Hier ben ik weer. Vorige ronde kon ik niet meedoen, want de comp werd opnieuw geintalleerd, dus PSP lag eraf. maar nu doe ik weer mee Mooie foto trouwens
HandtasJe: Jammer dan het bij de kin doorloopt zegmaar, en het is niet echt mijn smaak . maar hij is wel mooi! en je hebt het witte vlekje bij het been eraf geknipt
Bengelpiet; netjes gedaan, jammer van het bit en de spellingsfout.
Tinkerloos; Beetje simpel & saai
Shalimar; Netjes maar waarom rtl 5 ?
Doossie; Foto is te klein om te oordelen, maar wat ik ervan kan zien: Leuk dat je het hoofdstel heb weggehaald. Lettertype past er niet echt bij, en de achtergrond is te veel ruis.
Wiifke; Netjes , jammer dat je de laatste regel met moeite moet lezen.
Urielle; Apart maar leuk
xxsaffieraxx; Leuk gedaan
sharon_: leuk alleen beetje saai en je kunt het paard maar klein stukje zien.
Mijn commentaar, misschien vul ik zo nu en dan nog wat aan
bengelpiet: Grappige manen, de achtergrond vind ik ook leuk. Ook leuk dat wat je met de letters hebt gedaan! Ik mis een randje xD
Shalimar: Ik zie het verband met Net5 niet helemaal, maar goed het is wel leuk. Kleuren passen mooi bijelkaar!
doossie: Soms vraag ik me af waarom de jouwe altijd zo klein zijn Het paard 'lijkt' net zijn uitgeknipt. Verder valt er niet echt te beoordelen ivm de grootte
wiifke: Leuk! Zeker voor de eerste keer! Jammer van dat PartyFlock oid.
Urielle: Lekker aan het nachtdraven Deze vind ik écht prachtig! Heel origineel!
xxsaffieraxx: Leuke achtergrond! Ik had het paard alleen niet doorzichtig gemaakt
Sharon_: Mooi! Er zit iets doorheen links in Femke, volgens mij is dat een stukje niet goed uitgeknipt maar daar ben ik niet zeker van
tamlin: Leuk Randje vind ik ietwat overdreven
femke_harley: Leuk, mooie achtergrond ook Leuk ook dat 'overhangende' stukje!
PrinceAmos: Prachtige achtergrond! Niet zo netjes uitgeknipt en het had van mij wel een wat apparter lettertype mogen zijn Ik vind het trouwens irritant dat ie in een link zit, je kunt em toch gewoon met je bewerkingsprogramma verkleinen...?
HandtasJe: Niet zo super uitgeknipt Ik vind die vouw ook niet zo geweldig. Slagzin is leuk
smeetjoew: Mooi! Mooie heldere kleuren, leuke achtergrond, mooie letters en Femke ziet er voorbeeldig uit
DramaQueen_: Leuk! Ik mis geloof ik ook een randje Mooi, en LEUK simpel lettertype!