Mijn Commentaar:
Edda: Heel mooi! manen en staart zijn erg mooi en de achtergrond is ook super, alleen vind ik Rambo wat kleur betreft, niet zo mooi in het geheel passen
maar verder echt heel gaaf 
Astor: Nette bewerking, vooral het knippen is heel netjes gedaan! maar verder had je d'r misschien nog wat meer mee kunnen doen.
Amburtjoz: Wel grappig, Rambo lijkt nu echt in het plaatje te horen, tekst is ook leuk gedaan zo.
doossie: tsja, vind m een beetje te klein om te beoordelen, maar voor zover ik kan zien, is t wel netjes, maar verder niet echt bijzonder.
tamlin: Wel leuk, maar ik had Rambo misschien wat groter gemaakt en dan dat andere paardje er niet bij, die trekt namelijk een beetje teveel de aandacht vind ik en die vind ik ook niet zo mooi geknipt als Rambo. Schaduw is wel heel goed gedaan!
esther_sonja: Op zich vind ik m wel heel erg leuk, orgineel en mooie kleuren, maar rambo is een beetje "in elkaar gedrukt" verhouding klopt nu niet meer, heel jammer.
HorseGurl13: Mooi! knippen kan beter, maar verder is ie wel heel leuk, lettertype vind ik ook heel mooi.
femke_harley: Wel leuk, maar niet echt mijn smaak
En ik zie nog wat randjes om Rambo, maar verder wel netjes gedaan.
En mijn bewerking:

vind m niet echt super gelukt, maar ach, t kan d'r mee door