[INFO] Maak je eigen paardenplakboek! (tips & trucs)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rian_Luna

Re: Maak je eigen paardenplakboek! (tips & trucs)

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 17:31

in je foto knippen dat doe ik met me fotoboek bv schuin hek ofzo dat er dan afknippen.
er zijn al wel hele leuke ideeen gekomen
succes verder

_xsharon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-07 20:53

@lonkie,
hoe kom jij aan je achergronden?
helemaal zelf maken,,?
ik wil het ook graag gaan maken en ik vind het ook leuk om te doen alleen kan nooit iets verzinnen hahaha:P
ik vind je 3de heel erg mooi!!
veel sucses allemaal!!

vicksytje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 09:40

hoj ,, ik heb me aangemeld ,, en ook geen bevestigings e-mail gekregen .. ik ben ook van plan om daaraan te beginnen Haha!
alleen heb ik geen flauw benul hoe je ermee start Nagelbijten / Gniffelen ah ik zie het wel van jullie Haha!

Saron

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 13:24

Óww Wat leuk zeg!
Ik ben helemaal enthousiast Clown
Alleen ben ik bang dat ik er nooit aan begin

miekjuhh66

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 21:37

ik heb er ook een gemaakt! het is inderdaad erg leuk!
maar5 voor die achtergronden heb je toch speciaal papier ofzo ??

Ogrop

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 21:39

Ik hou dit even in de gaten, vind dat er erg leuke dingen tussen staan! Leuk zo dat scrappen (ja toch? Clown) alleen moet ik er wel tijd voor vinden Clown

lonkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-07 21:49

beauty_fan schreef:
@lonkie,
hoe kom jij aan je achergronden?
helemaal zelf maken,,?
ik wil het ook graag gaan maken en ik vind het ook leuk om te doen alleen kan nooit iets verzinnen hahaha:P
ik vind je 3de heel erg mooi!!
veel sucses allemaal!!

Ik heb al mijn papier in een hobbyzaak waar ze speciaal scrapbook papier en materiaal verkopen (tegenwoordig verkopen bijna alle hobbyspeciaalzaken dit) Eigenlijk is het heel erg makkelijk en in het begin moet je gewoon gaan "liften" dat doet bijna iedere beginnende scrapper. Liften wil zeggen dat je een lay-out van iemand na maakt of dat je er iedeen uit haalt en er daarnaast ook een beetje je eigen draai aan geeft. Als beginnende scrapper kun je ook gebruik maken van sketches. Dit zijn een soort tekeningen met een indeling hoe je je foto's kan verwerken. Deze sketches kun je gewoon van het internet halen.
Het klopt dat we op het scrapbookforum nu een leden stop hebben, maar we hopen over een paar maanden weer nieuwe leden te kunnen verwelkomen dus wie weet lukt het binnen kort wel om mee te komen kletsen. Op dit forum kun je heel veel leren als je gaat beginnen met scrappen en kun je onwijs veel ideeen op doen. Als beginnende scrapper kun je ook gebruik maken van sketches. Dit zijn een soort tekeningen met een indeling hoe je je foto's kan verwerken. Deze sketches kun je gewoon van het internet halen.
Een ander leuk forum waar je kunt leren scrappen is www.tessategendraads.nl Hier vind je ook direct een webshop waar je allemaal leuk scrapmateriaal kunt aanschaffen. Wie weet kom ik 1 vanjullie daar nog wel tegen. En wanneer je echt serieus wil beginnen met scrappen wil ik jullie wel helpen hoor. Stuur me maar een PB met jullie vragen.

Groetjes Ilonka

Jordy_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 10:18

Je kunt ook van die foam sticker letters kunt gebruiken. Gewoon creatief zijn, en als je het dan mooi vind, dan is het gewoon mooi toch ??

Verder kun je die scrapbook blaadjes en frutsels voor weinig geld op de markt kopen . En soms heeft de kruitvat ook wel wat scrapbook spul... Dus gewoon goed op zoek zijn en klaar!

X- Danielle

Mireille

Re: [INFO] Maak je eigen paardenplakboek! (tips & trucs)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-07 12:46

Moderatoropmerking:
Dit soort topics behoren aangevraagd te worden bij de forum mods. En daar weten wij niets vanaf. Lachen

Ik vind het wel goed topic, dus ik wil het open laten. [INFO] tag is al toegevoegd.

Wel bij deze dan de afspraak met jullie:
Geen oneliners, graag onderbouwd posten en niet meer dan 2 foto's plaatsen. De rest svp in links. Lachen