[GAME] Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 57.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

WiskyBokjes

Re: Allemaal dezelfde foto bewerken, ronde 57.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:16

@ PrinceAmos: Leuk idee! Haha! alleen ik vind de bewerking niet zo leuk... manen zijn erg nep gemaakt en bij het halster is niet afgemaakt, jammer als het wat netter was zou het denk wat leuker zijn!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-07-07 20:35

En hier dan de mijne...ik ben zelf niet zo tevreden over de manen...daar moet ik toch een keer wat op verzinnen. Huilen van het lachen

Afbeelding

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:37

@ Shalimar: Leuke bewerken! Veel rust Lachen De manen vind ik beetje rommelig. Verder mooi Haha!

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 20:47

Abracadabra9

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:31

Hier mijn bewerking,,
Afbeelding

Zelf vind ik 'm wel redelijk, alleen beetje simpeltjes, en die manen, kom ik net ook achter.. Clown
Commentaar op de andere bewerkingen komt morgenochtend of anders morgenavond.. Lachen

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:36

@ Janique: Halster mooi weggewerkt! Lachen Mooi lettertypen en tekst Lachen alleen heb ik het idee dat het gezicht wat uitgerekt is.

@ Amburtjoz: Mooie achtergrond, alleen het paard komt niet echt over met het licht van de achtrgrond, de naam had ik groter gedaan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 21:57

Afbeelding

wow die met de vleugels op vorige pagina! Wow! Bloos!

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 22:01

Talietjuh: Vind de achtergrond beetje druk, de manen vind ik beetje nep. De naam Sancho zou ik wat meer naar voren laten komen Knipoog

DmNqUe

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 22:01

Hier mijn bewerking Lachen
Afbeelding

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 22:03

Domirenza: Leuk! Alleen voor bij de borst is eht beetje raar en bij de schoft is nog wat rood te zien, zou het ook wel leuk vinden als de naam ofzo erbij stond

Carmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 22:15

Wow, d'r zijn alweer een heleboel mooie bewerkingen bijgekomen Haha!

Lieske_: heel leuk ideee, grappig gedaan met die lichte randen om de tekst en om Sancho zelf heen.
Jammer dat je ook nog wat zwarte randjes om Sancho heen ziet.
En jammer van de verkeerde spelling, verder erg leuk hoor Knipoog
Liin: Wat jammer dat ie zo klein is, want voor zover ik dat goed kan zien, is ie erg leuk.
Je hebt Sancho wel een mooi vriendinnetje gegeven hoor Haha! Volgens mij heb je ook wel netjes geknipt,
maar dat kan ik niet zo goed zien.
Edda: WAUW, wat een geweldige bewerking. De achtegrond, de tekst, die vleugels, prachtig allemaal.
Ik zie Sancho d'r wel meteen in hoor Knipoog Hij is wel erg wit geworden ook Haha! en slanker,
moet die bewerking maar eens laten zien aan hem Tong uitsteken Kan echt geen commentaar bedenken, hij is prachtig.
PrinceAmos: haha, wat een leuk idee zeg, jammer dat de uitwerking niet zo netjes is, want t is wel een
heel orgineel idee. Zonde dat je het halster niet helemaal hebt weggewerkt. De manen vind ik ook een beetje nep lijken zo.
Shalimar: Mooie bewerking, net geknipt, leuke achtegrond. Het vormt allemaal een heel mooi en rustig geheel,
wel beetje jammer van de manen, maar is niet heel storend.
janique: Wauw, nog zo'n prachtige bewerking. T past allemaal super bij elkaar. Mooie kleuren ook, Sancho lijkt wel goud Knipoog
geen commentaar, ik vind m echt helemaal mooi Haha!
Amburtjoz: Leuke bewerking, Had denk ik Sancho wel wat donkerder gemaakt, zodat hij wat beter bij de kleur van de
achtergrond zou passen. Wel netjes geknipt en mooie achtergrond, tekst had wel wat groter gekunt.
Talietjuh: Wow, die manen, Leuke bewerking, alleen die achtergrond vind ik niet zo mooi, beetje druk.
domirenza: Mooie achtergrond, alleen de belichting van Sancho en de achtegrond, passen niet helemaal bij elkaar.
Je hebt wel netjes geknipt, behalve bij de borst, daar ziet t er een beetje uitgeveegd uit. En had t wel leuker gevonden als je
ook de naam erbij had gezet. Nu lijkt t geheel een beetje leeg.

