ik heb ook maar weer is wat gemaakt 
ben de laatste tijd niet echt heel veel online, dus heb het een tijd niet meer gemaakt
had waar wat inspiratie, en dit is de tema versie
wat mij alleen wel tegenvalt is de manen .. 

edit:
oeps.. zie nu dat de achter hoeven zeg maar niet helemaal goed zijn 
Bellatrix : leuke bewerking ! vind dat je een mooi lettertype gebruikt heb en dat ook op een mooie plaats heb neer gezet, het paardje past perfeckt in de achtergrond springt er lekker uit
erg slim dat je de achter beenen hebt verstopt achter de struiken
ik had moeite met die achter benen en had helaas niet zo'n struikje om ze achter te verstoppen
en ja die staart, ik vind het toch nog leuk gelukt ! ik zelf heb er ook veel moeite mee en ik denk niet dat wij de enige zijn :p
HorseGurl13 : leuke bewerking ook ! heb er niet veel op te zeggen vind hem netjes gelukt jammer dat er nog wat groen bij de staart te zien is, maar netjes hoe je de voetjes heb weten te krijgen.
Rachel_ : mooie bewerking rach
jammer dat er hier en daar wat happen uit het paardje is maar buiten dat netjes
leuke achtergrond, lettertype vind ik nog iets te wazig :p
tis dat ik weet wat er moet staan 
Liin : mooi gedaan
idd van de weerspiegeling maar dit is al opgelost
de staart is netjes gedaan en mooi uitgeknipt. ook jij een leuke achtergrond 
marillion: Mooie achtergrond en nette bewerking mooi hoe je die staart en manen gedaan habt en vind het paardje netjes uitgeknipt
vind de kleur van de text iets te opvallend, het overheerst een beetje het plaatje
omdat eht plaatje zelf rust uistraalt.
Louisee_ : mooi gedaan ! vind de text achter ook erg leuk en vind dat het netjes is uitgeknipt. vleugels zijn mooi gedaan. paard past ook mooi bij de achtergrond ook hier springt hij er echt uit!
SIEMxFUNNY : leuk gedaan, zelf lijkt het nu of ik dubbel kijk :p maar vind het erg creatief
leuk die text er onder en die starretjes in de hoek
Louisee_ : deze vind ik echt geweldig gedaan ! ik zelf vind het erg moeilijk om allemaal foto's in elkaar te verwerken ( dat je 1 geheel paard krijgt bv.) vind het erg mooi en je zou neit zeggen dat dit allemaal andere foto's zijn
heel creatief bezig geweest en die text er achter vind ik weer geweldig 
Maartjevdb : erg knap voor de 1ste keer
vind het een leuke achtergrond en je hebthem mooi uit weten te knippen. de text vind ik zelf te opvallend en ik had hem ergens anders neer gezet