Liin Ik vind hem heel erg saai als ik zo vrij mag zijn. Hij doet een beetje "goedkoop" aan zegmaar. Het had mooiern geweest als je heet paard ook in een andere achtergrond had geplaatst. Sanchowtju Mooi gedaan, alleen lijkt hij zo nepperig. Weet niet waarom. De sfeer vind ik helemaal goed, maar die tekst erdoorheen vind ik weer een beetje jammer. Ik vind het er niet echt bijpassen. Verder had in Zip graag wat donkerder gezien en hij lijkt op de stenen te zweven.
5. Offtopic reacties worden niet op prijs gesteld, net als oneliners, vertellen dat je aan het bewerken bent/gaat bewerken en wanneer je wilt reageren op gegeven commentaar van iemand, kun dit doen door iemand een pbtje te sturen.
Ik vind het idee wel leuk, alleen jammer dat hij een beetje in de hoek gedrukt word. En ja een beetje jammer van die brug, maar dat ligt gewoon aan het plaatje. Ook kun je heel goed zien hoe je die longeerlijn hebt weggewerkt, dat vind ik niet zo netjes ogen..
WiskyBokjes, leuke bewerking alleen de achtergrond is jammergenoeg niet scherp!! en je moet de volgende keer je bewerking even onder de 800X600 maken of 600X800 !!