magli schreef:Loizy schreef:Ik bedoelde het ook niet als aanval ofzo, meer als mijn idee erover.
Ik vind hem zelf wat typisch, maar dat is maar wat je gewend bent.
Ik vind kikkersperspektief 't leukste, daarnaast op hoogste van het dier of voorwerp zelf.
Op ooghoogte heb ik het gevoel dat ik d'r op kijk, en daar hou ik niet zo van.
Maarja, de foto's van het bruine paard (weet even de naam niet..) vind ik eerlijjk gezegt een stuk mooier, maar dat is mijn mening!
De foto's van Henna ('t bruine paard) vind ik ook mooier. Kikkerperspectief?
Kikkersperspectief betekend dat je lager bent dan het voorwerp, vogelsperspectief is het tegenover gestelde en betekend dus dat je hoger fotografeerd dan het voorwerp of dier, in dit geval een paard.
smeetjoew schreef:Opzich een goede foto, maar jammer van de compositie... Doordat het paard naar links 'kijkt' en er weinig ruimte links is, vind ik de foto niet geheel fijn kijken.
Verder zijn je kleuren wel heel goed!En ik zou je aanraden je foto's niet meer bij mijnalbum.nl te uploaden. Dit kijkt absoluut niet fijn, die slechte kwaliteit.
Ik bedoelde het kwa compositie ongeveer zo, maar kon het niet in woorden krijgen!
Ook vind ik het jammer dat je van links een deel hebt geknipt.
En ik zou je aanraden je foto's niet meer bij mijnalbum.nl te uploaden. Dit kijkt absoluut niet fijn, die slechte kwaliteit.