Escha

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-07 22:15

PrinceAmos: Zelfde achtergrond maakt helemaal niet uit! Zolang je maar niet bijna dezelfde bewerking hebt als mij Knipoog Die van jou vind ik niet zo, alles lijkt zo opgeplakt. De achtergrond past ook helemaal niet bij de stijl van jou bewerking. De achtergrond heeft iets harmonisch en jij plakt er dan een puber op Knipoog Dat matcht niet helemaal.
Shalimar: Manen zien er netjes uit hoor! Niet zo zeuren jij Haha! Tjah, nette bewerking, maar nogal simpel als je het mij vraagt.
janique: ZONDE!! dat je niet netjes hebt gegumd boven Sancho.. Echt zonde, verder is die super.. woh die blik, gaaf!
Amburtjoz: Erg netjes geknipt, onder de lip ben je een paar stukjes vergeten. Valt haast niet op hoor. Tjah.. netjes!
Talietjuh: Jammer van de slechte kwaliteit, haalt je bewerking nogal naar beneden. Zover ik kan zien heb je erg netjes geknipt. Alleen de manen zien er wel erg nep uit, probeer het door te laten lopen inplaats van het steeds opnieuw te plakken.
domirenza: Ik zie hier en daar nog wat randjes, verder erg netjes geknipt, boven de manen ietsje minder maar dat valt niet op. Verder vind ik hem nogal simpel.. puur knippen en plakken

Talietjuh schreef:
wow die met de vleugels op vorige pagina! Wow! Bloos!

Haha! Volgens mij had ik die gemaakt Bloos

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 02:51

Ik kreeg direct een dromerig, sprookjesachtig gevoel toen ik de foto zag Clown
Maar heb geen perfect plaatje kunnen vinden Clown

Eerste keer dat ik een halster heb weggewerkt, en direct mislukt Huilen van het lachen

Maarja, hier is de mijnne:
Afbeelding

Commentaar komt zo Lachen

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 03:06

WiskyBokjes: Ik vind hem niet heel erg mooi uitgeknipt, en het lettertype ook niet echt mooi..
Pasamba: Wow Bloos!, het enige wat ik niet zo mooi vind is dat de manen te vaak herhaalt zijn.. verder OK dan!
Kim4Bibi: Leuk dat zwart-witte Lachen Op sommige plekjes is ie helaas niet goed uitgeknipt..
Lieske_: Ik vind hem echt niet mooi uitgeknipt, en je verduidelijkt het ook nog eens door het witte eromheen.. ook de tekst klopt niet..
Liin: Sorry, echt te klein om te ordelen, jammer..
Edda: In één woord: prachtig! Kan er niks negatiefs oid. over vinden..
PrinceAmos: Erg jammer dat het er zo geknipt en geplakt uitziet, vind het geheel niet bij elkaar passen.. en te druk..
Shalimar: Ziet er leuk uit, maar idd. die manen, en misschien is ie wat te saai Tong uitsteken
Janique: Erg mooi gedaan, leuke bijpassende kleuren, vind alleen het lettertype net iets te stoer erbij Tong uitsteken
Amburtjoz: Leuke bewerking, naar mijn mening is alleen het 'randje'van Sancho iets te wazig.
Talietjuh: Ik vind hem veels te druk Bloos, en hijs ook erg pixelig geworden..
Domirenza: Leuke achtergrond, Sancho kaon alleen wat beter uitgeknipt worden, en ik vind hem een beetje simpel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 07:31

wiskybokjes
ik vind hem niet echt speciaal, ook de letters niet mooi

pasamba
heel mooi, wazige vind ik er juist bij passen, jammer dat ik m vandaag alleen als kruisje zie!

