Ok ik ben een beginner dus hier mijn eerste bewerking.De foto is wel een uitdaging daar hebben jullie gelijk in . Commentaar kan op de andere foto's niet geven: ze zijn allemaal zo MOOI! Daar kan ik niet tegenop. Ik wist niet goed wat voor tekst ik erbij moet verzinnen: http://img150.imageshack.us/img150/6287/femkeou6.jpg
Jody - mooie bewerking. Het contrast vind ik iets te sterk en de staart is iets minder. Shalimar - ik ben duidelijk een van de mensen die hier WEL van houdt, prachtig! Handtasje - leuke setting. De belichting vind ik iets minder. Dierenlover - Pure snelheid en power gaat er van de foto uit. Prachtige compositie zo en mooi kleurgebruik. Het voorste deel van de manen vind ik iets minder geslaagd. Edda - weer een mooie bewerking, ik had niet anders verwacht Heel mooi die verscherpte manen, staart en sokken. Doossie - paard plus achtergrond vind ik mooi. Insecten en tekst had van mij niet gehoeven. Janique - beeldschoon!!!
wow, wat komen er al een prachtige bewerkingen uit zeg ik zal beginnen met mijn comentaar: Jodie_: manen zijn niet erg mooi, tekst is niet erg goed te lezen, verder erg leuk
Shalimar: heel mooi, die kleurtjes vind ik super
handtasje: simpeltjes, maar wel mooi zo over het strand.
dierenlover: echt super mooi, met dat waten enzo echt prachtig
Heel nuttig commentaar kan ik zo goed geven, aangezien ik alle bewerkingen echt goed vind!
Dierenlover: Erg mooie bewerking Edda: Wauw! Echt super Doossie: Grappig gedaan De tekst en de vliegjes zijn wel een beetje te opvallend. Janique: Supermooi! Ik vind die manen ook erg mooi, met die rode gloed erin Urielle: Ik vind het een erg leuke bewerking. Lavien: Ik vind het helemaal geen slechte bewerking. Het knippen is nog wel een beetje hoekig. Verder vind ik Femke wel erg leuk bij de achtergrond passen!
Ooo, wat gaan jullie snel zeg... (ben ik even een middagje/avond weg...) Ik vind het super om mijn Femke zo vaak voorbij te zien komen,echt heel raar is dat!
Ik heb al hele mooie gezien,ik ga morgen ochtend mijn commentaar geven hoor. (ik ben net thuis,en moe) Ik wil alvast wel even zeggen dat ik het leuk vind dat Urielle het veulen van Femke erbij gedaan heeft. Heel schattig. (veulen heet Jinty) Ik zit hier echt met een glimlach op mijn gezicht,jullie maken er echt hele mooie bewerkingen van!!
Gabberluck: mooi en sfeervol. Het lettertype vind ik iets minder passend. Tinkerloos: heel mooi, zeker met die bol! Manen en staart hadden van mij iets meer vervaagd mogen worden omdat het nu wat slierterig oogt.