@ Liinn, mooi uitgesneden, het stoort me alleen dat het ene oortje wazig is en de andere scherp en op de wang zit een rare vlek door het hoofdstel wegwerken
gabberluck: Hele mooie bewerking! Liin: Netjes geknipt! Alleen jammer van dat ene oor en die wazige vlek is wel héél zonde! persoonlijk had ik wel een andere achtergrond gekozen..
Vezantoe: Ik zou Wrangler net iets meer naar links hebben geplaatst zodat ie de bloem net niet raakt. Lettertype is leuk, maar de kleur vind ik minder.
Wiifke: Teugel is niet helemaal mooi weggewerkt, maar ’t stoort niet. Het lettertype vind ik er niet bij passen, en had m zo schuin gezet zoals de waterrand. De tekst in ’t kader vind ik een beetje storen.
Wineds: Lekker apart! Kan er niet veel aan toevoegen.
Like_peres: Ooit zie je nog wat witte stukjes, maar voor de rest mooi gesneden. Vind alleen ’t witte bij de tekst en ’t hartje iets te wit..
LaFunkyJazz: Wrangler had iets hoger mogen worden geplaatst vind ik. Jammer is ook dat ie zo wazig is geworden. Voor de rest vind ik ’t een leuke bewerking!
xje_kim: Kan er niet veel van zeggen.. Vind m te simpel.
xNatas: Vind het jammer dat je er niet “echt” een schilderij van hebt gemaakt. Misschien kon je er beter een achtergrondje in de lijst doen zodat het echter leek. Vind m zo te wit.
CxX: Je ziet nog wat wit bij de oren, de tekst vind ik niet echt mooi geplaatst en had een ander lettertype gekozen.
WiskyBokjes: Jammer dat je nog ziet dat de teugel is weggewerkt. Voor de rest is het een leuke bewerking maar de tekst had een andere kleur, plaats en lettertype moeten hebben.
Gabberluck: Een mooi geheel! Ik stoor me alleen aan dat hartje.
Liin: Leuk dat je ’t hoofdstel hebt weggewerkt, maar weer jammer van de vlek op zijn wang. Vind de achtergrond er wat minder erbij passen.
Nikkel: Wat een super leuk idee! Ik vind het erg knap hoe je dat zo voor elkaar hebt gekregen, alleen hij klopt niet helemaal! Ik vind de achtergrond er niet echt bij passen, is in een andere stijl ofzo, lettertype past wel weer mooi bij de achtergrond!
@edda: ik vind het heel leuk bewerkt vooral die manen heel leuk je ziet alleen niet get meer dat het het paardje is van de foto maar voorderest heel mooi gedaan
Pfff, Janique, daar kunnen weinig mensen tegenop. Super gedaan! De manen zijn perfect, hoofdstel netjes weg en je hebt mooi het lijf eraan gemaakt. Mooie achtergrond en mooi lettertype.
hier mijn versie; hij is wel iets wat simpel, maar had even niet zoveel zin maar vind hem opzich wel mooi, heb de achtergrond iets veranderd, en de kleur scherpte etc.
LaFunkyJazz: Ik zie net dat ik jou helemaal vergeten was! Netjes geknipt, het idee is ook heel erg leuk! idd wel een beetje jammer van die waslebel ofzo, zonder had hij al goed genoeg geweest! Edda: Wauw, die manen zijn echt super gedaan! Alleen met het hoofdstel wegwerken (denk ik) heb je de mond van Wrangler een beetje te lang gemaakt, dit stoort mij wel een beetje en die gele vlek op zijn neus.. Verder is het een hele mooie bewerking! Hoofdstel is netjes weggewerkt! Lettertype staat er ook erg leuk bij! Shalimar: Jammer dat je bij de neus nog een beetje ziet dat het hoofdstel is weggewerkt, voor de rest ziet hij er goed uit! Lettertype past er ook erg leuk bij! janique: Deze is echt prachtig! Super hoe je dat zo netjes voor elkaar gekregen hebt! Ook die tekst er bij is errug leuk! annetm: Als je er niet veel zin in hebt, waarom maak je er dan wel 1? Een beetje met de instellingen knoeien is niet echt bewerken.. Ik hoop dat je er de volgende keer wel zin in hebt, dan kan ik ook wat beter commentaar geven
Wiskybokjes: Heel nette bewerking, vind alleen het lettertype heel lelijk, die had ik persoonlijk wat minder groot gedaan en minder opvallend geplaatst.
Linn: Mooie bewerking, netjes geknipt. Het wegwerken van het hoofdstel vind ik iets minder geslaagd, Je hebt denk ik gekloond van de wang, en dat is wat te donker.
Nikkel: Naar mijn idee te nep", Paard heeft een andere uitstraling gekregen, en de opgeplakte neus is in verhouding te groot. Verder wel netjes geknipt en een leuke achtergrond.
Edda: Allereerst, hele mooie achtergrond, en van de letters heb je ook wat moois gemaakt zo met dat effect erachter. Het paard vind ik dan weer wat minder, In verhouding vind ik hem iets te donker, en zoals gezegd is de mond te lang waardoor ik hem bijna vind lachen.
annetm: Als je niet zoveel zin hebt hoef je niet mee te doen hoor, tis geen verplichting Overigens vind ik hem wat te klein om comment op te geven.
Rozanne: Je hebt de foto op de tussen stap mooi verbeterd, maar zie er in de bewerking door het vervagen weer weinig van terug, de rand vind ik wat storen, die had ik wat dunner gelaten
Rozanne: Alles is netjes weggewerkt, alleen ik vind het jammer dat je de huidige achtergrond er nog achter hebt! Verder vind ik de andere aanpassingen ook erg mooi, maar zoals janique al zei, daar zie ik weinig van terug, erg jammer.. Verder vind ik die kader ook niet echt mooi..
Stipjes posts zijn niet toegestaan. Je kan het topic bookmarken als je het terug wilt vinden of plaats een opbouwend berichtje bij een bewerking, dan staat hij in je eigen berichten.
sommige zijn echt onwijs mooi gelukt! sommige zijn ook weer wat saai!(net zoals die van mij:P) ik was nog bezig met 1, maar het lukt niet meer :S hoe kan ik het hoofdstel wegtoveren? (ben nog een beginner:P)