@ Sodeletuut: Een beetje pixelig, en ik vind de kleuren te fel. Tekst past er ook niet echt bij.
@ inge81: Mooie achtergrond, en ook leuk dat je ze er alle 3 in bewerkt hebt. Het lettertype vind ik daarop tegen wat minder,
de schaduw erachter ook. Maakt het een beetje 'vaag'. Staart en manen vind ik grappig gedaan. Verder hier en daar ook nog wat pixelig.
@ shakti_goofy: Beetje scherp uitgeknipt, en jammer nog van de peesbeschermers.. maar dat krijg ik ook bijna nooit goed voor mekaar!
Wel verder een hele mooie achtergrond, en dat de linker doorzichtig is, is ook erg leuk gedaan! 
@ Louisee_: Lekker dromerig sfeertje in een mooie omgeving. Mooi gedaan! 
@ HorseGurl13: Jammer dat 'ie idd iets te pixelig is, maar verder vind ik hem heel mooi gelukt!
Enkel dat ''lijntje' aan de rechterkant van het paard is jammer.
@ SIEMxFUNNY: Ten eerste, wat een leuke pony heb je! 
Je bewerking is ook wel gaaf. Ene kant goed, andere kant slecht, welke kiezen? Leuk bedacht!
Jammer dat je in het midden nog een soort van 'streep' ziet zitten. Deze had je wat beter mogen weggummen. 
@ janique: Super bewerking, alleen de randen vind ik niet zo, maar dat is pure smaak.
Erg mooi hoe je dat water heb gedaan, en de peesbeschermers heb weggehaald. En hoe heb je die manen en staart zo perfect gekregen? 
@ hildy: Leuk dat zwart witte! Geeft een leuk sfeertje zo, leuke bewerking. 
@ Astor: Mwah, matig. De linker vind ik niet mooi, maar daar heb je hem wel netjes uitgeknipt.
Lettertype is ook mooi, maar jammer dat je verder aan het plaatje zo weinig gedaan hebt. 
@ Ier_: Jammer van de peesbeschermers en hier en daar wat slecht uitgeknipt. (Hakkerig)
Mooie achtergrond, past er leuk bij. Lettertype had van mij wel wat anders gemogen, ook wat pixelig. 
@ Like_peres: Jammer dat 'ie wat klein is, maar erg leuk!
@ PrinceAmos: Wat hakkerig uitgeknipt, maar verder vind ik hem wel leuk hoor!
Alleen jammer dat het nu lijkt dat ie 'op' het water loopt, maar dat heb ik ook met mijn eigen bewerking. 
@ Ier: Niet echt mijn smaak, maar wel netjes bewerkt!
@ Liedje_ : Beetje fel kwa blauwe kleur, en leeg. Ook wat hakkerig uitgeknipt, en wat puntjes niet goed weggewerkt.
Lettertype is er wel mooi bij.