier nog een update Knipoog :

Afbeelding

Fudge

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-08 18:21

je gaat al de goede kantop! alleen zou ik proberen nóg meer te gaan inkleuren, en dan bedoel ik; nog meer laagjes over elkaar, dat het ene nog net ff iets donkerder wordt. je hebt nu links bijvoorbeed wel wat schaduw gemaakt, maar de rest van het hoofd is nog 'plat' probeer nóg veel meer schaduwen te maken. en laat de schaduwen wat meer in elkaar overlopen. het is nu nog een beetje zo opeens een donker vlak. Probeer je paard wat levendiger te maken. ( Dit geld allemaal ook voor de manen van je paard, die zijn ook nog erg 1 geheel.)

Heel veel succes nog!! ben benieuwd naar je volgende update en/of eindresultaat!! ik vind dat je alleen in dit topic al erg gegroeid bent!

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-06-08 22:20

Floran schreef:
je gaat al de goede kantop! alleen zou ik proberen nóg meer te gaan inkleuren, en dan bedoel ik; nog meer laagjes over elkaar, dat het ene nog net ff iets donkerder wordt. je hebt nu links bijvoorbeed wel wat schaduw gemaakt, maar de rest van het hoofd is nog 'plat' probeer nóg veel meer schaduwen te maken. en laat de schaduwen wat meer in elkaar overlopen. het is nu nog een beetje zo opeens een donker vlak. Probeer je paard wat levendiger te maken. ( Dit geld allemaal ook voor de manen van je paard, die zijn ook nog erg 1 geheel.)

Heel veel succes nog!! ben benieuwd naar je volgende update en/of eindresultaat!! ik vind dat je alleen in dit topic al erg gegroeid bent!

ten 1e; Bedankt voor je compliment Haha!
Ik vind zelf ook dat ie nogal vlak is.. Maar ik wou hem eerst een beetje 1 kleur maken en daarna kijken waar er meer schaduw etc. bij kan komen.
Ga denk ik vanavond of morgen weer een update maken Vork (eind resultaat zal nog even duren aangezien ik niet snel tevreden ben Huilen van het lachen )

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-06-08 13:55

Probeer iets meer vorm in het hoofd te krijgen, ook kun je proberen de neusriem iets meer met de ronding van de neus mee te krijgen;) ga zo door! je komt er wel hoor;) oefening baart kunst

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-08 19:20

hier nog een update:
Afbeelding

Beetje apart door lichtval

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-08 18:01

je moet er iets meer vorm in maken, hij lijkt nu op de meeste plekken nogal vlak
dus op sommige plekken langzaam aan donkerder maken
hals denk ik niet meer te donker maken, want die heb je al best donker...
neusgat kan wel ietsje donkerder in t midden (kijk maar op de foto, daar kan je ook zien dat dat door de schaduw dus veel donkerder is)
en oor moet dan binnen ook veel donkerder, want nu is het oor ook vlak (op je foto niet zo duidelijk te zien, maar je kan wel zien dat hij donkerder is van binnen als de rest Knipoog)
maar het gaat al super hoor! Haha!

Angelaa2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-08 21:09

_BlackPearl_ schreef:
je moet er iets meer vorm in maken, hij lijkt nu op de meeste plekken nogal vlak
dus op sommige plekken langzaam aan donkerder maken
hals denk ik niet meer te donker maken, want die heb je al best donker...
neusgat kan wel ietsje donkerder in t midden (kijk maar op de foto, daar kan je ook zien dat dat door de schaduw dus veel donkerder is)
en oor moet dan binnen ook veel donkerder, want nu is het oor ook vlak (op je foto niet zo duidelijk te zien, maar je kan wel zien dat hij donkerder is van binnen als de rest Knipoog)
maar het gaat al super hoor! Haha!

Dankje Haha! ja de hals is nu beetje richt in de kleur van de rest van het hoofd, maar wou eerst alles een beetje 1 kleur maken en daarna schaduwen, omdat anders het ene donkerder is dan het andere, aangezien ik het met potlood doe Vork
Maar bedankt voor je tips, ga weer verder als ik zin heb Haha!