[FOT] Zit het in mij :D

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Kan het wat worden?

ja zeker weten
2 (2%)
mischien met een goede camera en een paar goede opleidingen
55 (68%)
nee ik zou er niet aan beginnen
23 (28%)

Totaal aantal stemmen: 80

Anoniem

Re: [FOT] Zit het in mij :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 16:25

Hmz, als je 15 bent zou je toch in staat moeten zijn om een beetje fatsoenlijk Nederlands te schrijven... Zou je daar íets beter je best op willen gaan doen? Nagelbijten / Gniffelen

paix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-07 16:26

sorry hoor,, ik heb dyslectie doe erg mijn best maar het wil gewoon niet altijd :S

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 16:35

Ok prima, als je je best maar doet dan! Lachen

Redrumfox

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 16:35

lottehorse schreef:
ben geen 14 Knipoog ben 15 en ik moet nog 1 jaar staat er ook duidelijk.. ben dus 16 als ik van school ga. Ik moet me id orienteeren nu want ik moet over een tijdje keuzen formulieren invullen.. Lachen

oke dan heb ik niks gezegd. Knipoog

HorseGurl13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 16:47

Die 2 van die honden vind ik wel mooi Ja Jammer dat bij de 2de de achtergrond stoort.

Die van het meisje vind ik niet geweldig, die van alleen haar hoofd is wel mooi!

Bij de paarden had je denk ik een beter moment moeten kiezen, of zorgen dat de oortjes even naar voren gingen bijv., of stil stonden óf juist heelg beweegden. Nu is het zo dat ze net een kleine beweging maken. Ook vind ik het storend dat net de hoeven eraf missen.

Ik vind het eigenlijk best "huis-tuin-en keuken foto's", maar waar een wil is is een weg. En als je dit écht leuk vind kan je verder komen natuurlijk Ja Een opleiding is er om te leren.

Veel succes!

BTW; van mijn album worden je foto's ook niet echt scherper Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-07 18:42

HorseGurl13 schreef:
BTW; van mijn album worden je foto's ook niet echt scherper Knipoog

Correctie, MijnAlbum maakt foto's dus écht niet minder scherp. De kwaliteit gaat wel enorm achteruit, niet de scherpte.

paix

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-07 18:47

als iemand een goede site heeft en die wil stuuren?? Lachen dan haal ik ze weg. ik merk id. dat ik vaak hoeven vergeet of net de oortjes enzow. daar moet ik op letten.. de foto's van de paardem zijn trouwens zo even gemaakt terwijl ik stil stond ik was bezig met foto's maken voor verkoop van zadel. kan er daarook wel eentje van plaatsen zodat jullie kunne zien hoe ik doelen fotografeer (zeg maar als ik een doel heb van dan moet ik fotograveren)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-07 13:18

foto 2 en 4 zitten op de goede weg, gewoon proberen