Eve_lien: knippen enzo in orde, alleen het been is niet mooi afgewerkt en op het hoofd zie je nog een klein beetje waar de neusriem van het halster zat. Mooi lettertype. Verder vind ik hem een beetje saai.
Prince Amos: mooie achtergrond, passende tinten. De pony zelf vind ik minder. Rond de snoet zitten nog witte lijnen en de manen zijn erg uitgeveegd. Voor het windidee was het mooier geweest als je achteraf delen had verscherpt. Je hebt het halster een beetje door de manen uitgeveegd. Het vlindertje rechtsboven had voor mij niet gehoeven, de achtergrond is zo mooi en druk genoeg.
Softijs: Mooie bewerking. De onderkant van het hoofd van de pony is wat vaag, dat is jammer en de tekst in het wit is moeilijk leesbaar. Verder mooie warme tinten, leuke brush, prima gedaan.
Lauraapje: mooie achtergrond. De pony is wel erg vaal zo en de fout in het Engels is best storend. Het knippen kan precieser.
Wiskybokjes: erg mooi gedaan. Jammer van het lijntje bij de oren. De naam had hier voor mij niet gehoeven. De tint van de pony is mooi aangepast aan de achtergrond.
Edda: leuke bewerking maar ik heb niet het idee dat dit voor jou erg grensverleggend is geweest?
xNatas: Ik vind hem wat saai, komt een beetje knipenplak over, misschien heb je er meer aan gedaan maar ik zie het er niet aan af.

Rosannee: ook een beetje knipenplak en dan is de pony nog erg vaag gebleven ook. Ik had het halster weggewerkt mooier gevonden maar leuk idee om de kleur aan te passen. Bij een volgende bewerking zie ik graag meer grafische technieken terug in je produkt.
Domirenza: krijgt mijn pc niet geladen helaas
Like_peres: ik zou het ook bij jou leuk vinden om in een volgende bewerking iets van een bepaalde techniek terug te zien. Qua tint past het allemaal mooi maar een achtergrond, pony knippen en plakken, vlinder knippen en plakken en een lettertype erop is te simpel. Blijf jezelf uitdagen

(mijn bewerking is trouwens glas in lood, niet 'een paard natekenen'