kim4bili
mooi de ogen ook goed bewerkt

lieske
creatief!de tekst mag wel wat minder groot

linn
te klein, je kunt hem gemmakkelijk aanpassen

edda
prachtig! jammer dat ik sancho er niet echt in herken

princeamos
verschrikkelijk Verdrietig Clown

janique
de mooiste van allemaal! Pling

ambutjoz
mooi ook alleen vrij simpel

xmarr
heel erg mooi!

domirenzawas ik vergeten Bloos mooi ook alleen vrij simpel

shalimar Bloos Bloos Bloos

wow die manen goed gedaan en leuk die stippels op zijn hoofd, ook mooi apart achtergrondje

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 10:26

x_Marr: Mooi!! Haha! Erg leuk gedaan, mooi uitgeknipt Haha! paard komt in harmonie met de achtergrond Lachen alleen zou ik dat "kroontje" klein beetje aan vast maken

Carmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 12:36

x_Marr: Weer zo'n mooie bewerking Haha! Vind m echt heel erg leuk, en ik vind dat je het halster heel netjes hebt weggewerkt hoor Ja
Achtergrond is ook heel mooi. Hij lijkt net een echt engeltje zo, jammer dat hij dat niet echt is Clown

Nou en hier mijn eigen bewerking, vind zelf dat er iets niet klopt, in de verhouding denk ik, maar kreeg t niet opgelost,
en was d'r ook al veel te lang mee bezig Clown Z'n nieuwe lichaam lijkt toevallig wel heel erg op z'n eigen lichaam,
me moeder dacht zelfs dat ik z'n eigen hoofd, op z'n eigen lichaam aan t plakken was Vork

Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-07 12:39

WOW!
Geen commentaar.
Alles is in harmonie en lettertypes zijn super.

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 13:54

Weet je hoe mooi! Haha!
Geen commentaar! mooi lettertype, past er echt bij!

Softijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 14:06

Afbeelding
heb er toch nog best lang aan zitten prutsen. Ik vind hem zelf een beetje saai. Commentaar komt later Lachen

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 14:09

Softijs: Leuk hoor! Haha! Ik zou alleen ook een rood oranje gloed over sancho heen laten gaan Knipoog
Het paard mocht ook wel ietsiepietsie donkerder Knipoog

Carmax

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 14:19

Softijs: Leuke bewerking, Sancho lijkt bijna licht te geven Knipoog maar ik denk dat donkerder wel wat mooier was geweest
en misschien de kleur van Sancho wat aanpassen aan de achtergrond, zodat t wat beter bij elkaar past.
Verder vind ik het wel een hele mooie achtergrond, en die tekst zo is ook leuk gedaan.

GwoonMandy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 16:10

Gut, ben ook maar eens aan het photoshoppen gegaan.
Had hem vrijwel af.. druk op CTRL+X en toen was het weg en kreeg het niet meer terug..
Dit is de eerste keer dat ik dit heb gedaan, dus ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Hier dan het resultaat:
Afbeelding

Wat ik heb veranderd:
- Achtergrond
- Halshouding
- Halster weggewerkt
- 'Het witte licht' nagebootst Tong uitsteken
- Bordjes in achtergrond neergezet
- Contrasten minimaal veranderd

'Commentaar' op de anderen geef ik zo Lachen

Gr.
Mandy

WiskyBokjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 16:13

GewoonMany: Leuk idee! Lachen ik had zelf paard wat lichter gemaakt, vind het beetje druk

_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-07 16:15

Jeetje wat knap gedaan allemaal zeg!! Met welk programma doen jullie dat nou? Ik heb daar dus de ballen verstand van heh Haha!