Lieve bokkers, iedereen mag meedoen! Je hoeft niet eerst te vragen of je mee mag doen of niet. Natuurlijk mag je meedoen. Iedereen mag meedoen. GRAAG ZELFS
GalopRacer: Erg fijne sfeer zit er in het plaatje. Kleuren komen lekker overeen. Very Nice. Enige wat ik vervelend vind is dat Sam dubbel is. Daar ben ik niet zon fan van
Hierbij de mijne: Ben er zelf niet echt tevreden over. Die donkere ruimte linksonder was wel heel erg leeg (je aandacht werd ernaartoe getrokken), dus er moest wat komen. Maar het probleem was wát. Nu zie ik ook dat de hoorn eigenlijk helemaal niet zo mooi erbij past. Nja, ik hoop op commentaar. ^^ Wie heeft trouwens nog goede tips voor die manen? Heb uitsmeren geprobeerd, maar kan dat echt niet.
Mijn commentaar: SmeeJ: Leuk idee. Pony heeft alleen wel een vrij groot hoofd in verhouding met zijn lichaam. Oja, en je hebt een spelfout: het is "Which one". Pradaatje: leuk! Zie nu pas dat je ook een hoorn gebruikt hebt. Anders had ik dat niet gedaan. Sorry. De hoorn past niet heel erg bij het paard qua kleur. Ook zie je heel wat herhalingen van het klonen, al is het natuurlijk heel lastig om dat niet te laten zien met zo weinig manen. Anseltje: Cool! Hij is echt leuk! Lijkt alleen of sams hoofd iets korter is geworden. Pienn: Teugels zijn mooi weggewerkt. Ook mooi uitgeknipt. Nu trekt de lucht aan het bit. Er had wel een tekst bij gepast, vind dit echt een banner achtig iets. GalopRacer: netjes uitgeknipt en leuk dat het rondom zo wazig is. De aandacht wordt meteen getrokken naar die rook enzo. En ook naar Sam. Mooi geheel! Al stoort dat dubbele mij ook een beetje, maar dan alleen bij het oor. LietJ_RobJ: goed uitgeknipt hoor. Met de manen moet je nog wat oefenen, maar oefening baart kunst hè. Achtergond is wat saai, misschien had je beter een ander kunnen nemen. Al is het wel fijn om naar te kijken. Het trekt geen aandacht zegmaar.
Dit commentaar moet je niet persoonlijk opvatten: ik kan het sowieso niet. Ik probeer alleen commentaar te verzinnen waar je iets mee kan.
[edit] zie dat ik Escha vergeten ben. Escha: Mooi geknipt, mooie achtergrond. Heel rustig, ietwat saai, maar zo ook weer juist heel rustgevend. En ik ben jaloers op je uitsmeercapaciteiten.
Pradaatje: Ziet er leuk uit, maar lijkt wel op die van Smeej. Het klonen van de manen zie je wel heel duidelijk. Probeer er wat meer verloop in te krijgen Anseltje: Orgineel is hij zeker en ik vind hem ook erg leuk Netjes geknipt. Pienn: Lekker rustgevend. Ik had alleen wel Minah een beetje aangepast aan de achtergrond. Nu lijkt Minah er zo opgeplakt. Verder zo laten, geen tekst. Maar misschien wel Minah LietJ_RobJ: Jammer dat de voorpluk zon blok is. Verder ziet het knippen er netjes uit hoor! Hij is alleen wel wat simpel. Stumper_: Lekkere sfeervolle plaat. Ik had de kleuren van Sam alleen wel wat aangepast als ik jou was. Dan past ie meer in de achtergrond, hij lijkt nu nogal opgeplakt. janique: Jammer van de witte vage veegplek bij de mond/neus. Echt zonde! Ook bij de mondhoek niet zo netjes bewerkt. Verder vind ik hem heel gaaf!
@ Escha : Ik vind het een fijne sfeer hebben, lekker simpel maar erg leuk @ SmeeJ : Hij is een beetje aan de drukke kant vind ik, maar verder erg leuk @ Pradaatje : Ik vind het idee heel leuk , alleen niet heel netjes geknipt vind ik, verder erg leuk @ Anseltje : Gaaf idee mooi geworden ook! Alleen jammer dat je de foto niet zo hebt vervormt zodat hij rond op de fles zit (snap je? ) @ GalopRacer : Leuke bewerking, alleen had de scherpte net iets meer mogen zijn aan de buiten kant @ LietJ_RobJ : Hij is een beetje saai vind ik, maar gewoon oefenen blijven @ Stumper_ : De hoorn past inderdaad niet echt, staat in verhouding een beetje schuin. Verder leuke bewerking hoor! @ Janique : Mooie bewerking! J Alleen de manen zijn niet heel netjes.. Maar dat kan ik zelf ook niet @ Escha : Weer mooi! Maar vind bij deze de manen een beetje nep lijken
@ Anseltje : Gaaf idee mooi geworden ook! Alleen jammer dat je de foto niet zo hebt vervormt zodat hij rond op de fles zit (snap je? )
Ja dat snap ik! Ik weet precies wat je bedoelt, daar heb ik ook geprobeerd dat goed te bewerken. Maar is me helaas niet gelukt, en wist ook niet hoe ik het dan zou moeten doen. Iemand maybe tips?
Ik vind de bewerkingen die nu zijn gemaakt écht super mooi! Vind vooral die van janique erg leuk geworden.